AndroidHealthClinic

Verhoor humane doping

ja boete word het zoiezo maar over geld zit ik niet in wil gewoon niet voorkomen heb doorgroei mogelijkheden op het werk

Dude, kalm. Stel dat je alles toegeeft over je gebruik, dan nog is het maar een boete. Geen strafblad.

Ik zou aanvankelijk niks verklaren en verduidelijking vragen waarom je wordt ondervraagd.

Dan kan je beslissen om eventueel mee te werken (wat ik heb gedaan en dat was 400 euro boete) of gewoon alles te ontkennen.

Je gaat je job niet verliezen als je gewoon gebruikt en dus geen dealer bent ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dude, kalm. Stel dat je alles toegeeft over je gebruik, dan nog is het maar een boete. Geen strafblad.

Ik zou aanvankelijk niks verklaren en verduidelijking vragen waarom je wordt ondervraagd.

Dan kan je beslissen om eventueel mee te werken (wat ik heb gedaan en dat was 400 euro boete) of gewoon alles te ontkennen.

Je gaat je job niet verliezen als je gewoon gebruikt en dus geen dealer bent ;)
Bedankt om te reageren

No prob. Bij mij zijn ze meteen huiszoeking komen doen met vraag om toestemming (dus niet gedwongen) en heb dan meteen besloten om dat toe te laten en mee te werken.

Waarom? Omdat er een pakje bij douane onderschept werd op mijn naam en ik wou het onderzoek beperken tot het minimum.

Nu heb ik dus die oppervlakkige huiszoeking toegestaan (10min omdat ik goed meewerkte) en achteraf gsm gaan halen (die ze hebben nagekeken, vooral smsjes) + verklaring gaan afleggen. Dat duurde wel bijna twee uur omdat ik met de politieagent in kwestie wat heb zitten praten over koetjes en kalfjes.

Dan 4-5 weken later kreeg ik de boete in de bus en ik was blij dat ik er met 400 euro vanaf kwam .

Als ik niet had meegewerkt, riskeerde ik gedwongen grondige huiszoeking, grondige controle van laptop, eventueel nakijken bankrekening, ... Uiteindelijk zouden ze wel iets vinden dus ik werkte gewoon mee.

Ik koos voor de korte pijn ;)

Achteraf kreeg ik van politieagent complimenten over mijn fysiek. Hij vond het opvallend hoe droog ik stond. Meestal kwam hij met 'vochtzakken' in aanraking zei hij me :)

ja bij mij is er nooit iets onderschept geweest ... bestel je nu nog altijd van internet of ?

ja bij mij is er nooit iets onderschept geweest ... bestel je nu nog altijd van internet of ?

Ik bestel nu enkel in Benelux zodat het geen douane passeert. Alles wat met vliegtuig komt kan door douane onderschept worden. Ik was nochtans fan van mijn oude merk :)

Ondertussen, na 14 maanden ON, ben ik aan pct bezig.

No prob. Bij mij zijn ze meteen huiszoeking komen doen met vraag om toestemming (dus niet gedwongen) en heb dan meteen besloten om dat toe te laten en mee te werken.

Waarom? Omdat er een pakje bij douane onderschept werd op mijn naam en ik wou het onderzoek beperken tot het minimum.

Nu heb ik dus die oppervlakkige huiszoeking toegestaan (10min omdat ik goed meewerkte) en achteraf gsm gaan halen (die ze hebben nagekeken, vooral smsjes) + verklaring gaan afleggen. Dat duurde wel bijna twee uur omdat ik met de politieagent in kwestie wat heb zitten praten over koetjes en kalfjes.

Dan 4-5 weken later kreeg ik de boete in de bus en ik was blij dat ik er met 400 euro vanaf kwam .

Als ik niet had meegewerkt, riskeerde ik gedwongen grondige huiszoeking, grondige controle van laptop, eventueel nakijken bankrekening, ... Uiteindelijk zouden ze wel iets vinden dus ik werkte gewoon mee.

Ik koos voor de korte pijn ;)

Achteraf kreeg ik van politieagent complimenten over mijn fysiek. Hij vond het opvallend hoe droog ik stond. Meestal kwam hij met 'vochtzakken' in aanraking zei hij me :)
Nog complimenten krijgen ook:roflol::roflol:

Laatst bewerkt:
Heb wel soms eens voor een vriend besteld word dit dan gezien als dealen
Bek toe houden over zo'n zaken:D een joint delen werd als dealen beschouwd als ik mij goed herinner (zal natuurlijk niet zo hard bestraft worden als dealen met als doel winst te hebben)

Heb wel soms eens voor een vriend besteld word dit dan gezien als dealen

Dat zeker niet zeggen! Dat is idd dealen en een heel ander verhaal!

Zelfs al geef je 1 ampule testosteron gratis aan een makker, dat is dealen! Geef dan liever toe dat het voor jezelf is!

ok bedankt voor je hulp volgende week woensdag moet ik nu 400 euro of enig welk bedrag is geen probleem @Tr3nbolon3

Heb wat internship werk uitgevoerd voor prive ondernemers en de overheid kon daar niet mee lachen tot ze in onderhandelingen zijn gegaan met die prive ondernemers en dan een grote smile ineens op hun gezicht als er over geld gesproken begon te worden.

Dus uiteraard hebben ze eerst repressie toegepast voor ze wisten hoe de zaken zaten. Dus ja dan ken en weet je wel wat achteraf.

Was best nog een aardige kerel. Na het 'verhoor' praatten we nog wat over sport in algemeen en dan gaf hij me dat compliment :P

Ik waardeerde het wel!

Ik had mijn aas terug gekregen van de politie, begon die vervolgens ook te vragen wat het kostte en wat je er nou precies aan had :roflol:

Dat is een hele logische vraag na het zien van jouw fysiek :trollface:

:roflol:

6e67ec394bd583fb3038bdf1a957098d.jpg

:treuren:

In NL is AAS "legaal". Bezit en gebruik is toegestaan, verkopen aan mensen zonder recept dan weer niet.
Hazo... openminded. Ik vind dat elk individu zijn vrijheid daarin moet hebben. Uiteraard als iemand zijn vrijheid heeft dan kan die nog enorm bepaald worden door de vrijheden die hij tot zich betrekt en ben je dan echt vrij om te kiezen voor aas of niet? Men is zodanig beheerst door andere dingen dat vrijheid een illusie wordt.

Dat vind ik toch. Wanneer is een mens vrij en onbepaald? Als we onbepaald zouden zijn 'vrij' dan zou er alsnog een onvrijheid zijn, namelijk je onbepaaldheid.

Terug
Naar boven