MuscleMeat

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
zou gewoon 1 week totale rust nemen. Deload doen de meeste toch verkeerd.

Hm, dat zou ook wel eens een goed idee kunnen zijn. 'k zal zien hoe uitgerust of moe ik ben maandag na men werk. Als'k niet te vermoeid ben, dan doe ik een hele lichte training, als het weer zo is als de voorbije week, dan zal ik eens rust nemen.

naja niet elke training kan gaan zoals je wilt. Maar dit logje is de enige die ik doorspit van de contest mijn stem heb je :)

• Like
Waarderingen: KEUN
Ging het normaal een weekje kalm aan doen of zelf niet trainen, maar had vandaag enorm veel zin om te trainen, dusja...

1) Squat medium: niet gedaan, de haken van men kooi stonden nog op benchhoogte en had geen zin om ze te versteken... dan maar een rustdagje voor de benen :D

2) Bench press heavy: 3x5x125:

eerste 'setje': 1x3x125kg+1x2x125kg
tweede 'setje': 1x3x125kg+1x1x125kg+1x1x125kg
derde 'setje': 1x2x125kg+1x1x125kg+1x1x125kg+1x1x125kg

ik ga nu 125kg blijven gebruiken tot als ik 3x5x125kg echt kan (telkens 5 reps mooi na elkaar dus)

3) Chin ups heavy: 3x5xBW+21.25kg

4) CGBP: 2x12x92.5kg

5) Calve raise: niet gedaan, zelfde reden als squat

6) Arnold press: 2x12x31.25kg

7) Shrugs: 2x12x125kg

behoorlijke training, zaterdag was dus gewoon een offday

Laatst bewerkt:
Ging het normaal een weekje kalm aan doen of zelf niet trainen, maar had vandaag enorm veel zin om te trainen, dusja...

1) Squat medium: niet gedaan, de haken van men kooi stonden nog op benchhoogte en had geen zin om ze te versteken... dan maar een rustdagje voor de benen :D

:roflol: bruut!

Wel sterke training verder. :)

:roflol: bruut!

Wel sterke training verder. :)

hehehe, 'k heb een haat-liefde verhouding met squat. Eenmaal ik ermee bezig ben, dan doe ik het graag. Maar eraan beginnen pfffff das altijd met tegenzin. Dus kvond het wel een goede uitvlucht voor mezelf nu. Er hing nog 105kg aan van vorige zaterdag, dus dan moest ik dat eerst er allemaal afhalen, men haken versteken, ... Veeeeeeeeeeeeeeeeel teveel werk :D

Nice fysiek verb! en sterke trainingen ook.

Voor je slaapprobleem, ik heb ook een verkoudheid te pakken alsk een ventilator op me lijf zet.

Wat ik meestal doe is, de ventilator 15minutjes (of tot wanneer je goed afgekoeld bent) op me lijf laten blazen, en dan als ik wil inslapen verdraai ik hem zodat die blaast op mn benen... Dan kun je toch nog afkoeling zoeken als je te warm hebt, maar geen verkoudheid!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:thumbs:

ik, en ik hoop anderen, ga alvast rekening houden met de kwaliteit van de logjes als ik punten geef. Iemand die amper trainingen post en niet even de moeite doet om een update te plaatsen moet geen hoge punten verwachten toch? :)

Die MP is trouwens gewoon sterk verb, denk dat je degenen die 100kg op reps kunnen kan je wellicht op 1 hand tellen.

Waarom ? Als je al een degelijk fysiek hebt opgebouwt komen er veel meer mensen je log bekijken en aanschouwen ze jou als een voorbeeld .
Zoals ik vb: bij deze ts en kukishu , nightfly , loo ...

Wij beginnende bb's hebben amper wat interessants te posten , wat dus niemand boeit als je leden hebt die 140 benchen en meer ( wat normaal is)
Dus waarom in je log posten als toch niemand het leest :)

iedereen stemt toch op basis van z'n eigen criteria - er zullen ook zat members zijn die alleen stemmen op basis van de foto's, zonder ooit een log gezien te hebben. terwijl andere wel waarde hechten aan fatsoenlijk loggen, wat ook een beetje bij deze contest hoort (waarom moeten we anders een log openen?)

het is lastig te zeggen, maar de eerste 5 zijn al wel redelijk te voorspellen denk ik

Het opzet is dat je een log aanmaakt als ik duidelijk mee ben, degene die amper hun log bijhouden vind ik geen waardige deelnemers.

Voor mij zijn het zeker niet enkel foto's en body's die tellen.
Het is het complete plaatje.

Luie donder :P Geen benen trainen omdat ie het versteken en versjouwen van de gewichten niet zag zitten, hahah. Ach die 0,01mm groei die dat teweeg had gebracht op die poten van je zou ook geen drol uit moeten maken :D

Heb ook vaak dat als ik ergens zeeeeer erg tegenop zie (deadlift bijvoorbeeld, buikspieren; dragonflags of 20minuten HIIT op loopband) me de moed al in de schoenen zakt... maar als eenmaal de minuten wat verstreken zijn en ik bezig ben, het best leuk is :D

Als je elke week 3 keer alles pakt (al is het zwaar/medium/licht door elkaar) is het misschien wel verstandig af en toe een oefeningetje over te slaan.

Wat is je vooruitgang (zowel lichaam- als krachtstats) sinds begin van dit contestlog?

Als je elke week 3 keer alles pakt (al is het zwaar/medium/licht door elkaar) is het misschien wel verstandig af en toe een oefeningetje over te slaan.

Wat is je vooruitgang (zowel lichaam- als krachtstats) sinds begin van dit contestlog?

Hoh, aan het begin woog ik 94kg op nuchtere maag, nu 95kg. Vetpercentage is hetzelfde gebleven denk ik.
Qua krachtstats kan ik niet echt vergelijken doordat ik om de maand op een andere manier train, maar ben de laatste maanden (eigl sinds ik een blog bijhoud op een ander forum) enorm vooruitgegaan doordat ik nu bij elke training 2.5kg extra probeer te nemen per oefening (wat meestal gelukt is) terwijl ik vroeger (toen ik nog geen blog bijhield) eigenlijk altijd met ongeveer dezelfde gewichten trainde doordat ik totaal niet meer wist welke gewichten ik de training ervoor genomen had.

Laatst bewerkt:
1) Military press: 1x5x80kg (identiek hetzelfde als vorige week, 4 reps en dan gefaald op de vijfde) en 2x5x77.5kg (moeizaam gvd, volgende week mss nog eens 75kg nemen en de weken erna opnieuw opbouwen)

2) Pull up: 3x5xBW: heel traag en strikt

3) BOR: 3x5x125kg: hierbij is er iets in men rug geschoten, ter hoogte van men linkerschouderblad, een soort brandend gevoel

4) Incline DB press: 2x12x32.5kg

5) Calve raise: 2x12x170kg

6) Side raise: 2x12x22.5kg

K*ttraining, mss toch maar eens een rustweekje nemen... Opnieuw niet gesquat, 'k wil eens zien of het waar is dat je benen er beter uitzien als je ze ff niet traint, mss neem ik dan vrijdag eens de contestfoto van men benen.

Laatst bewerkt:
morgen moet ik weer benen trainen....naar gelang de week voorbij gaat, worden ze idd steeds scherper. meer aders en diepere lijnen:)

morgen moet ik weer benen trainen....naar gelang de week voorbij gaat, worden ze idd steeds scherper. meer aders en diepere lijnen:)

hehehe, is weer eens een goed excuus dan om niet te moeten squatten :D damn, men mentaliteit zit niet echt goed meer de laatste tijd :eek:

hehehe, is weer eens een goed excuus dan om niet te moeten squatten :D damn, men mentaliteit zit niet echt goed meer de laatste tijd :eek:

haha...je foto's zijn toch al done....dus waar maak je jezelf druk om. nog een paar weekjes, dan ga ik ook foto's schieten...daarna lekker 2 weken op vakantie. helemaal niks doen, vreten en zuipen ja...10 kilo erbij:D

deload of weekje rust zal goed doen lijkt mij, ik weet niet hoe strict je je aan je voeding schema houd, anders dat ook een beetje losser doen dan in die deload/rustweek.

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

haha...je foto's zijn toch al done....dus waar maak je jezelf druk om. nog een paar weekjes, dan ga ik ook foto's schieten...daarna lekker 2 weken op vakantie. helemaal niks doen, vreten en zuipen ja...10 kilo erbij:D
haha - je komt ripped aan op je zomer en komt vochtig terug:p

nee foto's zijn nogniet genomen zenne. Heb er twee van men bovenlichaam genomen tijdens de examens, maar vind ze niet echt geslaagd tbh (men lichaam ziet er ook zo raar gekleurd uit zoals die ene foto uit men galerij, waar ik rood, geel, ... lijk :D ) Ik moest dus sowieso nog een benenfoto maken en een bdb.

je neemt je wel de tijd ervoor he, ook te begrijpen als je al zo vroeg in top-shape was en nog steeds in shape bent, min of meer.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven