Fitness Seller

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ben jaloers op Jou genen

Juist al mensen zeggen dat je te breed bent, moet je breder worden! Je moet je niks aantrekken van wat anderen van je vinden, zolang jij je maar lekker voelt.

When you look good, you feel good and when you feel good, you have good results.

Damn nice. Hier wil ik naartoe werken, mag ik een paar genen van je?

Je hebt schouder problemen maar toch zie ik je zaterdag een enorme zware high rep training doen. Hoezo niet wat rust geven?

Je hebt schouder problemen maar toch zie ik je zaterdag een enorme zware high rep training doen. Hoezo niet wat rust geven?

Wat is er mis met een highrep training? (bar zonder gewicht) Ik zie alleen maar voordelen. Doorbloeding is het gekweste lichaamsdeel, kan zeer bevorderlijk werken, met nadien eventuele afkoeling met een icepack. Niets forceren natuurlijk.

Verb,
je houdt van je trainingen en zeker als die lekker zwaar kunnen
je zou het liefst verder willen groeien als je omgeving niet liep te miepen
je eet nu niet tegen jezelf op maar moet je nog enigszins inhouden

Een zwemmer, fietser of schaatser op hoog niveau zullen ze wel accepteren zoals die eruit ziet maar een krachtsporter niet.
Ik vind het jammer dat je jezelf dit zoveel moet aantrekken en je om deze reden aan het 'inhouden' bent. Krachttraining is in mijn ogen iets wat iemand puur voor zichzelf hoort te doen op de manier hoe hij/zij dit wil.

Ik weet dat je toch niets zal doen met deze info maar ik wilde even mijn mening erover kwijt.

Wat is er mis met een highrep training? (bar zonder gewicht) Ik zie alleen maar voordelen. Doorbloeding is het gekweste lichaamsdeel, kan zeer bevorderlijk werken, met nadien eventuele afkoeling met een icepack. Niets forceren natuurlijk.
Bar zonder gewicht is toch wat anders als 30x70kg,25x80kg,15x90kg,10x100kg. Ik heb gemerkt als ik een blessure aan me schouder heb dat ik vooral geen high reps moet gaan doen. Je gaat dan toch vaak all out.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.928
Verb,
je houdt van je trainingen en zeker als die lekker zwaar kunnen
je zou het liefst verder willen groeien als je omgeving niet liep te miepen
je eet nu niet tegen jezelf op maar moet je nog enigszins inhouden

Een zwemmer, fietser of schaatser op hoog niveau zullen ze wel accepteren zoals die eruit ziet maar een krachtsporter niet.
Ik vind het jammer dat je jezelf dit zoveel moet aantrekken en je om deze reden aan het 'inhouden' bent. Krachttraining is in mijn ogen iets wat iemand puur voor zichzelf hoort te doen op de manier hoe hij/zij dit wil.

Ik weet dat je toch niets zal doen met deze info maar ik wilde even mijn mening erover kwijt.

Hehe begrijp niet goed waarom dit steeds blijft terugkomen :D Het lijkt wel alsof ik diep ongelukkig ben omdat ik mijn droom om huge fysiek te hebben niet kan waarmaken... Dat is helemaal niet waar, want dat is geen droom van mij ;) Ik vind het gewoon heel stoer om zo gespierd en sterk te zijn, maar voor mij is het absoluut geen vereiste om gelukkig te zijn. Ik heb andere dromen in het leven, nl. binnen een half jaar mijn diploma halen, iets maken van mijn leven, een goede job hebben, op financieel vlak een zorgeloos leven leiden, een gelukkig gezinsleven opbouwen, gezond zijn, ....

Ik kijk enorm op naar mensen die zo een fysiek hebben, maar dat past gewoon niet bij mijn karakter. Met zo een monsterfysiek zou ik wel gelukkig en trots zijn in de gym, maar niet in het dagelijkse leven. Het echte leven speelt zich nu eenmaal niet af in de gym, maar daarbuiten :)

Dat topic mag dus wel eens afgesloten worden... Noem het belachelijk of p*ssy of whatever, maar ik vind de mening van mijn naaste omgeving belangrijker dan de mening van mensen op internet die ik niet irl ken. Dus als een vriend of een vriendin zegt: **** floris ge zijt ne freak, zo overdreven, dan vind ik dat belangrijker dan dat iemand op dbb zegt: **** verb ge hebt mijn streeffysiek oid. Ik zou hier natuurlijk veel respect genieten met zo een fysiek, maar om eerlijk te zijn heb ik liever dat mensen in de echte wereld respect voor mij hebben.

Laatst bewerkt:
Had dit dan gewoon gezegd jongen :p

Ik heb alleen niet het idee dat 97kg of 105kg zo een groot verschil maakt voor de buitenwereld want het is allebei serieus groot.

Heb je eigenlijk een vriendin verb? Ik ben wel benieuwd hoe meisjes reageren op jou en je fysiek. Vinden ze het mooi of te groot? Vertel:cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.931
Had dit dan gewoon gezegd jongen :p

Ik heb alleen niet het idee dat 97kg of 105kg zo een groot verschil maakt voor de buitenwereld want het is allebei serieus groot.

Hehe, het is wel een serieus verschil. Onlangs vertelde nog de knapste chick van men klas dat ik er veel beter uitzie dan in het begin vh schooljaar. En dan woog ik nog maar 102kg... Kleren die toen bijna openscheurden zitten nu heel comfortabel.

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ----------

Heb je eigenlijk een vriendin verb? Ik ben wel benieuwd hoe meisjes reageren op jou en je fysiek. Vinden ze het mooi of te groot? Vertel:cool:

Ben momenteel nog veel te egoistisch om mijn vrije tijd op te offeren voor een vriendin :). Maar als ik op een dag een nicole scherzinger of cheryl cole look alike tegenkom die me wil, dan zal het trainen op de tweede plaats komen ;) Maar voor een doorsnee chick wil ik niets opofferen haha.

De meeste vinden het niet aantrekkelijk trouwens ;) Eentje zei zelfs eens letterlijk: " 'k heb schrik van uw armen..." Het kan natuurlijk ook aan mijn hoofd liggen natuurlijk haha :D Ze zeggen altijd: ge moogt echt niets meer bijkomen hé, want dan gaat het echt veel té zijn ze, 't is nu al overdreven...

Kortom: bloedmooie chick ontmoeten die je steunt in je sport ;)

Ik kan mijn karakter nu eenmaal niet veranderen ;) Als men omgeving constant zegt dat ik té groot ben, dat het overdreven is, dat het echt lelijk aan het worden is, dat ik een freak ben... dan trek ik me dat aan. Kan ik niet aan doen :) Ze zeiden dat al bij 102kg dus wat zou het zijn moest ik 114kg ofzo wegen ;)

Dus daarover valt niet te discussiëren :) Als ik de 100kg aantik dan eet ik gewoon weer wat minder carbs.

Klote imo, kan er volledig inkomen. Het verschil is bij mij alleen dat ik het zelf liever ook wat minder heb... En dat ik persoonlijk gewoon niet echt ben voor het te grote, dus dat maakt mijn keuze natuurlijk wel wat makkelijker.

Recpect verb

Hehe begrijp niet goed waarom dit steeds blijft terugkomen :D Het lijkt wel alsof ik diep ongelukkig ben omdat ik mijn droom om huge fysiek te hebben niet kan waarmaken... Dat is helemaal niet waar, want dat is geen droom van mij ;) Ik vind het gewoon heel stoer om zo gespierd en sterk te zijn, maar voor mij is het absoluut geen vereiste om gelukkig te zijn. Ik heb andere dromen in het leven, nl. binnen een half jaar mijn diploma halen, iets maken van mijn leven, een goede job hebben, op financieel vlak een zorgeloos leven leiden, een gelukkig gezinsleven opbouwen, gezond zijn, ....

Ik kijk enorm op naar mensen die zo een fysiek hebben, maar dat past gewoon niet bij mijn karakter. Met zo een monsterfysiek zou ik wel gelukkig en trots zijn in de gym, maar niet in het dagelijkse leven. Het echte leven speelt zich nu eenmaal niet af in de gym, maar daarbuiten :)

Dat topic mag dus wel eens afgesloten worden... Noem het belachelijk of p*ssy of whatever, maar ik vind de mening van mijn naaste omgeving belangrijker dan de mening van mensen op internet die ik niet irl ken. Dus als een vriend of een vriendin zegt: **** floris ge zijt ne freak, zo overdreven, dan vind ik dat belangrijker dan dat iemand op dbb zegt: **** verb ge hebt mijn streeffysiek oid. Ik zou hier natuurlijk veel respect genieten met zo een fysiek, maar om eerlijk te zijn heb ik liever dat mensen in de echte wereld respect voor mij hebben.

He has a name ladies & gentlemen!

He has a name ladies & gentlemen!
Scherp :D

Verder kan ik verb geen ongelijk geven over real live Vs. DBB

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Oja, zou je eens een relaxed pose foto kunnen schieten?
Werd hier nieuwsgierig naar na een opmerking van jou bij een van je foto's.

is flop niks voor je verb, flopflop!

Ik snap er ook niets van :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven