Fitness Seller

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dus zelfs bij je heavy squats en dergelijke blijf je rond de minuut hangen :o
Wow... das voor mij heel kort...
trouwens Verb, ben jij van Gent of die kanten?

• Topic Starter Topic Starter
Dus zelfs bij je heavy squats en dergelijke blijf je rond de minuut hangen :o
Wow... das voor mij heel kort...
trouwens Verb, ben jij van Gent of die kanten?

Ik studeer in Gent en zit daar op kot ja ;)

Die pauzes hangen natuurlijk ook wel af van het feit of er andere mensen tegen mij komen praten tijdens het rusten, of als ik in mn homegym samen met een maat train, ...

Laatst bewerkt:
Ik dacht al dat ik zoiets gelezen had op Bstrong.
Train je ook in Gent? en is daar een deftige gym?
Zit in Gent op school, maar niet op kot.

Ik dacht al dat ik zoiets gelezen had op Bstrong.
Train je ook in Gent? en is daar een deftige gym?
Zit in Gent op school, maar niet op kot.

Ik train bij tom goegebuer, de gewichtheffer. Het is geen gym met duizend fancy gaytoestellen enal, gewoon een klein zaaltje met een paar oude squatracks, olympische barbells, ... ideaal voor mij :)

Ik train bij tom goegebuer, de gewichtheffer. Het is geen gym met duizend fancy gaytoestellen enal, gewoon een klein zaaltje met een paar oude squatracks, olympische barbells, ... ideaal voor mij :)

Ideaal toch... Ik train in een gym zonder squat rek omdat zo'n lomperd er ooit de spiegels mee gebroken heeft :( Sindsdien vervangen voor gewone matjes :(

zalig, heb zo net ontdekt dat ik op mijn kot veeeeeeeeeeeel betere foto's kan nemen dan degene die ik tot nu toe gemaakt heb. Veel betere belichting en een volledig witte muur als achtergrond. Zal binnenkort nog eens wat foto's posten dus.

zalig, heb zo net ontdekt dat ik op mijn kot veeeeeeeeeeeel betere foto's kan nemen dan degene die ik tot nu toe gemaakt heb. Veel betere belichting en een volledig witte muur als achtergrond. Zal binnenkort nog eens wat foto's posten dus.

Ik ben al benieuw naar je pics :D
Offtopic : weet je al iets voor zondag?

leuk log, zeer goed fysiek!

laatste 3x20 trainnig, was STERVEN in deze hitte... 'k zit nu nog steeds met kotsneigingen en de training is al een klein uurtje gedaan.

1) Squat light: 1x29x100kg en 2x20x50kg (die 50kg in sneltempo): er zaten qua kracht/uithouding wel nog een paar extra reps in mn benen met die 100kg denkik, maar bij elke keer dat ik omhoog kwam kreeg ik meer en meer het gevoel dat'k ging moeten kotsen. Jammer dat ik na de 21ste rep mijn tel kwijtgeraakt ben, anders had ik er zeker nog die dertigste rep er proberen uitpersen. Zie filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=QwWdONCz62I

2) Incline bench press medium: 3x20x55kg: vlot, maar een ongelofelijk brandend gevoel in mn borst bij de laatste twee setjes.

3) Chin ups light: (foutje in mn schema, vandaag waren het chin ups terwijl het op maandag eigl pull ups zijn) 1x15xBW, 1w13xBW, 1x10xBW: is samen met deadlift een van mn minst favo oefeningen, gaat echt niet vlot.

4) DB row: 3x20x35kg: chill

5) Upright row: 3x20x25kg: voelde het toch ongelofelijk branden in de schouders, best wel zwaar nog eigl...

6) Gay barbell curl: 3x20x30kg: chill

7) Shrugs: 3x20x60kg: chill

en om af te sluiten nog 3x20x100kg calve raises.

Ongelofelijk intensieve training met dit weer, ben blij dat het gedaan is. Vanaf maandag 3x10

Laatst bewerkt:
hehehe jezus man...daar ga je dood mee...die squats :eek: :D

beste workout!!

Die cameraman had je wel ff mogen aanmoedigen man!

En dat misselijke gevoel krijg ik ook altijd als ik highrep doe bij de benen

Hahah, het is echt muis stil in die garage :D Zet opzwepende muziek op man :D

Maar hoe dan ook, wel een zeer lekkere high rep training man, damn!!

29x 100kg!

Zoals ik er momenteel bij sta, tijdens het 'bulken'. Met gsm getrokken. Voor de contest zal het toch wat droger mogen, en met een betere camera genomen...

back.jpg

back2.jpg

benen1.jpg

t*ring wat een fysiek!
Goed bezig man :eek:

heel goed fysiek!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven