AndroidHealthClinic

verkeerd geaspireerd?

still going

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
zaterdag voor het eerst de spuit erin gezet.

veel gezocht naar waar die precies moest en heb uiteindelijk maar een paar strepen op mijn reet gezet.

alles schoon gemaakt. 2 ml test-e in de spuit. nieuwe naald erop.

valt die eraf toen ik er tegen aan ging tikken. dus voor de zekerheid maar een nieuwe erop.

erin gezet en geaspireerd, zat er een heel klein sliertje bloed in, dacht komt vast doordat je de naald en in drukt.

zag toch nog een klein belletje in de spuit en heb hem er toch maar uitgehaald. toen drupte het bloed eruit , had ik niet verwacht door zo'n klein gaatje:D

spuit weggelegd en maar even gewacht. voor de zekerheid maar weer een nieuwe naald gepakt. dat is 4e :D

opnieuw erin. geen bloed. en na 1ml toch voor de zekerheid opnieuw en geen bloed. even vastgehouden en toen schoten er een paar luchtbellen de spuit in.

ik neem aan dat dit uit de spier komt. of zou ik hem te hard hebben aangetrokken dat het door de achterkant van de spuit naar binnen is gekomen?

of heb ik toch iets verkeerd gedaan?

Voel nu alleen soort spierpijn en heb een blauwe plek van de eerste naald.

heb gezet met 0.7x30mm. heb ik ook gebruikt voor opzuigen maar dat duurt een eewigheid. haal vanmiddag 1.1 dikte.

De achterkant van je spuit zit compleet dicht dus kan normaal geen lucht zomaar inkomen, ik neem aan dat je het goed hebt gedaan als je geen rare klachten gehad hebt ?

Je ziet geen lucht.. maar vacuüm.

• Topic Starter Topic Starter
okee gelukkig:D

toen de 2ml er in zat begon ik als een idioot te zweten. echt niet normaal.

maar dat was gewoon de spanning. dacht al jemig waar ben je toch mee bezig:D

de plek zelf doet niet zeer als ik er aan zit. alleen direct bij de werfel voel ik wat als ik druk. kan het zijn dat de vloeistof daar heen trekt? want heb dit alleen aan die kant.

als je bijvoorbeeld je vinger op de voorkant van een spuitje zet dan lukt het eigenlijk niet om deze terug te trekken?

de plek zelf doet niet zeer als ik er aan zit. alleen direct bij de werfel voel ik wat als ik druk. kan het zijn dat de vloeistof daar heen trekt? want heb dit alleen aan die kant.

als je bijvoorbeeld je vinger op de voorkant van een spuitje zet dan lukt het eigenlijk niet om deze terug te trekken?

lol, het is wat. Hopelijk gaat het bij mij wat makkelijker allemaal :p

je ademt nog.................dus ok

haha, dacht ik ook me eerste kuur, waarom doe ik dit ? :D

Niet denken maar injecteren als je een beest wilt worden.Als je aspireert hoef je het luchtbelletje ook niet altijd de spuit in te trekken, als je ziet dat ie eraan komt kun je het ook terug laten schieten door de trekker los te laten.:D

je ademt nog.................dus ok

haha.

ja zoiets dacht ik ook al wel. niet hoesten ofzo dus zal wel goed zijn.

als ik nu iets voel dan denk ik direct van. zal het daardoor komen.

heb het nu staand gedaan. maar probeer het deze week liggend. moet ik dan de andere bil pakken? elke week omwisselen?

Gewoon spanning joh.. hebben er meer de eerste keer. 'lucht' wat je ziet is gewoon vacuüm en dat is een goed teken, je zit in de spier. Je kan dus rustig injecteren.

misschien is een filmpje in de sticky wel makkelijk hoe je nou precies de plek bepaald waar je nu moet zetten.

heb verschillende foto's gezien en ook die van spotinjections.com maar dan twijfel ik toch nog.

als je in een ader prikt dan is een blauwe plek normaal toch?

of kan het ook komen doordat ik niet direct iets erop heb gedaan?

bloedverlies onderhuids geeft een blauwe plek.Nix om je zorgen over te maken.Heb het zo vaak.
Je hebt het goed gedaan

mooi.

dan zet ik de volgende wat rustiger denk ik.

beste om deze aan de andere kant te zetten? en gewoon weer met 0.7x30 of toch voor de zekerheid 40mm halen?

nog even dit.

http://www.5min.com/Video/How-to-Inject-Anabolic-Steroids-104545633

als ik deze vergelijk met de foto's in de sticky's lijkt het alsof deze meer aan de zijkant zit.

ik heb hem meer op de achterkant gezet.

klopt dat? dan is aspireren ook veel makkelijker.

Laatst bewerkt:
Ik snap et nut niet zo van aspireren als je er al 1ml in gezet hebt.
Als je van tevoren goed geaspireerd hebt kun je alles toch in 1 keer derin knallen lijkt me.

Ik heb et iig elke keer zo gedaan.

Zolang je maar niet aan de binnenkant gaat prikken daar lopen namelijk de slagaarders

Ik snap et nut niet zo van aspireren als je er al 1ml in gezet hebt.
Als je van tevoren goed geaspireerd hebt kun je alles toch in 1 keer derin knallen lijkt me.

Ik heb et iig elke keer zo gedaan.

was gewoon voor de zekerheid. eerste spuit he.

aan de binnenkant zet ik hem zeker niet.

nu eerder wat verder naar de buitenkant.

als je hem dus helemaal goed zet dan heb je ook geen klein rood stipje?

nu heb ik een dikke blauwe plek met 2 rode stipjes :D als ik dat elke keer heb is mijn hele reet blauw straks.

vrijdagavond zet ik de 2e. zaterdag lukt niet. zet ik hem links en probeer ik die schuine lijn te maken. en dan daar iets boven te zetten.

kan alleen het uiteinde van het been nog niet vinden.

houden jullie trouwens de huid ook strak tijdens het zetten? of alleen met het er in prikken?

Laatst bewerkt:
heb nu toch nog best wel last van mijn reet.

niet op de plek van de injectie maar alleen bij dat stukje van de iliac crest. alleen bij het einde van de spier volgens mij.
en wat zo raar is, als ik zit en dan op dat plekje druk voel ik maar een klein beetje. maar als ik ga staan en dan druk is het wel erger.

zal vanzelf wel weer overgaan, maar is dit normaal?

of zou ik het in mijn hele bil moeten voelen?

Komt wel goed maak je geen zorgen ;)

Is normaal bro. Maak je niet zo druk.

Terug
Naar boven