MuscleMeat

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
schouders zien er goed uit man :thumbs:

Op deze pics komen je armen toch ook weer hard naar voren.
Ziet er geweldig uit :thumbs:

Nette biceps ook, waarom heb ik nou weer van die hoge bicep aanhechtingen :sad:

Hoe vaak doe je die gay barbell curl dan in de week?

****ing netjes baas! Dikke armen, ronde schouders, goede pecs en abs, droog en hard. Niet veel op aan te merken, complimenten!

• Topic Starter Topic Starter
****ing netjes baas! Dikke armen, ronde schouders, goede pecs en abs, droog en hard. Niet veel op aan te merken, complimenten!

hehe thx, vind persoonlijk dat mijn armen wat te groot zijn (terwijl ik er zo goed als niets van isolatieoef voor doe, op 1x bb curl en 1x cgbp per week na). Voor de rest ben ik wel behoorlijk tevreden over men fysiek. Enkel bovenkant borst is nog niet zo vol als bv bij nightfly, maar daar wordt aan gewerkt en komt wel in orde hoop ik.

Echt een heel goed fysiek.

Jij gaat hoog scoren in de contest, zowel bij mij, als bij de anderen :thumb:

mooie kwaliteit ook moet ik zeggen! erg vol sta je er ook bij.

goed fysiek verb - foto's zijn top!

Echt brute fysiek kerel! Armen zijn ook behoorlijk fors met een dikke ader erop:thumbs:

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

hehe thx, vind persoonlijk dat mijn armen wat te groot zijn (terwijl ik er zo goed als niets van isolatieoef voor doe, op 1x bb curl en 1x cgbp per week na). Voor de rest ben ik wel behoorlijk tevreden over men fysiek. Enkel bovenkant borst is nog niet zo vol als bv bij nightfly, maar daar wordt aan gewerkt en komt wel in orde hoop ik.
Lucky ****...maar misschien is dat ook wel het recept...er niet teveel voor doen!:eek::o

Veel beter gaan genen niet worden denk ik. Pro BB'er materiaal.

Brutale foto's baas...

Echt brute fysiek kerel! Armen zijn ook behoorlijk fors met een dikke ader erop:thumbs:

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

Lucky ****...maar misschien is dat ook wel het recept...er niet teveel voor doen!:eek::o

1L chocomelk na de training is het recept :)

Vannacht was het redelijk laat eerdat ik in men bed zat (gentse feesten). Heb dus weer niet zoveel geslapen, en ik merkte het aan de training. 'k Ben ook opgestaan met een pijnlijke knie, terwijl ik gisteren ofzo niets van last had, echt raar.

Elke oefening heel strikt uitgevoerd en de negatieve beweging behoorlijk langzaam gedaan.

1) Bench press heavy: 3x5x120kg (in elk setje na de derde rep ff moeten inhaken. pffff het wordt slechter en slechter. Volgende week meteen eens zakken naar 115kg ofzo, en dan wekelijks terug proberen opbouwen want zoals het nu al een paar weken gaat kan het niet verder.)

2) Deadlift: 1x5x170kg

3) Chin ups heavy: 3x5xBW+10kg

4) CGBP: 2x12x85kg

5) Arnold press: 2x12x27.5kg

6) Shrugs: 2x12x100kg

Ik ga vanaf nu altijd wat lichter beginnen trainen dan voorheen denk ik. Enkel op squat, bp, mp en chin ups ga ik nog echt op kracht trainen en progressie proberen maken. Bij alle andere oefeningen ga ik gewoon chill alles heel correct en langzaam uitvoeren met lichte gewichten, om mijn fysiek dat ik nu heb te behouden. Zit momenteel weer in een fase dat ik vind dat meer massa niet meer hoeft. (maar aangezien ik behoorlijk wispelturig ben op dat vlak zal dat in de toekomst wellicht wel opnieuw veranderen)

Laatst bewerkt:
Naturel kan je nooit teveel massa hebben :)

Heel nette foto's weer :D

Naturel kan je nooit teveel massa hebben :)

Heel nette foto's weer :D

nja, probleem is: ik heb een redelijk smal gezicht. En als de kop niet meer in verhouding is met het lichaam dan is het ook maar al te belachelijk natuurlijk :p

Drink je eigenlijk alcohol Verb?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven