Fitness Seller

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.401
ben onder de indruk verb!heeeel netjes.en al helemaal voor jou leeftijd!

keep it up man!

p.s.thanks voor de positieve rating.

thx ;)

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

lekkere training verbmans.....hoelang pauzeer je tussen die squatsets?

Vandaag was het niet zolang, omdat het geen zware gewichten waren. Maar normaal gezien neem ik altijd hele lange pauzes :p Men trainingen duren ook altijd ongelofelijk lang hehehe, maar hele korte pauzes is niets voor mij. Men spieren hebben voldoende rust nodig om te kunnen presteren :D

Kan je me wat meer uitleg geven over de uitvoering en het hoe en wat met calve raises in een power rack?

Zit met het probleem dat het niet echt goed lukt... heb al 2 weken geen kuiten gedaan, k'mis het!

• #1.404
Kan je me wat meer uitleg geven over de uitvoering en het hoe en wat met calve raises in een power rack?

Zit met het probleem dat het niet echt goed lukt... heb al 2 weken geen kuiten gedaan, k'mis het!

Hu? Je legt de barbell in je nek, je stelt je op een plankje, gaat dan op uw tenen staan, dan zakken, en dan weer omhoog komen, dan weer zakken, ... lol :D Snap niet goed wat het probleem kan zijn :p

Barbell hoeft zelfs niet in de nek te zitten, soms houd ik hem vast zoals ik zou shruggen en doe dan gewoon calves raises. Ik zie ook geen probleem hoor.

Heb precies problemen op mijn evenwicht te houden en ervoor te zorgen dat het blokje niet omkantelt. Ga het binnenkort nog eens proberen.

Heb precies problemen op mijn evenwicht te houden en ervoor te zorgen dat het blokje niet omkantelt. Ga het binnenkort nog eens proberen.

Ik zou een houten latje of wat schijven gebruiken, daar moet je al geen rekening houden dat ze zouden omkantelen.

Dat gevoel gaat wel weg na een tijdje. Je moet gewoon die coordinatie nog ontwikkelen. Zoals bvb de trillende armen bij benchpress in het begin.
Met een blokje doe ik zelf single legged/foothed dumbbell calve raises voor de veiligheid maar als je geen verstelbare/zware dumbbells hebt moet je deze oefening wel doen dan.

• #1.410
Late training:

1) Pull up:

10xBW
8xBW+5kg
8xBW+10kg
8xBW+15kg
6xBW+20kg
12xBW

2) BOR:

12x90kg
12x100kg
10x110kg
12x100kg
12x90kg

3) Deadlift:

10x150kg
8x160kg
12x110kg

Complete off-day. Had nochtans veel zin om te deadliften, maar het ging langs geen kanten. ???:mad:

4) Shrugs:

15x100kg
15x110kg
15x120kg
7x130kg (kon het totaal niet meer vasthouden)

5) Chin ups:

12xBW
10xBW
9xBW
6xBW

Dwaze training. Ben rug beu.

Lekkere pullups en BOR.

Deadlift valt soms gewoon erg tegen, zeker als je daarvoor al rugoefeningen gedaan hebt.
Blijft een k*t-oefening :clown:

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

Begrijp ik goed dat je kracht nog omhoog gaat terwijl je aan het cutten bent?
Zo ja moet je echt niet klagen dat het je niet snel genoeg ging want je bent dan precies goed bezig imo ;)

• #1.412
Lekkere pullups en BOR.

Deadlift valt soms gewoon erg tegen, zeker als je daarvoor al rugoefeningen gedaan hebt.
Blijft een k*t-oefening :clown:

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

Begrijp ik goed dat je kracht nog omhoog gaat terwijl je aan het cutten bent?
Zo ja moet je echt niet klagen dat het je niet snel genoeg ging want je bent dan precies goed bezig imo ;)

Mijn kracht gaat niet omhoog hoor :p Vroeger trainde ik gewoon altijd met vaste reps en telkens drie setjes met hetzelfde gewicht. Men top op bench was bv. 4-5-4x130kg. No way dat ik dat nu nog kan. Het lijkt mss zo omdat ik nu meestal eindig met 1rep met een gewicht dat zwaarder is dan hetgene ik een paar maand terug 3x5 deed...

heb ook vaak slechte rug trainingen...gebruik meestal een goede pre-workout booster om er toch gemotiveerd en opgefokt aan te beginnen.
ik deadlift ook helemaal niet graag wrm doe je geen rack pulls of steek je een bankje in elkaar om hyperextensions te doen ofso..
wanneer doe je nog is een update ben benieuwd hoe je erbij loopt?

• #1.414
heb ook vaak slechte rug trainingen...gebruik meestal een goede pre-workout booster om er toch gemotiveerd en opgefokt aan te beginnen.
ik deadlift ook helemaal niet graag wrm doe je geen rack pulls of steek je een bankje in elkaar om hyperextensions te doen ofso..
wanneer doe je nog is een update ben benieuwd hoe je erbij loopt?

Als ik nog droger sta :)

Mijn kracht gaat niet omhoog hoor :p Vroeger trainde ik gewoon altijd met vaste reps en telkens drie setjes met hetzelfde gewicht. Men top op bench was bv. 4-5-4x130kg. No way dat ik dat nu nog kan. Het lijkt mss zo omdat ik nu meestal eindig met 1rep met een gewicht dat zwaarder is dan hetgene ik een paar maand terug 3x5 deed...
Ah ok, zou best kunnen dat ik het daardoor denk idd :)

Op hoeveel gewicht en % schat je nu te staan?

• #1.417
nog droger ???

vind het toch wel een lekkere training!

Jep, kan nog altijd een klein beetje vet vastpakken onder men navel, dus dat moet weg haha

---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------

Ah ok, zou best kunnen dat ik het daardoor denk idd :)

Op hoeveel gewicht en % schat je nu te staan?

Zal me morgenvroeg eens wegen. Vetpercentage heb ik absoluut geen idee van. Als je ziet hoe sommige elkaar hier tegenspreken bij schattingen, dan denk ik niet dat je dat zomaar op het zicht kan zeggen... En heb het ook nognooit laten meten...

Als de aders over je buik lopen is het in de regel <10% ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven