MuscleMeat

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.461
als je die barbie uit oh oh cherso maar laat gaan:D

ontopic: jaloers op jou squat kerel!:(

want ik weet hoe diep je ze uitvoert....

Wat een lelijk wicht man :D

Nu zijn men squats niet zo diep meer hé ;) net onder parallel. Moest het fullsquat zijn, het zou een serieus pak minder zijn ze :D

• #1.462
1) Deadlift:

3x140kg
3x150kg
3x160kg
3x170kg
3x180kg
3x170kg
3x160kg
3x150kg
3x140kg

En dan geen kloten goesting meer om nog iets te doen voor rug.

2) Dragonflag:

3x12xBW

De voorbije week weer ongelofelijk slecht geslapen (+-4u per nacht) dus ben kapot nu. Komende nacht eens wat slaap inhalen en morgen hopelijk met wat meer zin trainen. Voeding is ook allesbehalve optimaal geweest. Ga vanaf nu terug wat meer karakter tonen en geen bickyburgers meer eten tijdens 't school.

Laatst bewerkt:
Er is een frituur dicht bij waar ik woon waar ze al jaren een 'reuzebicky' verkopen.
Tegenover zo eentje is een bicky royal maar een mietjesburger (no joke, het is echt een joekel met geloof ik 3 bicky hamburgers ertussen) en een megabroodje.
Ze hebben trouwens ook dit:

VLOERBURGERS

grote broden met 4 stukken vlees

Bicky vloer € 8,25
sla, hamburgers, Bicky sausen, Bicky ajuin, augurk

Laatst bewerkt:
Er is een frituur dicht bij waar ik woon waar ze al jaren een 'reuzebicky' verkopen.
Tegenover zo eentje is een bicky royal maar een mietjesburger (no joke, het is echt een joekel met geloof ik 3 bicky hamburgers ertussen) en een megabroodje.

VLOERBURGERS

Bicky vloer € 8,25

fuuu, wil ik ook :(

• #1.466

VLOERBURGERS

Bicky vloer € 8,25

Haha, awesome :D

• #1.467
Completen offday, dringend eens wat meer rusten dus.

1) Benchpress:

8x110kg
4x120kg wtf
1x130kg wtf
6x110kg
10x100kg

2) Incline bp:

8x90kg
6x100kg
8x90kg en 1 negatieve
10x80kg en 1 negatieve
12x70kg

3) Incline fly:

16x15kg
16x20kg
10x25kg
5x30kg
16x15kg

klote training man! nog zo'n training en ik stuur barbie van ooh oh cherso op je af :D

• #1.469
  • #1.472
Rustweek (mss zelf rustmaand): heel lichte gewichten, weinig pauze, alles strikt en langzaam uitgevoerd.

1) Military press:

3x10x65kg

2) Upright row:

3x10x45kg

3) Reverse fly:

3x10x12.5kg

4) Side raise:

3x10x15kg

5) CGBP:

3x10x70kg

6) Kickback:

3x10x15kg

7) Skullcrusher:

3x10x30kg

Rust zal je deugd doen man.
Daarna knal je des te harder weer verder.
En vergeet geen Bicky extra te eten om jezelf te verwennen.

godver, die bicky's hangen me de keel uit, word tijd dat ik ook weer eens flink ga junken!:P

• #1.475
Rust zal je deugd doen man.
Daarna knal je des te harder weer verder.
En vergeet geen Bicky extra te eten om jezelf te verwennen.

Hehehe, 'k heb al met men maten op school afgesproken dat ik woensdag meega naar 't frietkot om een bicky royal, maar dat ik de andere dagen niet meega :D

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

godver, die bicky's hangen me de keel uit, word tijd dat ik ook weer eens flink ga junken!:P

Kom eens naar België en proef er een :D

Vanwaar de beslissing voor een rustweek/maand?
Even je lichaam de kans geven maximaal te herstellen of andere dingen aan je hoofd?

• #1.478
Vanwaar de beslissing voor een rustweek/maand?
Even je lichaam de kans geven maximaal te herstellen of andere dingen aan je hoofd?

Pfff tegenwoordig slaap ik tijdens de week heel weinig (heb altijd de slechte gewoonte om pas heel laat met men taken vr school te beginnen, en moet er ook altijd vroeg uit om de trein te halen...) dus rust is allesbehalve in orde.

Verder beginnen ook mijn schouders wat lastig te doen (niet echt pijn, maar ik denk dat er wel eens een blessure zou kunnen inzitten in de nabije toekomst als ik het niet ff wat kalmer aandoe.).

+ mijn trainingen duren altijd heel lang (ben redelijk lui, neem graag lange pauzes) dus als ik nu ff wat licht train met korte pauzes dan heb ik snel gedaan met trainen. Daardoor zal ik dan ook hopelijk eens wat sneller met men taken kunnen beginnen zodat ik ook meer kan slapen...

En zwakke trainingen als vorige zaterdag zijn niet goed voor men ego :D Dus ga ik nu ff gewoon wat licht trainen, zodat ik geen ontgoochelingen oploop als ik zwaar probeer te gaan :D

Boog kan idd niet altijd gespannen zijn :)
Zorg er idd voor dat je schouders goed blijven, scheelt een hoop gezeik :x

lekker rusten is ook wel is goed! in de rust groei je he zegt men!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven