Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een trainingen zeg. Verbaas me over het feit dat jij hierop kan groeien.
die 20 chinups zijn wel indrukwekkend.

hoe bedoelje, verbaas me over het feit dat jij hierop kan groeien? 4x8x150kg fullsquat, 4x8x102.5kg incline bp, ... vind ik juist mooie gewichten om te groeien. Heb nognooit eerder zo zwaar getraind.
Maak je niet zo druk om hem, iedereen traint voor zichzelf.Ja maar snap het niet zo goed, 1 blz terug staan er filmpjes waarin ik 150kg fullsquat doe, 4x8 (niet exact 4x8, maar soit), dus op massa. (ik geef dit voorbeeld omdat ik heel trots ben op deze prestatie hehe), en dan komt ie weer met zo een opmerking af. Tuurlijk ga ik niet groeien met die 3x20, das puur voor mijn lichaam een andere prikkel te geven, en om men gewrichten wat rust te gunnen met lichte pussygewichten. 't Is al de 2de x dat hij met die opmerking afkomt, en vorige keer was ook just tijdens men 3x20 week. Net alsof ik altijd met dergelijke gaygewichten train...

Weer goed getraind man!
Mischien dat je de eerst volgende keer eens tabata kan proberen als je weer ''light'' gaat doen.
Weer goed getraind man!
Mischien dat je de eerst volgende keer eens tabata kan proberen als je weer ''light'' gaat doen.
liever niet heheZiet er goed uit. En dat je MP makkelijker gaat, kan misschien ook komen omdat je normaliter al vermoeid ben door de DL's..?

Ondaks de onvoldoende slaap en stress heb je toch mooi getraint.
Hoe was je rapport?
Ik ben van plan ook eens te gaan expirementeren met een cyclus, gebasseerd op jouw principes en meerdere.
4 weken 3 x 10
1 week 3 x 20
4 weken 4 x 8
1 week 3 x 20
4 weken 3 x 5 (voor de compounds, de isolatieoef: 2 x 12)
4 weken 5 x 3 (voor de compounds, de isolatieoef: 2 x 12)
1 week 3 x 20
2 weken ramping sets van 5 met 5% 1RM
1 week ramping sets van 3 met 5% 1RM
1 week ramping sets van 2 met 10 en 5% 1RM
1 week supersets
Dit dan bij een 4-daagse split.