ItsMitch
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 18%
Beste allen,
Ik ben mitch en ik ben 19 Jaar, ik weeg 96kilo en ben 187CM lang.
Ik heb een tijdje geleden mijn body fat gemeten, en dat kwam uit op 18%, dus 4% meer dan het gemiddelde!!
Nu wil ik graag vetverliezen, en ik heb de topics over vetverbranding en cardio hier ook al goed doorgelezen.
Want ik wil eerlijk gezegd geen spier afbraak boeken met het cardio.
Ik doe 4 keer per week aan cardio bij de sportschool, voordat ik cardio doe ben ik 30 minuten ongeveer bezig met kracht training.
Na mijn kracht training ga ik 40 - 45 minuten cardioe.. ik ga altijd voor de 600Kcal op de spinning fiets.
Daarna ga ik ook vaak 10 minutjes baantjes trekken in het zwembad.
Ook moet ik naar de sportschool fietsen 15 min heen en terug.
Bij elkaar genomen misshcien alles zown 800 Kcal dat ik verbrand.
Als ik voor het trainen 1 eiwitshake neem, zal dit dan mijn spierafbraak remmen (of verminderen?) want ik wil ook een beetje met me spier mee groeien.
Ik eet dagelijks 4 bolletjes bruin met kipfilet, 3 sinasappels, eiwitshake bij training, en avond maal (meestal aardappel en groenten of witte rijst) en ik drink Water of crystal clear over de hele dag
.
Mijn vragen zijn:
1. Kan ik met eiwitshakes mijn spier afbraak afremmen?
2. Is mijn voeding schema voldoende zo? (Geef voorkeur aan vetverlies dan spier opbouw)
3. Is 800Kcal vetverbranding genoeg om op een redelijk tempo af te vallen?
specs op een rij:
19 Jaar
96Kilo
187CM
Ik hoor graag feedback van jullie
,
Groetjes
Mitch
Ik ben mitch en ik ben 19 Jaar, ik weeg 96kilo en ben 187CM lang.
Ik heb een tijdje geleden mijn body fat gemeten, en dat kwam uit op 18%, dus 4% meer dan het gemiddelde!!
Nu wil ik graag vetverliezen, en ik heb de topics over vetverbranding en cardio hier ook al goed doorgelezen.
Want ik wil eerlijk gezegd geen spier afbraak boeken met het cardio.
Ik doe 4 keer per week aan cardio bij de sportschool, voordat ik cardio doe ben ik 30 minuten ongeveer bezig met kracht training.
Na mijn kracht training ga ik 40 - 45 minuten cardioe.. ik ga altijd voor de 600Kcal op de spinning fiets.
Daarna ga ik ook vaak 10 minutjes baantjes trekken in het zwembad.
Ook moet ik naar de sportschool fietsen 15 min heen en terug.
Bij elkaar genomen misshcien alles zown 800 Kcal dat ik verbrand.
Als ik voor het trainen 1 eiwitshake neem, zal dit dan mijn spierafbraak remmen (of verminderen?) want ik wil ook een beetje met me spier mee groeien.
Ik eet dagelijks 4 bolletjes bruin met kipfilet, 3 sinasappels, eiwitshake bij training, en avond maal (meestal aardappel en groenten of witte rijst) en ik drink Water of crystal clear over de hele dag
.Mijn vragen zijn:
1. Kan ik met eiwitshakes mijn spier afbraak afremmen?
2. Is mijn voeding schema voldoende zo? (Geef voorkeur aan vetverlies dan spier opbouw)
3. Is 800Kcal vetverbranding genoeg om op een redelijk tempo af te vallen?
specs op een rij:
19 Jaar
96Kilo
187CM
Ik hoor graag feedback van jullie
,Groetjes
Mitch

)