MuscleMeat

Verhoor humane doping

er staat ook in de brief "U bent niet van uw vrijheid benomen en u kan bijgevolg op elk ogenblik gaan en staan waar u wil." wat moet ik hieruit opmaken langst komen even goeiedag zeggen en weer weggaan kan toch niet

Je maakt je druk om iets waarvan je niet weet of het de moeite waard is om je druk over te maken (niets is dat overigens, maar dat even ter zijde). Luister nou even naar wat mensen je hier in het topic duidelijk proberen te maken. Er zijn zelden zoveel serieuze reacties geweest in een topic zoals deze.

• Topic Starter Topic Starter
Overigens kun je ze even bellen en zeggen dat de tijd je niet uitkomt en vragen om een nieuwe afspraak, dat is meestal niet eens een probleem, iedereen heeft verplichtingen en niet altijd zijn deze te verzetten. Je komt daarbij vrijwillig, dus er is geen reden aan te nemen dat ze hier niet aan mee willen werken. Ze weten tenslotte nog niet dat je helemaal niets gaat zeggen op dat "verhoor".
@Punjab dat klopt maar uiteindelijk moet ik toch zoiezo gaan he :D

Ik luister heel goed op dit ogenblik @Punjab kan elke hulp wel gebruiken in deze situatie

Wat is dat toch in België joh pff

@Jwdoetookmee Ik weet het man .... Was volledig gefocusd op een wedstrijd dat ik wil doen volgend jaar in 2018 maar dit stoort me enorm, was echt heel lekker aan het gaan qua groei spiermassa en droogte maar dit neemt serieus veel van men focus weg

ik ga men afspraak verplaatsen .. volgende week heb ik een week vakantie en doe ik beroep op mijn zwijgrecht .. ik kan later nog altijd iets vertellen maar niets zeggen is beter als liegen

Misschien zitten ze achter je source aan en willen ze informatie.

Inb4 "vrijwillige" oproep. Op bureau keuze voor potje pissen of boete.

• Like
Waarderingen: Vonk
ja boete word het zoiezo maar over geld zit ik niet in wil gewoon niet voorkomen heb doorgroei mogelijkheden op het werk

weet niet of ik positief plas op cruise

weet niet of ik positief plas op cruise

obviously-retarded-look-motherfucker-even-i-know-thats-retarded.jpg

mijn enigste schrik is als ik gewoon zwijg of ze me vast kunnen houden, want heb juist een heel goede job met een mooi vast contract en doorgroei mogelijkheden en zou die dag graag nog gaan werken moet er om tien zijn morgen ... maar op het papier staat dat ik 60-120min mag rekenen ik moet om 14u werken.. het ding nu is kunnen ze me vasthouden langer dan die 2uur
Kalm blijven maat... gewoon nuchter blijven en 2x nadenken voor je iets zegt. Als je niet zeker weet of het goed is te antwoorden zeggen dat je eigenlijk niet verder wil meewerken aan het verhoor. Je bent verplicht op te dagen dacht ik maar je moet niet meewerken. En als ze moeilijk doen moet je hen vertellen dat je opgedagen bent maar dat je eigenlijk niet veel te zeggen hebt. Als ze dan nog moeilijk doen en je langer daar houden dan de aangegoven tijdstip moet je zeggen dat je een pro deo advocaat daar wilt hebben binnen die termijn dat zei aangegeven hebben je daar te hebben. ;) Case closed.

Wanneer het gaat over diensten van de overheid die je onder druk zetten ben ik een expert ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven