- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)
en, hoe was de examenuitslag?
Alle eer voor je oorspronkelijk schema moet eigenlijk naar Bart, "The Architect", Calibre.
Misschien tijd voor een deload, je hebt stevige pr's gezet (4x8x150 squat zonder terugleggen...sterk!) en je begint nu moe te worden, misschien teken dat je lichaam ff deload wil.
Curl ze nog!

wat je zegt Marvin...vanaf het begin heb ik een aantal mensen in m'n hoofd van wie ik zou willen winnen...puur vanwege vergelijkbare niveau. verder kijk ik een beetje naar de naturals enzo, ook altijd leuk voor de vergelijkingIK denk niet dat de eerste drie perse deftig gelogd hebben...ik vrees dat er wat buffels zijn die voor de contest er al bruut bij stonden de prijzen in de wacht gaan slepen. No offence natuurlijk.
Ik ga gewoon de strijd aan met de mensen met een vergelijkbaar fysiek.. de top 3 kom je toch niet in..of je moet met een fysiek als de mijne wel een verschrikkelijke hielenlikker zijn..![]()
lekker bezig verb!!!toptraining!
1) Squat heavy: 3x5x155kg, PR!! (en niet moeten inhaken tijdens de setjes, alle vijf reps mooi na elkaar)
2) Calve raise: 2x12x180kg
Het vel van mijn nekwervel waar men barbell op steunt, hangt nog steeds aan de barbell![]()
bwah, ben maar ne p*ssy, 'k heb het deadliften weer overgeslagen hehe

haha wel nee man, dat heb ik ook met oef waar ik een hekel aan heb....waarom pak je hem niet op 70 % van je max...ff alleen volpompen?![]()

geen ventilator op je kamer zodat je iig sneller in slaapt zou vallen?
hmm een ventilator die je op tijd kan instellen, ik zet mijne meestal op 60min aan, daarna slaap ik meestal wel.dat doe ik niet meer hehe, heb het ooit eens gedaan en had toen een verkoudheid