Fitness Seller

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
1) Squat light: 4x8x110kg

2) Bench press heavy: 4x8x107.5kg

3) Chin ups heavy: 4x8xBW+15kg: niet al te goed, volgende week wat minder gewicht nemen

4) CGBP: 4x8x92.5kg

5) Arnold press: 4x8x32.5kg

6) Calve raise: 4x20x140kg

7) Shrugs: 4x8x120kg

training heeft meer dan twee uur geduurd hehe, als er een maat meetraint loopt het altijd wat uit :p

meer dan 2uur trainen :roflol: Ah, je hebt wel 28setjes afgewerkt dus het is geen schande ;p

sterke bench ;)

Je hebt trouwens vrij dunne knieën lijkt het, komt je 'druppel' van je quads natuurlijk wel ten goede. :) Zijn al je contestfoto's al getrokken of ga je proberen nog dieper te cutten en er nog wat betere shots uit te halen?

Laatst bewerkt:
Mooi fysiek man, jammer dat je pecs en schouders er niet opstaan.

Een van de mooiste fysieken op het forum :thumb:

meer dan 2uur trainen :roflol: Ah, je hebt wel 28setjes afgewerkt dus het is geen schande ;p

sterke bench ;)

Je hebt trouwens vrij dunne knieën lijkt het, komt je 'druppel' van je quads natuurlijk wel ten goede. :) Zijn al je contestfoto's al getrokken of ga je proberen nog dieper te cutten en er nog wat betere shots uit te halen?

Nee ik cut niet, ik eet terug wat ik altijd at en niet veel cafeïne meer (ik behoud toch altijd een sixpack, no matter what ik eet, dus das wel droog genoeg voor de foto's die ik nog moe nemen: benen+abs en back double biceps) Heb momenteel al twee contestfoto's genomen van men bovenlichaam die behoorlijk droog zijn.

En men knieën zijn niet zo smal ze denk ik (vroeger waren er op de voetbal alleszins veel die veel smallere knieën hadden dan ik)

Laatst bewerkt:
Echt netjes Verb! Dikke poten, strakke abs, ****ing hard, complimenten!

dikke quads!

Ben aan het denken om men schema eens wat aan te passen vanaf volgende week. Het enige wat me wat tegenhoudt is de extra liter chocomelk die ik hierdoor wekelijks zou drinken :P Ben nogal gevoelig voor acne als het op zuivelproducten aankomt. En dat heb ik er niet voor over. (een logische oplossing zou zijn: geen chocomelk meer na de training, maar da's geen optie. Chocomelk na de training is een traditie die ik nooit ga verbreken :D ) Voordeel is dat de trainingen op woensdag en zaterdag minder lang zullen duren + op een trainingsdag krijg ik ook veel meer kcal binnen dan op een rustdag, dus door een extratrainingsdag toe te voegen zal ik wel nog wat sneller groeien veronderstel en hoop ik althans.

Maandag:

1) Squat medium
2) Bench press heavy
3) Chin ups heavy
4) CGBP
5) Arnold press
6) Calve raise
7) Shrugs

Woensdag:

1) Squat light
2) BOR
3) Military press
4) Incline DB press
5) Calve raise
6) Side raise
7) iets voor abs

Vrijdag:

1) Squat heavy
2) Deadlift
3) Calve raise
4) iets voor abs

Zaterdag:

1) Incline bench press medium
2) Chin ups light
3) DB row
4) Upright row
5) Gay barbell curl
6) Shrugs
7) Wrist curl

Laatst bewerkt:
Leuke vrijdag.
Ik zou het persoonlijk niet kunnen opbrengen om eerst heel zwaar te squatten en dan nog te deadliften, of zou je dan nog steeds maar 1 setje deadlift doen?
Ga je 2 maal per week chin ups doen, en geen pull ups?

1) Deadlift: 1x8x160kg

2) Squat medium: 4x8x120kg

3) BOR: 4x8x110kg

4) Military press: 4x8x60kg

5) Incline db press: 4x8x34kg

6) Calve raise: 5x20x100kg (in n machineding)

7) Side raise: 4x8x22kg

Lekker bezig weer beest! Je schema ziet er goed uit, groeien met die handel! Heb je eigenlijk nog een beetje specifieke kracht doelen ofzo?

Lekker bezig weer beest! Je schema ziet er goed uit, groeien met die handel! Heb je eigenlijk nog een beetje specifieke kracht doelen ofzo?

Bwah, echte getallen waarop ik me focus heb ik niet echt, ik wil gewoon altijd wat sterker worden :D Maar als ik iets zou moeten zeggen: 3x5x150kg bench en 3x5x175kg squat zou ik toch ooit wel willen kunnen. Veel zwaarder ga ik denk ik nooit proberen gaan voor squat, aangezien men knieën nu al zo ****ed up zijn... En voor deadlift interesseert het gewicht me niet, die oefening ga ik toch nooit graag doen.

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Leuke vrijdag.
Ik zou het persoonlijk niet kunnen opbrengen om eerst heel zwaar te squatten en dan nog te deadliften, of zou je dan nog steeds maar 1 setje deadlift doen?
Ga je 2 maal per week chin ups doen, en geen pull ups?

idd, 1 setje deadlift maar :P zodat ik er zo snel mogelijk vanaf ben!

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat je naar een nieuw schema toe eens front squat ging verwerken? Echt een aanrader, persoonlijke mening.

Hey Verb, waarom ga je geen wedstrijden draaien man?

Ik dacht dat je naar een nieuw schema toe eens front squat ging verwerken? Echt een aanrader, persoonlijke mening.

je hebt gelijk, dat was helemaal uit mijn gedachten gegaan. 'k zal dat dan eens doen ipv squat medium. Mss dat ik ook nog lunges toevoeg op vrijdag.

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Hey Verb, waarom ga je geen wedstrijden draaien man?

hehe da's niet echt mijn ding. Ik zie het niet echt zitten om in een stringske op een podium voor mensen wat staan te showen :P en ik denk dat de prijzen die je ermee kan winnen veel te weinig voorstellen in vergelijking met wat je er allemaal voor moet doen en laten.

Laatst bewerkt:
hehe da's niet echt mijn ding. Ik zie het niet echt zitten om in een stringske op een podium voor mensen wat staan te showen :p en ik denk dat de prijzen die je ermee kan winnen veel te weinig voorstelling in vergelijking met wat je er allemaal voor moet doen en laten.

+1

hehe da's niet echt mijn ding. Ik zie het niet echt zitten om in een stringske op een podium voor mensen wat staan te showen :P en ik denk dat de prijzen die je ermee kan winnen veel te weinig voorstelling in vergelijking met wat je er allemaal voor moet doen en laten.

Totally true,

Jammer dat de bodybuilding wedstrijde niet wat populairder zijn hier

dikke foto's verb, die quads liggen er mooi dik op baas! :bow:

Nog ff een klein tintje donker voor de shoot zal je nog beter staan!

Ja die quads, echt sick. en dat met enkel squatten. Bewijst maar weer dat al die isolatie shit nergens voor nodig is. En gewoon lekker basic 3x per week squatten het enige is, lekker simpel, maar 10x zo doeltreffend!

Trouwens, hoe is jou voetpositie tijdens het squatten?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven