AndroidHealthClinic

Verhoor humane doping

Hazo... openminded. Ik vind dat elk individu zijn vrijheid daarin moet hebben. Uiteraard als iemand zijn vrijheid heeft dan kan die nog enorm bepaald worden door de vrijheden die hij tot zich betrekt en ben je dan echt vrij om te kiezen voor aas of niet? Men is zodanig beheerst door andere dingen dat vrijheid een illusie wordt.

Dat vind ik toch. Wanneer is een mens vrij en onbepaald? Als we onbepaald zouden zijn 'vrij' dan zou er alsnog een onvrijheid zijn, namelijk je onbepaaldheid.

Zo kun je ook van drugs zeggen dat het legaal moet worden omdat als je verantwoord er mee om gaat het niet per definitie slecht voor je moet zijn.

Helaas heb je mensen die er aan verslaafd raken en criminele shit gaan uitvreten om hun verslaving te voeden.

Daarnaast wil iedereen vrij zijn om te doen wat hij en zij wilt, logisch. Maar denk jij dat mensen die roken en vervolgens gezondheidsklachten krijgen zullen zeggen: ik was vrij en blij dus ik betaal de kanker medicijnen zelf wel? :roflol: Nee dan gaat het handje omhoog en moet de maatschappij betalen voor hun 'vrijheid'.

Ik heb geen probleem met het Nederlandse systeem. Aas is makkelijk te krijgen maar niet direct voorhanden. Zou niet echt positief zijn als ze je bij een sportschool abonnement gelijk een kuurvoorstel meegaven.

België is dan wel weer een beetje te, maar goed, hoe moeilijk is het om een paar potjes te verstoppen.

Zo kun je ook van drugs zeggen dat het legaal moet worden omdat als je verantwoord er mee om gaat het niet per definitie slecht voor je moet zijn.

Helaas heb je mensen die er aan verslaafd raken en criminele shit gaan uitvreten om hun verslaving te voeden.

Daarnaast wil iedereen vrij zijn om te doen wat hij en zij wilt, logisch. Maar denk jij dat mensen die roken en vervolgens gezondheidsklachten krijgen zullen zeggen: ik was vrij en blij dus ik betaal de kanker medicijnen zelf wel? :roflol: Nee dan gaat het handje omhoog en moet de maatschappij betalen voor hun 'vrijheid'.

Ik heb geen probleem met het Nederlandse systeem. Aas is makkelijk te krijgen maar niet direct voorhanden. Zou niet echt positief zijn als ze je bij een sportschool abonnement gelijk een kuurvoorstel meegaven.

België is dan wel weer een beetje te, maar goed, hoe moeilijk is het om een paar potjes te verstoppen.
Er zijn mensen die altijd ubergefocused zullen zijn op herhaaldelijk herstellen van oude gedragingen omdat daar beloning aan vast hangt voor hen. En ja dan doen ze dingen die goed voor hen lijken maar eigenlijk niet gezond zijn. In mijn ogen heb je goed en gezond. Slecht bestaat voor mij niet echt meer. Gevaarlijk dan weer wel.

Verder heb ik niet echt veel bijdrage te doen tot je uitspraken wat ze dan daarna doen, na dat ze gevaarlijk en ongezond gedrag hebben gesteld. Ik ben persoonlijk vaak om de tuin geleid geweest en ook ik zat in het ritme van beloning en straf totdat ik zoiets had van als je me nog een keer slaat sla ik finaal terug. Zo is het ook gebeurt met mijn verslavingen, als je me nog eenmaal beter doet voelen dan ik ben dan maak ik finaal af met.

Ik ben vrij stabiel persoon nu, soms komt mijn verleden nog gevaarlijk dichtbij maar dan ook hou ik dezelfde ingesteldheid en beperk ik mijn oude gedrag met mijn nieuwe en gezondere alternatief. Een beetje van alles en extreme dingen hoeven niet als je echt weet te genieten van de dingen die je hier en daar hebben kan.

En daarom is het verboden :p

Omdat bij misbruik er ellende van komt waar de maatschappij de kosten van dragen. Dat roken/alcohol legaal is komt puur omdat het al maatschappelijk geaccepteerd was voor dat de risico's bekend werden.

Sowieso prijzen in België zijn wss stuk hoger dan in Nederland. Dus gewoon weekeindje weg in NL en gelijk een jaarvoorraad AAS mee nemen.

Omdat bij misbruik er ellende van komt waar de maatschappij de kosten van dragen. Dat roken/alcohol legaal is komt puur omdat het al maatschappelijk geaccepteerd was voor dat de risico's bekend werden.

Sowieso prijzen in België zijn wss stuk hoger dan in Nederland. Dus gewoon weekeindje weg in NL en gelijk een jaarvoorraad AAS mee nemen.
Voor degene die het leuk vinden... ik vind aas maar niks. Ik weet best wel hoe aas gepromoot wordt en ik weet best wel hoe je zonder aas ook erg ver kan komen... in een cockblock maatschappij waar je nr. 1 wilt zijn in iets waar jij voor kiest is dat helaas onmogelijk. Maar onmogelijk heeft ook zijn faling als er dan een kanjer op het podium getreden komt. :) Lol

Okay ik ben ermee weg heb er wat genoeg van gehad van deze discussie :p Nuja... gesprek eigenlijk. :)

Bij misbruik komt er bij alles ellende van. Het zijn van die mong*len die niet weten met wat ze bezig zijn of die hun vriendin een pak rammel geven als ze aan de AAS zitten die de aandacht vestigen op AAS gebruik.

Bij misbruik komt er bij alles ellende van. Het zijn van die mong*len die niet weten met wat ze bezig zijn of die hun vriendin een pak rammel geven als ze aan de AAS zitten die de aandacht vestigen op AAS gebruik.
Aas is vaak gewoon een excuses. Echte vent slaat zijn vrouw niet en een mens met een beetje hersens slaat sws niet zomaar.

Een cruise is wel ON ;)

Ik begrijp ook niet waarom er een verhoor komt als je nooit getest bent of er nooit een pak werd onderschept...

weet niet of dit het geval is voor ts maar ze hebben recent een aantal bronnen gepakt en er is behoorlijk wat persoonlijke info geleaked.

Bronnen die info leaken? Meestal is het andersom, afnemers die bronnen leaken :p

zal volgens mij ook wel iets te maken hebben met hoe "voorzichtig" je bent als koper wanneer een bron gepakt wordt, kan me niet voorstellen dat ze echt iedereen afgaan om te verhoren :p

• Topic Starter Topic Starter
@The Roadwarrior

Ik moest naar het gesprek om 10u, in men hoofd dacht ik 13u
dus kom daar mooi optijd aan 12.30u (eigenlijk te laat)
zeggen ze me dat ik te laat ben en dat ik men nummer moest achterlaten en dat ze me gingen terugbellen
nog niets van gehoord al een week en half .....

Goed verhaal zeg :roflol:

Nou, nu weten we nog niets...

@The Roadwarrior

Ik moest naar het gesprek om 10u, in men hoofd dacht ik 13u
dus kom daar mooi optijd aan 12.30u (eigenlijk te laat)
zeggen ze me dat ik te laat ben en dat ik men nummer moest achterlaten en dat ze me gingen terugbellen
nog niets van gehoord al een week en half .....

Je zal er wel nog van horen, ze nemen hun tijd gewoon.

@Tr3nbolon3 Ja weet ik ga er zeker nog van horen ...

Te laat komen bij de politie ..

74128790.jpg

Terug
Naar boven