Fitness Seller

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
@Verb: Hoe ben je er eigenlijk toegekomen om dit schema te gebruiken?

Groeide je beter, minder last of pijntjes, meer kracht en massa ontwikkeling?

Hoh, ik was het beu om steeds hetzelfde te trainen. Wou iets compleet anders proberen, en heb op basis van raadgevingen van Calibre dit schema opgesteld, en het bevalt me heeeel goed.

Hoh, ik was het beu om steeds hetzelfde te trainen. Wou iets compleet anders proberen, en heb op basis van raadgevingen van Calibre dit schema opgesteld, en het bevalt me heeeel goed.

vind het ook een interessant schema verb, als de contest voorbij is ga ik het ook is proberen. misschien de totale duur iets inkorten...maar dat moet ik nog ff aankijken.
die drie dagen staan mij ook wel aan...:D

Slechtste training ooit. Had (opnieuw) totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen goesting om te trainen, ben het terug wat beu momenteel. Heb de laatste nachten ook telkens maar een uurtje of 3-4 kunnen slapen (door die klotehitte) en heel veel moeten werken. Heb mezelf uiteindelijk toch gedwongen om te trainen, en het begon nog goed met incline bp, maar dan was het compleet over. Heb dan nog rap wat licht gesquat, en daarna meteen opgegeven.

1) Incline bench press: 3x20x57.5kg
2) Squat: 1x50x50kg, 1x50x35kg, 1x50x20kg

'k had beter gewoon niet getraind als ik het zo bekijk hehe. Volgende keer beter

Goeie training, verb ! Met dat weer wil niemand trainen. Ga morgen ergens in een zwembad wezen liggen, zal je goed doen !

Wat doe je als job?

Slechtste training ooit. Had (opnieuw) totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen goesting om te trainen, ben het terug wat beu momenteel. Heb de laatste nachten ook telkens maar een uurtje of 3-4 kunnen slapen (door die klotehitte) en heel veel moeten werken. Heb mezelf uiteindelijk toch gedwongen om te trainen, en het begon nog goed met incline bp, maar dan was het compleet over. Heb dan nog rap wat licht gesquat, en daarna meteen opgegeven.

1) Incline bench press: 3x20x57.5kg
2) Squat: 1x50x50kg, 1x50x35kg, 1x50x20kg

'k had beter gewoon niet getraind als ik het zo bekijk hehe. Volgende keer beter
We moeten gewoon toegeven,het weer hier is momenteel killer!:zweet:

Goeie training, verb ! Met dat weer wil niemand trainen. Ga morgen ergens in een zwembad wezen liggen, zal je goed doen !

Wat doe je als job?

haha goeie training :D

Vandaag heb'k hier thuis moeten helpen met een dak leggen, op zich niet zwaar maar heb vannacht maar een uurtje of drie geslapen (mijn vader had gisteren gezegd dat we het niet vandaag gingen doen, omdat ze onweer en veel regenbuien voorspeld hadden voor vandaag, dus ik ben dan maar om drie uur in men bed gekropen (terwijl ik al redelijk vermoeid was door men vakantiejob), omdat ik dacht dat ik kon uitslapen... en opeens stond die smeerlap vanochtend om 7u toch aan men deur om te zeggen dat we het toch gingen doen :mad:) Het ergste vanal was dan dat het in de namiddag toch is beginnen regenen waardoor het werk nog lang niet af is terwijl het normaal op 1 dag zeker afgewerkt zou kunnen zijn, dus moet ik morgen opnieuw helpen gvd.

Laatst bewerkt:
Nog een nachtraaf :p
Ik heb ook altijd last om optijd in men bed te kruipen en dan haal je wel eens wat slaap tekort :s

Geen zin om te trainen en dan gaat meneer maar 50reppers squaten :p

Nog een nachtraaf :p
Ik heb ook altijd last om optijd in men bed te kruipen en dan haal je wel eens wat slaap tekort :s

Geen zin om te trainen en dan gaat mr maar 50reppers squaten :p

hehe, men bioritme staat nog afgesteld op men studentenleven: om 3-4 uur gaan slapen en om 12u opstaan :D als je dan ineens om 6u moet opstaan voor je vakantiejob, en met die hitte er nog eens bij, pfffffffffff dan hangt het wel snel in uw lijf... En het is mentaal zeker niet bevorderlijk als je kweetnie oe vermoeid bent, maar je denkt te kunnen uitslapen, en ineens staat er daar enen aan uw deur te roepen dat je moet werken :D Maar soit, als uw ouders alles voor u doen, dan mag je eens iets terugdoen ook hehe

en dat squatten, pff normaal stond er 3x20x100kg op het programma, maar dat zag'k helemaal niet zitten... nu zijn men benen verzuurd met overdreven lichte gewichtjes, zo hebk toch het gevoel dat'k toch iets gedaan heb... hehe

Laatst bewerkt:
mmm ik ben al 9jaar van de schoolbanken, leef ik dan nog altijd als student :p
Als ik er niet vroeg uit moet om te werken of een andere reden is het bij mij ook vaak 3-4u voor ik in men bed lig.

My quads are killing me, 2dagen terug benen voor het eerst 5*5 getraint en ik voel het nog steeds.

My quads are killing me, 2dagen terug benen voor het eerst 5*5 getraint en ik voel het nog steeds.

hehe nice! vanaf maandag begin ik ook terug met 5 herhalingen. Heb eigl zin om goed zwaar te gaan, maar ik weet nu al dat men knie dan weer veel teveel zeer gaat doen :( klote. (die vijftig herhalingen vandaag voelden trouwens heel lekker in men knie, zeker die met enkel de barbell :D jammer dat je daar niet op groeit... :p)

eindelijk nog eens met volle goesting getraind!

1) Squat medium: 3x5x125kg: chill

2) Bench press heavy: 3x5x122.5kg (1x5, 1x4+1x1, 1x3+1x1+1x1)

linkerarm is duidelijk de sterkste hehe
eerste setje:

http://www.youtube.com/watch?v=gOALPu1J4vY

tweede setje, fail op vijfde rep:

http://www.youtube.com/watch?v=NpvlhamNbCM

3) Chin ups heavy: 3x5xBW+20kg

4) CGBP: 2x12x90kg: in het tweede setje na de 6de rep ff moeten rusten, was helemaal leeg

5) Calve raise: 2x12x160kg

6) Arnold press: 2x12x30kg

7) Shrugs: 2x12x120kg

Leuke training, maar had toch verwacht dat 3x5x122.5kg bp perfect zou gelukt zijn, zonder fail dus.

Laatst bewerkt:
wederom een sterke workout verb, jammer van die fail op de bench.
valt me op dat je een relatief brede grip neemt (in ieder geval breder als mij - ghehe)

Sterke bench makker !

Wel grappig bij die fail in het 2de filmpje. Je zat daar even van: ''k*t, hoe moet ik hier onderuit geraken:D?"

Je bent volgens mij momenteel aan het cutten en ik zie jou toch aardig wat reps maken met flinke gewichten. Ik hoor van meerdere dbb-ers dat je tijdens een cut weinig volume moet maken en juist heel zwaar 1 of 2 reppers moet maken om spiermassa te behouden. Zelf ben ik niet overtuigd van deze visie dus vraag ik me af hoe jij dit ervaart.

Voorwaarde van dit alles is dat je als naturel deze sport bedrijft want anders is het appels met peren vergelijken.

Dat scheef drukken kan ook zijn doordat je bankje te smal is en je rug niet goed stabiel op het bankje ligt. Je moet je bench ook goed setten zodat je stabiel aan de press kan beginnen.

Laatst bewerkt:
sterkte training weer!!!!!

Je bent volgens mij momenteel aan het cutten en ik zie jou toch aardig wat reps maken met flinke gewichten. Ik hoor van meerdere dbb-ers dat je tijdens een cut weinig volume moet maken en juist heel zwaar 1 of 2 reppers moet maken om spiermassa te behouden. Zelf ben ik niet overtuigd van deze visie dus vraag ik me af hoe jij dit ervaart.

Voorwaarde van dit alles is dat je als naturel deze sport bedrijft want anders is het appels met peren vergelijken.

Dat scheef drukken kan ook zijn doordat je bankje te smal is en je rug niet goed stabiel op het bankje ligt. Je moet je bench ook goed setten zodat je stabiel aan de press kan beginnen.

Ik cut eigenlijk nooit hoor, ik blijf altijd op ongeveer hetzelfde vetpercentage staan, het hele jaar door. Dus ik kan niet echt een antwoord geven op jouw vraag...

Hm, daar heb ik nognooit bij stilgestaan dat het aan het bankje zou kunnen liggen... Maar over het algemeen is mijn rechterkant iets zwakker dan de linker (merk ik bv ook heel goed bij db-rows)

Shoot me maar dit wist ik zelfs niet :D

+- 6 reps zou goed zijn om spiermassa te houden + steeds een rep voor failure stoppen wegens mindere herstelcapaciteit in de cut. 1-2 reps vind ik zelf belachelijk zwaar in de cut en zal meer kwaad dan goed doen.

Heb zelf ook weinig idee of er verschil op zit.
Ik zit nu een 2maand in de cut, eerste gedeelde heb ik aardig wat volume gedraaid 10-15 reppers, nu train ik voor de 2de week op 5*5 in een split en dat bevalt me ook wel. Na de 5*5 is er nog fut om wat cardio op te nemen na de kt, bij de hogere reps was ik gewoon leeg na de kt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven