Fitness Seller

vermageren en eten

cjtje

Cool Novice
Waardering
0
zou dus graag vermageren, maar ook spier bij krijgen, t enigste probleem is dak nie goe weet wak moe eten. kweeg nu zo'n 82kg met 1m73 (te veel dus:s) kprobeer zo'n 3keer in de week te gaan fitnessen waarvan 1 keer alleen cardio, 1 keer bovenlichaam en cardio, 1 keer benen en cardio.

kheb mn voedingsbehoefte (basis dus) berekent met de Harris-Benedictformule en ik kom 1692kcal uit per dag...
kzou dus nu eens willen zien voor een goed voedingsschema te krijgen, maar wss zal ik dit zelf moeten opstellen?

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk wel:p
Kijk eens in de voedings sectie daar staan er genoeg om je een idee te geven. Als je dan je eigen voedingsschema klaar hebt kun je het daar posten en dan krijg je tips en ideeen aangerijkt.
Succes

• Topic Starter Topic Starter
kheb voedingsschema gepost, nog geen reacties gehad...

zou dus graag vermageren, maar ook spier bij krijgen, t enigste probleem is dak nie goe weet wak moe eten. kweeg nu zo'n 82kg met 1m73 (te veel dus:s) kprobeer zo'n 3keer in de week te gaan fitnessen waarvan 1 keer alleen cardio, 1 keer bovenlichaam en cardio, 1 keer benen en cardio.

kheb mn voedingsbehoefte (basis dus) berekent met de Harris-Benedictformule en ik kom 1692kcal uit per dag...
kzou dus nu eens willen zien voor een goed voedingsschema te krijgen, maar wss zal ik dit zelf moeten opstellen?

Gezond, gevarieerd en niet te veel eten, lekker blijven trainen en in beweging blijven, dan komt het geod.

Terug
Naar boven