MuscleMeat

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
hehehe, 25x100kg zal nog niet voor meteen zijn vrees ik :D

nice rows doe je die nogsteeds met 10 kg schijven?

• #1.304
nice rows doe je die nogsteeds met 10 kg schijven?
4 van tien (2 grote zwarte van fitness-seller en 2 kleinere grijze) , 2 van vijftien (ook van die grijze, die evengroot zijn als de 2 grootste van tien) en dan een paar kleintjes. Qua grootte valt het nog goed mee.

De t*ring jij bent sterk en breed :eek:

Hoe krijg je die mooie lijnen in je benen? Bij mij zit de massa meer aan de binnenkant dan aan de buitenkant...

• #1.307
1) Benchpress:

17x90kg
13x100kg
8x110kg
5x120kg
1x130kg (gefaald op de tweede rep, was wel plezant zo zonder spotter en met zweterige handen)

2) Incline benchpress:

5x100kg
9x90kg
11x80kg
15x70kg

**** ik haalde vandaag 3x 100kg op de bench, jij perst er 13 uit :p
Mijn db begint ook al groot te worden voor de row, zou nog wat 10kg schijven kunnen gebruiken.

• #1.309
**** ik haalde vandaag 3x 100kg op de bench, jij perst er 13 uit :p
Mijn db begint ook al groot te worden voor de row, zou nog wat 10kg schijven kunnen gebruiken.

Die grijze die ik tweedehands gekocht heb zijn veel kleiner dan die van fs, is veel handiger ze. Die van vijftien zijn bv evengroot als die van tien van fs. 'k denk dat die van die andere bekende nederlandse site komen (kan niet op de naam komen). Dus 'k zou eerder daar eens kijken dan.

Die grijze die ik tweedehands gekocht heb zijn veel kleiner dan die van fs, is veel handiger ze. Die van vijftien zijn bv evengroot als die van tien van fs. 'k denk dat die van die andere bekende nederlandse site komen (kan niet op de naam komen). Dus 'k zou eerder daar eens kijken dan.

Helisports

Btw hoe fail je 130 met zweterige hander zonder spotter zonder te sterven?

Helisport.
Deze week heb ik voor die 10*65kg mijn 15kg van fitness seller moeten gebruiken, de rom was nog aanvaardbaar maar die hebben toch wel een vrij grote diameter. Wat extra schijven van 10kg zouden welkom zijn.
Als ik ook is ergens zoiets op de kop kan tikken zoals jij zal ik het niet laten, was echt een super deal :)

• #1.312
Helisports

Btw hoe fail je 130 met zweterige hander zonder spotter zonder te sterven?

ja die site bedoel ik (denk ik :p )

Ik laat men gewicht altijd gecontroleerd zakken, dus heel veel risico loop ik niet... dan gewoon ff buikspieren opspannen en naar men benen rollen. Het enige dat wat lastig was, was rechtkomen met het gewicht en ermee achterwaarts stappen en terug in de haken hangen (want het sleerde beetje bij beetje uit men handen door het zweet)

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

en dannog vlak naast men deur, dat was echt wel een ongelofelijk buitenkanske :D 't mag al eens meezitten in het leven ook hehehe

Nope, 102kg begon te groot te worden (is mijn mening, maakt me niet uit of iemand anders hiermee akkoord gaat of niet :p ). Bracht ook gewoon teveel ongemakken met zich mee (vaak misselijk zijn door al dat eten, niet meer in mijn kleren passen, ...). Nu ga ik gewoon voor een zo droog mogelijk fysiek, dat er wel nog bruut uitziet zonder kleren, maar dat met een pull aan niet overdreven meer opvalt.

Duidelijk. Hoezo zou iemand hiermee akkoord moeten gaan, anders dan jij zelf?

Zeer brute (incline) benches Verb!

ja die site bedoel ik (denk ik :p )

Ik laat men gewicht altijd gecontroleerd zakken, dus heel veel risico loop ik niet... dan gewoon ff buikspieren opspannen en naar men benen rollen. Het enige dat wat lastig was, was rechtkomen met het gewicht en ermee achterwaarts stappen en terug in de haken hangen (want het sleerde beetje bij beetje uit men handen door het zweet)
Ik zou volgende keer toch liiever de spotters instellen :p

neem je die biergist pillen nog?heb je er baat bij?

• #1.318
waar koop jij ze? en wat doet het allemaal precies? alleen om puisteen tegen te gaan toch niet?

• #1.320
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven