XXL Nutrition

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hehe, veel uitslover is er niet aan, heb veel te veel pauze genomen voor goed te zijn :p

Er is geen specifieke reden voor de vele reps, 'k wil gewoon eens helemaal anders trainen dan ik gewoon ben (en proberen niet teveel moeten onderdoen voor men maat die nooit lowrep traint :D )
Wel volgens een strak plan zoals je met je fullbody deed of train je nu puur op gevoel en ongeveer de spiergroep die je in gedachten had voor die dag?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
Wel volgens een strak plan zoals je met je fullbody deed of train je nu puur op gevoel en ongeveer de spiergroep die je in gedachten had voor die dag?

Compleet het tegenovergestelde van wat ik gewoon ben. Geen vaste dagen, geen vaste oefeningen, geen vast aantal reps/sets, geen vaste spiergroepcombinaties, ... Gewoon iets doen wanneer ik er zin in heb.

Compleet het tegenovergestelde van wat ik gewoon ben. Geen vaste dagen, geen vaste oefeningen, geen vast aantal reps/sets, geen vaste spiergroepcombinaties, ... Gewoon iets doen wanneer ik er zin in heb.
Ik ben benieuwd hoe het voor je uitpakt maar zal vast helemaal goedkomen :D

• #1.344
Ik ben benieuwd hoe het voor je uitpakt maar zal vast helemaal goedkomen :D

Hehe veel moet je er niet van te verwachten ze, trainen en eten is het komende jaartje maar bijzaak, afstuderen is nu men prioriteit :) Zolang ik niet onder de 90kg ga is het goed voor mij. Maar aangezien ik amper moeite hoef te doen om 90kg te wegen, zal dat wel nooit gebeuren :D

Ben je ook al spiermassa verloren of alleen nog vet en evt vocht? Enorm sterke DB row trouwens :thumb:

• #1.346
Ben je ook al spiermassa verloren of alleen nog vet en evt vocht? Enorm sterke DB row trouwens :thumb:

Hoh, van alles een beetje denk ik. Zooooveel vet had ik niet, maar ik merk wel dat het onder men buikspieren terug al iets strakker is dan 1 maand geleden. (had een klein vetlaagske onder men navel). 'k Denk dat ik vooral op men benen massa verloren ben. Broeken waar ik een maand geleden amper in kon bewegen, zitten nu al een beetje los, dus echt perfect.

Zit je echt zo ver onder je behoefte dan qua eten?

mooie training weer Verb....nog genoeg kracht zo te zien.

• #1.349
Hoezo ga je dan zoveel onder je behoefte zitten(zover je weet wat ong. je behoefte is)? Lijd je honger voor niks en ondanks dat het je niet zoveel uitmaakt dat er ook wat spiermassa verloren gaat lijkt het me toch relaxter als het alleen vet is.

• #1.351
Hoezo ga je dan zoveel onder je behoefte zitten(zover je weet wat ong. je behoefte is)? Lijd je honger voor niks en ondanks dat het je niet zoveel uitmaakt dat er ook wat spiermassa verloren gaat lijkt het me toch relaxter als het alleen vet is.

Heel veel vet heb ik niet om te verliezen :p Ik heb nognooit mijn behoefte berekend, of voedingsschema's opgesteld met bepaalde k/e/v-verhoudingen zoals de meeste pro's hier. Ik volg gewoon de spiegel.

Het enige waar ik op let is dat ik rond de 200gr eiwitten zit (zoals altijd). Koolhydraten heb ik drastisch verminderd en vetten is ook niet echt veel meer (1 lepel olijfolie, 3 caps visolie, en binnenkort ook 1 lepel lijnzaadolie (die fles is nu al een tweetal weken leeg) zalm heb ik al uit men schema gedaan want had vorige week 2 pakjes gegeten en kreeg er ****ing acne van dus blijkbaar kan ik daar niet zo goed tegen jammer genoeg)

Dus het is nu ook niet dat mijn eiwitten ook ferm verminderd zijn ivm mijn bulk.

Oke maar als je nu ook redelijk wat spiermassa verliest, doe je toch iets niet helemaal goed.

• #1.353
Oke maar als je nu ook redelijk wat spiermassa verliest, doe je toch iets niet helemaal goed.

Wie zegt er dat ik redelijk wat spiermassa verloren ben? ??? 'k heb geen idee wat ik verloren ben, vanalles een beetje veronderstel ik. Maar 't zal voornamelijk wel vocht zijn zeker... Hoe zie je dat eigl dat je echt zuivere spiermassa verloren bent? En daarbij, zonder arrogant te willen zijn, 'k zie er nog gespierd genoeg uit hehe dus ik vind dat ik het goed genoeg doe :)

Dit vraagt om pics. j/k - je zal zowiezo massa verliezen daar kom je niet onderuit maar ik twijfel er niet aan dat je uiteindelijk ripped als een mofo erbij staat - en hopelijk voor jou je beste shape ooit qua bf, ben benieuwd of je het er moeilijk mee zal hebben om een nog lager verpercentage vast te houden, denk dat het geen probleem zal worden.

Je kwam iig al beter in je oude kledij meen ik hebben gelezen.

Wie zegt er dat ik redelijk wat spiermassa verloren ben? ??? 'k heb geen idee wat ik verloren ben, vanalles een beetje veronderstel ik. Maar 't zal voornamelijk wel vocht zijn zeker... Hoe zie je dat eigl dat je echt zuivere spiermassa verloren bent? En daarbij, zonder arrogant te willen zijn, 'k zie er nog gespierd genoeg uit hehe dus ik vind dat ik het goed genoeg doe :)

Dacht dat ergens te lezen, als dat niet waar is heb ik niks gezegd. Je ziet er idd gespierd genoeg uit, maar ik dacht waarom spiermassa verliezen als het niet nodig is(maar las dus dat dat wel meevalt).

Verb; waarom van die enorme gewichten gebruiken, als je juist minder gespiert wilt worden? Dat volg ik niet zo..

• #1.357
Verb; waarom van die enorme gewichten gebruiken, als je juist minder gespiert wilt worden? Dat volg ik niet zo..

Trainen is toch enkel plezant als je tot het uiterste probeert te gaan qua gewichten? Dat massaverlies zal er sowieso wel komen door men voeding, maar op vlak van trainingen wil ik toch alles er blijven uithalen wat erin zit.

Trainen is toch enkel plezant als je tot het uiterste probeert te gaan qua gewichten? Dat massaverlies zal er sowieso wel komen door men voeding, maar op vlak van trainingen wil ik toch alles er blijven uithalen wat erin zit.

Ja ok maar t is toch een combinatie van...voor mij geldt het doel, niet de gewichten perse daarom vroeg ik t.

• #1.359
Ja ok maar t is toch een combinatie van...voor mij geldt het doel, niet de gewichten perse daarom vroeg ik t.

Hehe bij mij maakt het niet zoveel uit, hoe ik ook train, ik kom gemakkelijk massa bij. (jammer genoeg neemt men kracht niet evenredig toe)
Maar heel strikt trainen met lichtere gewichten schenkt mij bijlange niet zoveel voldoening als iets minder strikt trainen met veel zwaardere gewichten. (Enkel de belangrijkste compounds voer ik zo strikt mogelijk uit.)

• #1.360
1) Military press:

10x60kg
10x70kg
9x75kg
5x80kg
2x85kg

Ontgoochelend en frustrerend.

2) Upright row:

15x55kg
15x60kg
13x65kg
7x70kg

3) Seated reverse fly:

20x12.5kg
16x15kg
13x17.5kg
10x20kg

4) CGBP:

20x80kg
13x90kg
10x100kg
5x110kg
2x120kg + 1 hele trage negatieve

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven