Fitness Seller

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Gisteren op 't onverwachts naar tomorrowland geweest, zo goed als niets gegeten, op 's morgens wat whey en overdag een hamburger na. Maar toch ging de training vandaag heel goed. Alles opnieuw licht en heel strikt, deze manier van trainen begint me meer en meer te bevallen.

1) Squat light: 3x5x115kg, tijdens de pauzes 3x5xBW opgetrokken, langzaam en strikt

2) Calve raise: 2x12x150kg

3) BOR: 3x5x115kg

4) Military press: 3x5x75kg: vlotter dan vorige week

5) Incline DB press: 2x12x26.25kg

6) Side raise: 2x12x15kg

en ook nog dips: 2x12xBW

lekkere training weer haha lichte gewichten ik vindt nog al!!!
Al je foto's al geschooten?

jij had toch al foto's, of ga je er nog een keer voor hehe:D

nee ik had eens wat rode wijn gedronken na men examens en dan twee foto's genomen, maar 'k denk dat ik ze niet ga gebruiken, vind er niets speciaals aan. 'k Had veel beter die foto van men avatar hier nooit gepost, dan kon ik die gebruiken... Het lukt me niet meer om een even spectaculaire foto te maken met die pose, echt klote. 'k Verwacht niet veel van men foto's voor de contest alleszins.

Tamme hond :p

Laat iemand je pics nemen, een maat
Speel wat met het licht (binnen - buiten) en dat zal wel goed komen zeker.

voor de belichting heb ik het al gevonden zenne :D In men badkamer de rolluiken naar beneden doen, en dan voor de spiegel staan (het licht hangt boven de spiegel, dus dat schijnt dan goed op mij) voor wat foto's van men bovenlichaam, en dan een back double biceps opnieuw in men kooi denk ik, zoals die in men gallerij, da vindek nog nen deftigen. En voor benen zie ik wel nog waar het het best uitkomt.

edit! heb hier snel een paar foto's genomen in de badkamer met de kodak van men moeder ipv die van men broer, en de kwaliteit is duidelijk iets beter, vasculariteit is veel duidelijker zichtbaar op schouders, borst, ... behoorlijk lekker ;) morgen dan eens kijken voor bdb en benen

heb hier een foto teruggevonden van op mijn negentiende verjaardag (vandaag 21ste verjaardag dus exact 2 jaar geleden), trainde toen zonder echt een goed voedingsschema, trainde benen en buik totaal niet, als een echte beachboy dus ;) . Weet niet meer hoeveel ik toen woog.

19.jpg

hehe die foto ziet er best bruut uit dacht eerst dat hij recent was.

hehe die foto ziet er best bruut uit dacht eerst dat hij recent was.

hehe gelukkig is het geen recente, had toen echt geen compleet fysiek. (geen benen, totaal geen bovenkant borst, geen abs) Daar is nu gelukkig verandering en gekomen en wordt nog steeds aan gewerkt.

t*ring toen had je wel beste traps al

freak!

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

gefeliciteerd trouwens kerel;)

damn.. 2 jaar terug was je al huge!
Gefeliciteerd met je verHaardag!

Bizar zo'n fysiek op je 19e zonder goede voeding!

En Gefeliciteerd!

ja nog gefeliciteerd man

**** man... 19 jaar en dan zo'n fysiek, je zal wel heel wat aandacht van meiden gekregen hebben! :)

Dikke proficiat man!

heb hier een foto teruggevonden van op mijn negentiende verjaardag (vandaag 21ste verjaardag dus exact 2 jaar geleden), trainde toen zonder echt een goed voedingsschema, trainde benen en buik totaal niet, als een echte beachboy dus ;) . Weet niet meer hoeveel ik toen woog.

Als ik dit zie denk ik: Mijn genen zuigen ballen heel hard.

• Like
Waarderingen: KEUN
**** man... 19 jaar en dan zo'n fysiek, je zal wel heel wat aandacht van meiden gekregen hebben! :)

Dikke proficiat man!

was het maar waar ;) meisjes van die leeftijd vinden dat altijd 'te gespierd blabla', en vallen enkel op magere slungels met een sixpack. Ik heb het gevoel dat het enkel oudere (25+ ofzo) vrouwen zijn die iets gespierdere mannen weten te appreciëren. Thx voor de bdaywensen allemaal!

op die foto kun je idd goed zien dat je genen behoorlijk goed zijn! heb je trouwens nog foto's van toen je nog net begon?
en nog gefeliciteerd :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven