MuscleMeat

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
+- 6 reps zou goed zijn om spiermassa te houden + steeds een rep voor failure stoppen wegens mindere herstelcapaciteit in de cut. 1-2 reps vind ik zelf belachelijk zwaar in de cut en zal meer kwaad dan goed doen.
Nu volg ik helemaal niet meer??? In de cut word het nu +- 6reps maar niet zo zwaar en stoppe voor failure of zoals eerder vermeld beter 2 HEAVY reps?De vraag is dan ook zou er echt VEEL verschil op zitten....

• Topic Starter Topic Starter
test het gewoon uit als je het persé wilt weten, elk lichaam reageert anders...

zwakke training

1) Squat light: 3x5x115kg

2) BOR: 3x5x120kg

3) Military press: 2x5x80kg (1x4+1x1, 1x3+1x2) en 1x5x77.5kg
damn, blijft toch echt men zwakste spiergroep als ik zie dat sommigen hier met 100kg ofzo pressen... had me zwaar mispakt aan die 80kg.

eerste setje met 80kg:

http://www.youtube.com/watch?v=W6CCDuRgPV4

4) Incline DB press: 2x12x30kg: die grote dumbbells van fitness-seller zijn echt wel niet erg geschikt voor te db pressen

1de setje: had me misteld, zijn maar 11 reps. Had het tweede setje ook gefilmd, en dat was beter, maar heb het blijkbaar per ongeluk gewist ipv dit filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=-iQhfNA3I6Y

5) Calve raise: 2x12x170kg

6) Side raise: 2x12x22.5kg

7) iets voor abs: niet gedaan

haha dat ziet uit bij die db-press links grote-plates rechts kleine
heb je zo weinig 5-10kg plates? of was dat 10kg
doe je je MP nooit zittend trouwens..

haha dat ziet uit bij die db-press links grote-plates rechts kleine
heb je zo weinig 5-10kg plates? of was dat 10kg
doe je je MP nooit zittend trouwens..

links zijn het twee schijven van tien kg, rechts vier van vijf kg. Heb er jammer genoeg maar vier van vijf... MP doe ik altijd staand:)

leuke filmpjes! weer!

Nu volg ik helemaal niet meer??? In de cut word het nu +- 6reps maar niet zo zwaar en stoppe voor failure of zoals eerder vermeld beter 2 HEAVY reps?De vraag is dan ook zou er echt VEEL verschil op zitten....

Die 6 reps wel zwaar genoeg he, met een gewicht waarmee je 7-8 herhalingen kan doen, failure kan miss nog net maar zeker niet verder met rest-pauze en dergelijke. Je moet gewoon een signaal geven aan je lichaam dat je die spieren echt wel nodig hebt, ook bij lagere kcal.

En nu on topic, back to Verb :)

wat een wiebelig k*tbankje heb je o_O

Goed logje kerel. Je bent één van de weinige die zo serieus bezig is met zijn log.

Keun, nightfly en verb verdienen de prijzen in mijn ogen.
Blogs waar tenminste deftig werk in zit.

Wie wat pakt van prijzen, vechten ze onderling maar uit :p

Er zit ook deftig werk in andere logs hoor :p

Er zit ook deftig werk in andere logs hoor :p
iig in die van Rob G niet:P

maar er is wel een grote groep die hellemaal geen aandacht geeft aan z'n log, enigste wat daarin in staat is dat ze meedoen, ben benieuwd of ze uberhaubt wel eindfoto's hebben en enige progressie hebben gemaakt.
of dat ze op 't einde denken, oh ja ik had me ingeschreven, even wat foto's maken hoe ik er nu bij sta, terwijl ze niet eens begin foto's hadden gepost.

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

maar er zijn ook enkele mensen die hun top-shape al hebben berreikt, logisch dat hun log dan ''wat'' rustiger is geworden.

iig in die van Rob G niet:P

maar er is wel een grote groep die hellemaal geen aandacht geeft aan z'n log, enigste wat daarin in staat is dat ze meedoen, ben benieuwd of ze uberhaubt wel eindfoto's hebben en enige progressie hebben gemaakt.
of dat ze op 't einde denken, oh ja ik had me ingeschreven, even wat foto's maken hoe ik er nu bij sta, terwijl ze niet eens begin foto's hadden gepost.

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

maar er zijn ook enkele mensen die hun top-shape al hebben berreikt, logisch dat hun log dan ''wat'' rustiger is geworden.
zo is het nou eenmaal Koen - ik vind het ook wel jammer dat sommige helemaal niet loggen...maar er valt weinig aan te doen. je krijgt dan het "prijsje meepikken" idee...al zullen de eerste 3 sowieso mensen zijn die wel redelijk gelogt hebben

en Rob G en ik hebben bijvoorbeeld al hun foto's gemaakt, als je daarop doelt. Verb trouwens ook al geloof ik. Dus dan hoef je geen discussies meer te voeren over je eigen voedingsschema's e.d. Toch blijven de meeste gewoon door loggen, maar dan op een andere manier. de reglementen verplichten niemand om elke dag te posten - dat is nou eenmaal een keuze van de actieve loggers

zo is het nou eenmaal Koen - ik vind het ook wel jammer dat sommige helemaal niet loggen...maar er valt weinig aan te doen. je krijgt dan het "prijsje meepikken" idee...al zullen de eerste 3 sowieso mensen zijn die wel redelijk gelogt hebben

en Rob G en ik hebben bijvoorbeeld al hun foto's gemaakt, als je daarop doelt. Verb trouwens ook al geloof ik. Dus dan hoef je geen discussies meer te voeren over je eigen voedingsschema's e.d. Toch blijven de meeste gewoon door loggen, maar dan op een andere manier. de reglementen verplichten niemand om elke dag te posten - dat is nou eenmaal een keuze van de actieve loggers
inderdaad, maar ik denk toch dat de mensen die toch relatief veel hebben gelogt in de top 3 komen, ben opzich wel benieuwd hoe de mensen het gaan doen qua verdeling in fysiek/leeftijd/massa/vasculariteit, de concurrentie is zoals eerder gezegt echt killing!!

ja daar doelde ik op, maar jullie houden je log gewoon actief, maar des te intressant omdat de meeste jullie om advies kunnen vragen etc.
zo weet ik door jou dat ik op moet passen met kramp tijdens de shoot en nog een aantal dingen wat betreft laden/shoot, maar laden in algemeen is vrijwel indentiek met wat andere mensen doen (rob.g, verb, jij, hoewel ik dacht dat verb niet echt extreem geladen had..correct me if i'm wrong).

Mja ik log ook wel gewoon door, maar op dit moment is het voor mij gewoon meer van hetzeflde, goed eten en proberen goed te trainen. Aangezien ik niet meer echt in een voorbereiding zit is het log ook niet meer zo interessant. En helaas moet ik momenteel wat meer prio leggen bij mijn studie.

imo moet er eigenlijk een top 5 plaatsing zijn qua prijzen, omdat er relatief veel mensen zich hebben ingeschreven 33 dacht ik..
(dit is alleen mijn mening, dit beslissen de sponsors)

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven