Fitness Seller

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Verbaast mij eerder dat je kan trainen op die muziek, maar smaken verschillen. Je heb wel een goede mentaliteit en traint zwaar en ook op uithoudingsvermogen nog. Keep it up.

wat een trainingen zeg. Verbaas me over het feit dat jij hierop kan groeien.

die 20 chinups zijn wel indrukwekkend.

Echte mannen hebben ook bw-kracht. :D

hoe bedoelje, verbaas me over het feit dat jij hierop kan groeien? 4x8x150kg fullsquat, 4x8x102.5kg incline bp, ... vind ik juist mooie gewichten om te groeien. Heb nognooit eerder zo zwaar getraind.

Denk dat ie bedoelt met die 20-reppers.

Lijkt me net een goede prikkel om constant te variëren in aantal reps en wellicht een van de factoren (in combinatie ook met de loutere noodzakelijke compounds met zeer weinig assistance) waarom verb veel harder groeit dan vele andere naturals, naast brutale genen en volledige dedication uiteraard.

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat ie bedoelt met die 20-reppers.

Ja maar snap het niet zo goed, 1 blz terug staan er filmpjes waarin ik 150kg fullsquat doe, 4x8 (niet exact 4x8, maar soit), dus op massa. (ik geef dit voorbeeld omdat ik heel trots ben op deze prestatie hehe), en dan komt ie weer met zo een opmerking af. Tuurlijk ga ik niet groeien met die 3x20, das puur voor mijn lichaam een andere prikkel te geven, en om men gewrichten wat rust te gunnen met lichte pussygewichten. 't Is al de 2de x dat hij met die opmerking afkomt, en vorige keer was ook just tijdens men 3x20 week. Net alsof ik altijd met dergelijke gaygewichten train...

Ja maar snap het niet zo goed, 1 blz terug staan er filmpjes waarin ik 150kg fullsquat doe, 4x8 (niet exact 4x8, maar soit), dus op massa. (ik geef dit voorbeeld omdat ik heel trots ben op deze prestatie hehe), en dan komt ie weer met zo een opmerking af. Tuurlijk ga ik niet groeien met die 3x20, das puur voor mijn lichaam een andere prikkel te geven, en om men gewrichten wat rust te gunnen met lichte pussygewichten. 't Is al de 2de x dat hij met die opmerking afkomt, en vorige keer was ook just tijdens men 3x20 week. Net alsof ik altijd met dergelijke gaygewichten train...
Maak je niet zo druk om hem, iedereen traint voor zichzelf. ;)

Hehe... gaygewichten noem je dat... ik zou blij zijn als ik die gewichten zou kunnen hanteren! :P

je zet gewoon steeds brute workouts neer - en ik denk dat die 20-reppers ****ing goed zijn voor je spierconditie en je algehele conditie ook... cardio is er niets bij

het verbaasd mij dat hij 20 chinups indrukwekkend vind

Who cares wat andere vinden,you got the body,do whatever you like man!:cool: Zolang jij er baat aan hebt en je blijft groeien doe het gewoon.

haha, nou welkom bij de club. Ik heb dat wel vaker gehad tijdens de training :(

Gaat lekekr hier Verb ;)

Weer goed getraind man!
Mischien dat je de eerst volgende keer eens tabata kan proberen als je weer ''light'' gaat doen.

Daar snap ik de logica ook niet achter, op een light squat day
hoor je licht te squaten, geen interval squats :p
Dat is een mooie vorm van cardio, maar niet interessant voor zijn doeleinden op dat moment.

opnieuw met lichte tegenzin getraind, want de voorbije nacht zo goed als niet geslapen door de hitte + stress voor men rapport

1) Deadlift: geen zin in

2) Squat medium: 3x20x90kg: vlotter dan verwacht

3) BOR: 3x20x60kg: chill

4) Military press: 3x20x35kg: ook vlotter dan verwacht, normaal is dit men zwakke punt bij veel herhalingen

5) Incline db press: 3x20x15kg: chill

6) Calve raise: 3x30x125kg

7) Side raise: 3x20x15kg

Ziet er goed uit. En dat je MP makkelijker gaat, kan misschien ook komen omdat je normaliter al vermoeid ben door de DL's..?

Ziet er goed uit. En dat je MP makkelijker gaat, kan misschien ook komen omdat je normaliter al vermoeid ben door de DL's..?

nah, heeft er niets mee te maken. MP is men zwakste oefening bij veel herhalingen (zelf bij tien herhalingen al)

Aight ;)

haha ik kijk steeds toevallig net wanneer jij die 20reps doet man. Maar heb ff de rest bekeken.

Excuses, nice pr's.

Ondaks de onvoldoende slaap en stress heb je toch mooi getraint.

Hoe was je rapport? :)

Ik ben van plan ook eens te gaan expirementeren met een cyclus, gebasseerd op jouw principes en meerdere.

4 weken 4 x 10
4 weken 4 x 8
1 week 3 x 20
2 weken 5 x 6 (voor de compounds, de isolatieoef: 4 x 10)
4 weken 3 x 5 (voor de compounds, de isolatieoef: 4 x 8)
4 weken 5 x 3 (voor de compounds, de isolatieoef: 4 x 8)
1 week 3 x 20
2 weken ramping sets van 5 met 5% 1RM
1 week ramping sets van 3 met 5% 1RM
1 week ramping sets van 2 met 10 en 5% 1RM
1 week supersets
1 week 3 x 20

Dit dan bij een 4-daagse split.

Laatst bewerkt:
Ondaks de onvoldoende slaap en stress heb je toch mooi getraint.

Hoe was je rapport? :)

Ik ben van plan ook eens te gaan expirementeren met een cyclus, gebasseerd op jouw principes en meerdere.

4 weken 3 x 10
1 week 3 x 20
4 weken 4 x 8
1 week 3 x 20
4 weken 3 x 5 (voor de compounds, de isolatieoef: 2 x 12)
4 weken 5 x 3 (voor de compounds, de isolatieoef: 2 x 12)
1 week 3 x 20
2 weken ramping sets van 5 met 5% 1RM
1 week ramping sets van 3 met 5% 1RM
1 week ramping sets van 2 met 10 en 5% 1RM
1 week supersets

Dit dan bij een 4-daagse split.

Oei 5% 1RM, is dit niet licht? Bedoel je niet 95%?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven