Heb al de hele dag last in men linkerknie, en had daardoor ook totaal geen zin in trainen (in combinatie met dat warm weer), maar toch een beetje getraind:
Sterke training weer Verb! Mooi doorzettingsvermogen om toch te trainen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb al de hele dag last in men linkerknie, en had daardoor ook totaal geen zin in trainen (in combinatie met dat warm weer), maar toch een beetje getraind:
ik vind z'n bb-curls juist heel netjes met dat gewicht, al ik bijv. voor 45-50kg ga ga ik bij me laatste reps ook licht met me rug naar achter wat imo gewoon vrij normaal is.Toch een sterke training, alleen je valt bij die barbell curls toch bijna achter over.. Weet niet of dat je bedoeling is?
ik vind z'n bb-curls juist heel netjes met dat gewicht, al ik bijv. voor 45-50kg ga ga ik bij me laatste reps ook licht met me rug naar achter wat imo gewoon vrij normaal is.
. Niet dat je gaat denken dat ik je helemaal af zeik hehe.Op deze manier kan je de negatieve reps maximaal pakken wat niet kan bij lichter gewicht.Normaal is het wel ja, maar is het efficiënt? Ik bedoel zou het niet efficiënter zijn als je lichter gewicht zou pakken en die laatste reps strict pakt..
Dit is puur een stelling trouwens. Niet dat je gaat denken dat ik je helemaal af zeik hehe.
Normaal is het wel ja, maar is het efficiënt? Ik bedoel zou het niet efficiënter zijn als je lichter gewicht zou pakken en die laatste reps strict pakt..
Dit is puur een stelling trouwens. Niet dat je gaat denken dat ik je helemaal af zeik hehe.
Volgens mij sta jij gewoon stiekem te curlen als de camera uit staatNa drie jaar trainen heb ik (naar mijn mening) genoeg ervaring opgedaan om te ondervinden waarop mijn lichaam het best reageert. En mijn lichaam reageert het best op zwaar trainen met lichte cheat, veeeeeeel beter dan op licht trainen maar alles strikt en langzaam uitvoeren. (mijn biceps is trouwens mijn meest ontwikkelde spiergroep, terwijl ik er zo goed als niets voor doe, dus voor mij is het wel efficiënt)

Volgens mij sta jij gewoon stiekem te curlen als de camera uit staat![]()
'k heb trouwens voor het eerst sinds heel lang nog eens echt spierpijn + voel me ongelofelijk stijf na de voorbije twee zware trainingen. Best wel lekker, op die pijnlijke knie na 
Na drie jaar trainen heb ik (naar mijn mening) genoeg ervaring opgedaan om te ondervinden waarop mijn lichaam het best reageert. En mijn lichaam reageert het best op zwaar trainen met lichte cheat, veeeeeeel beter dan op licht trainen maar alles strikt en langzaam uitvoeren. (mijn biceps is trouwens mijn meest ontwikkelde spiergroep, terwijl ik er zo goed als niets voor doe, dus voor mij is het wel efficiënt)
Inderdaad, als jij iets gevonden hebt waar je goed op vooruit gaat, dan moet je dat zo houden.Na drie jaar trainen heb ik (naar mijn mening) genoeg ervaring opgedaan om te ondervinden waarop mijn lichaam het best reageert. En mijn lichaam reageert het best op zwaar trainen met lichte cheat, veeeeeeel beter dan op licht trainen maar alles strikt en langzaam uitvoeren. (mijn biceps is trouwens mijn meest ontwikkelde spiergroep, terwijl ik er zo goed als niets voor doe, dus voor mij is het wel efficiënt)

ja ze, 't was na men tweede setje squat, en had toen al gebencht, cgbp, pull ups, en arnoldpress gedaan. Moest dus enkel nog 1 setje squatten, 2 setjes kuiten en shrugs doen. (heb me wel eerst vijf minuten op men gat gezet hehe)wat een trainingen zeg. Verbaas me over het feit dat jij hierop kan groeien.
die 20 chinups zijn wel indrukwekkend.