Fitness Seller

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.422
Gewicht op nuchtere maag: 96kg. Gaat goed dus.

• #1.423
Veel zin om te trainen, maar uiteindelijk niet zoveel gedaan omdat men maat niet kon meetrainen.

1) Benchpress:

8x100kg
6x110kg
6x120kg
3x130kg
1x135kg, PR! (Ging zelf relatief vlot, daardoor overmoedig een tweede rep geprobeerd maar dik gefaald natuurlijk. Geen negatieve meer gedaan omdat ik dus geen spotter had.)
7x110kg
11x100kg
15x90kg
18x80kg

Geen incline meer gedaan want dan moest ik eerst men haken een stand hoger zetten enal, en had er geen zin meer in. Dus gewoon een paar pompsetjes op gewone bench extra gedaan.

2) Incline fly:

20x15kg
15x20kg
12x25kg
6x30kg

Laatst bewerkt:
dikke bench verb! en nog een pr ok
je deed waarschijnlijk geen incline's meer omdat je wist dat je daar niet meer veel ging presteren :P

• #1.425
pr's in cut /win. :thumbup:

Je opbouw naar een max bench kan beter. Je kan beter opbouwen in triples en singles als je dan toch gaat maxen.

• #1.428
Je opbouw naar een max bench kan beter. Je kan beter opbouwen in triples en singles als je dan toch gaat maxen.

Het is niet men bedoeling om te maxen, althans niet om pr's te zetten. Het is gewoon leuk meegenomen dat die 135kg 1x gelukt is. Ik train nu niet echt krachtgericht é :)

lekker volume op de bank - altijd lekker!

nette training !

Sterke bench, zeker de repouts aan het einde na een dergelijke training :thumb:

Dikke 135kg na die voorgaande sets!!!

Goede flys ook man, 6x30 jooeeewww!

Bicky burger, vind ik maar voos :p
Hamburger van een frituur, broodje, augurk en een speciaal sausje (bickysaus)

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

??? wat hebben zulke gewichten daar nu mee te maken?

Wat denk je zelf? Domme vraag imo. 1 rm uitproberen op de schouders vind ik gekkenwerk en wat denk je dat erger is? Als het mis gaat met een mp van 40 kilo of een mp van 90 kilo.

Wat denk je zelf? Domme vraag imo. 1 rm uitproberen op de schouders vind ik gekkenwerk en wat denk je dat erger is? Als het mis gaat met een mp van 40 kilo of een mp van 90 kilo.

Wat een kortzichtig antwoord. Blijf jij dan maar gans je leven met 40kg je schouders belasten. Zo ga je zeker veel progressie boeken.

Heb het over 1 rm. Moeite met lezen? Geeft niet hoor.

1rm heb je zoiezo niks aan alleen goed voor je ego en als je nie uitkijkt een dikke blessure :)

Verb traint ook niet met 1rm, hij paste ophopende setjes en dat laatste setje kwam er nu net maar 1 rep meer uit. Dat is iets heel anders dan opwerken naar een 1rm, maar dat had jij precies nog niet door.

Als jij nou even terug wilt lezen dan zie je dat iemand zei "dat zijn 1 rm rond de 100 zou zitten" en op zijn post reageerde ik.. Lees even terug jongen, want je probeert nu gewoon je eigen hachje te redden. Geeft niet hoor, maar wel even toegeven dat je fout zit. Ik ga er verder niet op in, is topic vervuiling. Je bent vrij om me te pmen.

Ik hoef nix te redden, ik snap nog steeds niet wat "met zulke gewichten" te maken heeft in die zin. Een 1rm of je hem nu doet of niet heeft is toch voor iedereen zwaar. Is dat nu 40kg of 100kg heeft ook weinig met de aard van een blesure te maken. Iemand met een 1rm van 40kg zal een veel minder ontwikkelde schouders bevatten dan iemand met een hogere 1rm. Vandaar vond en vind ik dat nog altijd een rare opvatting.

Dat je niet moet trainen voor een 1rm daar geef ik je 200% gelijk in.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven