AndroidHealthClinic

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
je neemt je wel de tijd ervoor he, ook te begrijpen als je al zo vroeg in top-shape was en nog steeds in shape bent, min of meer.

min of meer :eek: ik sta er eigl altijd hetzelfde bij hehehe :D
'k ga ook niet speciaal dieeten voor de foto's (heb me sinds die foto van jeppe zijn benen en de foto's van kukishu en die ouwe nightfly :D ) er toch al bij neergelegd dat ik geen kans maak op de overwinning :) Zo diep qua vetpercentage wil ik niet gaan (omdat ik geen ervaring heb met dergelijke dieeten + men trainingen sucken tegenwoordig al zo hard, moest ik dan nog eens laag in kh gaan zitten dan zou het helemaal verdoet zijn vrees ik (en ik heb 'zware' trainingen nodig, voor men ego :D ))

Laatst bewerkt:
hehe ik doel alleen maar erop iets minder scherp dan toen naar je examens..dikz*k:P

zie mezelf ook niet in de top 3, bij lange niet ben al trots op mezelf als ik de top 10 behaal.

hehe ik doel alleen maar erop iets minder scherp dan toen naar je examens..dikz*k:P

zie mezelf ook niet in de top 3, bij lange niet ben al trots op mezelf als ik de top 10 behaal.

hehehe. Momenteel sta ik even scherp als tijdens de examens. Doordat ik zo slecht slaap moet ik de dag op men werk overleven op cafeine (heb eindelijk een voorraad cafeinepillen van xxl :D ) en ik eet 's morgens ook minder havermout dan normaal (want ik moet daar altijd ****ing veel scheten van laten, en aangezien ik in een bank werk waar ik voortdurend binnen zit en klanten en collega's in men buurt heb, kan ik me daar niet laten gaan :D en loop ik dus de hele dag met buikpijn haha)

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: KEUN
...en ik eet 's morgens ook minder havermout dan normaal (want ik moet daar altijd ****ing veel scheten van laten, en aangezien ik in een bank werk waar ik voortdurend binnen zit en klanten en collega's in men buurt heb, kan ik me daar niet laten gaan :D en loop ik dus de hele dag met buikpijn haha)
Epic..:rolleyes::o

Wel ben ik van mening dat er eigenlijk wel een vooruitgang te zien moet zijn in zowel massa/droogte bij de eindshape van de contest...dan heb je IMO echt wat bereikt gedurnde de contest..No offence natuurlijk Verb, maar jij stond er al zo bij toen de contest begon en zo zijn er nog een aantal die net zo goed aan het begin van de contest al foto's konden schieten...

Desalnietteplus heb je een bruut fysiek en ga je hoge ogen gooien IMO..:o:D

(sinds die foto van jeppe zijn benen en de foto's van kukishu en die ouwe nightfly :D )

die zie ik ook wel als top 3 :P

ik vind het wel bizar dat je er het hele jaar zo bij kan staan, maar dat zal wel met aanleg en lichaamstype te maken hebben denk ik...bij mij is het één grote schommel

Ook al vind ik jeppe/wienand zijn fysiek erg mooi toch ga ik ze een minder cijfer geven, hun log is nogal saai.

Waarom ? Als je al een degelijk fysiek hebt opgebouwt komen er veel meer mensen je log bekijken en aanschouwen ze jou als een voorbeeld .
Zoals ik vb: bij deze ts en kukishu , nightfly , loo ...

Wij beginnende bb's hebben amper wat interessants te posten , wat dus niemand boeit als je leden hebt die 140 benchen en meer ( wat normaal is)
Dus waarom in je log posten als toch niemand het leest :)

De vb die je aanhaalt doen het net goed, Loo daargelaten. :rolleyes: Ik heb het over zo'n Jeppe die even wat foto's post en that's it maar eigenlijk genoeg interessants te posten zou moeten hebben. Verplicht dan geen logjes, want dit is bs.

Verb (en anderen) krijgt van mij gewoon ook meer punten omdat hij niet kuurt, dat verdient gewoon mijn bewondering en voorkeur.

Zit hier nu met ongelofelijk veel spierpijn (zelf in men benen nog, die ik sinds vrijdag niet meer getraind heb), wat ik normaal gezien zo goed als nooit heb. Ik ga daarom nu eens wat rust nemen tot maandag (en nog eens goed junken op de gentse feesten :D ), en dan begin ik met een lichtjes gewijzigd schema:

ik heb er 1x squat uitgegooid (kruipt gewoon veel teveel tijd in doordat ik altijd heel uitgebreid moet opwarmen met men k*tknie). Ik denk erover na om men setrep-cyclusdinges een beetje aan te passen, ik ga de compounds blijven 3x5 doen ipv dat om de maand te veranderen, tot als ik merk dat ik echt geen vooruitgang meer maak (op mp, bp en squat, de rest vind ik iets minder belangrijk) (zo zwaar mogelijk 3x5 vind ik gewoon veeeeeeeeeeeeeel plezanter dan bv 3x10 squatten)

Maandag:

1) Squat light
2) Calve raise
3) BOR
4) Military press
5) Incline DB press
6) Side raise

Woensdag:

1) Bench press heavy
2) Deadlift
3) Chin ups heavy
4) CGBP
5) Arnold press
6) Shrugs

Vrijdag:

1) Squat heavy
2) Calve raise
3) Dragonflags

Zaterdag:

1) Incline bench press medium
2) Chin ups light
3) DB row
4) Upright row
5) Gay barbell curl
6) Shrugs

Als ik dan op zo een punt kom dat ik stilsta, dan las ik gewoon een rustweekje (3x20) in:

Maandag:

1) Squat
2) BOR
3) Military press

Donderdag:

1) Squat
2) Bench press
3) Deadlift

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

Verb (en anderen) krijgt van mij gewoon ook meer punten omdat hij niet kuurt, dat verdient gewoon mijn bewondering en voorkeur.

Nu is het wachten op de reacties van de non-believers :D Persoonlijk vind ik wel niet dat dat een rol mag spelen bij het beoordelen, kukishu en nightfly bv komen er eerlijk voor uit dat ze aas gebruiken, en voor mij zijn dat toch twee leden die in mijn persoonlijke topdrie staan

Nu is het wachten op de reacties van de non-believers :D Persoonlijk vind ik wel niet dat dat een rol mag spelen bij het beoordelen, kukishu en nightfly bv komen er eerlijk voor uit dat ze aas gebruiken, en voor mij zijn dat toch twee leden die in mijn persoonlijke topdrie staan

Alsof Jeppe naturel is :p

natuurlijk is het mooi dat ze daar gewoon voor uit komen maar ik reken het zoiezo mee in de beoordeling, het is zoiezo alsnog zwaar trainen als je kuurt maar altijd zwaarder als je naturel bent dus daar heb ik meer respect voor

3x5 op de compounds... klinkt interessant
Misschien binnenkort ook maar eens doen.
Doe nu triples in de ME week en 5x5 in de DE week en ben op zoek naar iets nieuws.

Misschien kom ik je wel tegen op de gentse feesten haha :D

iedereen heeft toch z'n eigen criteria...

OT: ziet er goed uit dat schema en 3x p/w squatten is ook wel tijdrovend inderdaad. (3x10 is een hel:P)

Mooi schema verb. Geen nonsence. Gewoon basic :thumb:

Train ongeveer hetzelfde nu als jou verb, ga misschien die deload week er ook insteken om de 6 weken ofzo. :)

Train ongeveer hetzelfde nu als jou verb, ga misschien die deload week er ook insteken om de 6 weken ofzo. :)

bij die deload ga ik op aanraden van harnak 2x15 doen, met minder dan 50%van men 1rm, ipv 3x20. Dat zullen dus echt overdreven lichte trainingskes worden hehe

Ja ik ging sowieso een max repetition van 12-15 gaan doen, maar gaat wel toch nog aan 50% van 1rm zijn. Het feit dat ik maar 2x train en met aanzienlijk lichtere gewichten is voor mij al deload genoeg in principe.

Die harnak postte laatste nog wat in mijn karma trouwens
Grow or Die do 15 jul 2010 11:46 harnak Gent.......

??? Zal ie wel slechte ervaringen met Gentenaren hebben zeker...:D

Laatst bewerkt:
Ja ik ging sowieso een max repetition van 12-15 gaan doen, maar gaat wel toch nog aan 50% van 1rm zijn. Het feit dat ik maar 2x train en met aanzienlijk lichtere gewichten is voor mij al deload genoeg in principe.

Die harnak postte laatste nog wat in mijn karma trouwens
Grow or Die do 15 jul 2010 11:46 harnak Gent.......

??? Zal ie wel slechte ervaringen met Gentenaren hebben zeker...:D

hehe, geen idee :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven