XXL Nutrition

Breaking News Vermiste broertjes overleden

Dan is iedereen die zelfmoord pleegt een psychopaat? Klinkt logisch

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 05:45 ----------

True, grootste deel dat medelevensberichten plaatst doet t alleen maar omdat de moraalnicht willen uithangen.

Ja het is triest maar sommige plaatsen: oh we zullen jullie missen bla bla

Wijf werd ziek boos toen ik vroeg of ze die luitjes kende en kon vertellen wat ze precies zo leuk vond aan die jochies :roflol:

Wie zegt dat mensen die zm niet instaat zijn tot empathie? Maarja als je zelfmoord kan plegen ben je niet helemaal normaal nee

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 05:27 ----------

Lastig om je te verplaatsen in een ander zeker als je realiseert dat de moeder waarschijnlijk de vader tot deze daad bewogen heeft. Iedereen gaat er maar van uit dat die ma oh zo zielig is maar in het NRC stond een heel stuk over mogelijke valse aangiftes enz.

Waar 2 partijen vechten hebben 2 partijen schuld en die jochies zijn daar nu het slachtoffer van geworden.

Ik denk eerlijk gezegd dat je behoorlijk ziek in je hoofd bent met dit soort uitspraken. De moeder heeft de vader "bewogen" het te doen? Ben je helemaal leip in je kop? Welke gezonde persoon doet zoiets, in welk gezond persoon komt zoiets op, welk gezond persoon handeld er volgens nog naar ook? Wie kan zijn eigen kinderem vermoorden, wie straft die kinderen terwijl ze er buiten staan.

Het hele verhaal klopt sowieso voor geen k*t, maar als jij je kan inleven in de dader ben je goed ziek

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 05:29 ----------

Een logische handeling zou een scheiding zijn als het zo'n k*twijf was, niet je kinderen vermoorden. Labiel stuk vreten, laat je nakijken

Ze waren al sinds 2008 gescheiden hoor

Politiek correct is zo'n afgezaagd woord. Overleden broertjes heeft niks met politiek te maken. Zeggen wat je hoort te zeggen.......lees je eigen bericht eens na. Jij vult nu zelf in wat je behoort te zeggen wat verwacht wordt maar dan op puberale tegendraadse wijze. Maar is een totale omdraaiing van het virtuele kaarsjes branden niet net zo wat je hoort te zeggen maar dan op andere sociale plekken. Zoals je je op misc te gedragen hebt of dbb of......inclusief het woordgebruik als aandachtshoertjes.

Afreageren op wat je politiek correct gedrag noemt door de boel simpelweg om te draaien levert vanzelfsprekend net zo politiek correct gedrag op. Op een bepaalde plek is een maatpak passend en op de andere een alto kledingsstijl. Zo ook de wijze waarop je je formuleert. Ik maak liever een individuele afweging en jij tikt imo totaal conformistisch aan het misc. taalgebruik en het taalgebruik op wel meer internetplekken.

omgekeerde wereld:roflol:

Je uitspraken slaan op geen hol, hetzelfde gedrag wat men op de misc bij zulke gebeurtenissen vertoont (relativeren en soms zelfs bespotten), wordt ook vertoond door de gemiddelde mens wanneer de gebeurtenis een ver van mijn bed show is;)

Gezien jij een huilebalk bent bij nagenoeg ALLE gebeurtenissen zal ik die 'ik maak liever een individuele afweging' nog accepteren van jou, maar dat betekent niet niet dat je die uitspraak kan doortrekken naar de andere 99% hypocrieten met kaarsjes in hun facebookstatus e.d:eyes:

Gezien jij een huilebalk bent bij nagenoeg ALLE gebeurtenissen zal ik die 'ik maak liever een individuele afweging' nog accepteren van jou, maar dat betekent niet niet dat je die uitspraak kan doortrekken naar de andere 99% hypocrieten met kaarsjes in hun facebookstatus e.d:eyes:

Gelukkig accepteer je het van me ik werd al helemaal bang op mijn werk vandaag. Verder vind ik het knap dat jij de motieven kent van 99% van de mensen op FB. Wat ben jij toch vreselijk cynisch.

Maarja als je zelfmoord kan plegen ben je niet helemaal normaal nee....

maar als jij je kan inleven in de dader ben je goed ziek

Iedereen kan zelfmoord plegen als je geen uitweg meer ziet. Me daarin inleven is zo lastig niet vergeleken met je kinderen vermoorden. Maar ben jij nooit geschrokken hoe vreemd een mens kan doen die echt radeloos is, wie weet ooit zelf lichtelijk radeloos geweest of radeloze mensen gezien in je sociale cirkel? Er is hier sws zat literatuur over. Het enige wat je niet zo moet doen daarvoor is de 2 deling van normaal en abnormaal ziek niet ziek. Gewoon beseffen dat er omstandigheden zijn dat iedereen vreemde dingen doet. Daarvoor moet je de veilige plek van dat zou mij als normaal persoon die niet ziek is nooit gebeuren wel verlaten. Of moet ik Godwinnen om te laten zien waartoe mensen instaat zijn.

Gelukkig accepteer je het van me ik werd al helemaal bang op mijn werk vandaag. Verder vind ik het knap dat jij de motieven kent van 99% van de mensen op FB. Wat ben jij toch vreselijk cynisch.

Enorm veel sterkte dan maar met het verwerken van het verlies van deze 2 prachtige waardevolle aardbewonertjes dan maar.....

Kan alleen aangeven dat mijn motief geen theatrale zelfbevlekking is. Collectieve verontwaardiging en symboliek als kaarsjes hebben een functie in de maatschappij. Iets willen doen in dit onvoorstelbare verhaal.

Dat onder omstandigheden iedereen tot moord instaat is ben ik overigens met je eens. Wat ik namelijk zie is wat ik uitgebreid les over gehad heb bij psychiatrie. Op veel plekken wordt die man nu het label opgeplakt van dat het een gestoorde gek is....normale mensen zouden zo iets niet kunnen. Dit geeft een schijnbeeld over de mensheid. Namelijk dat normale mensen altijd een goede aard hebben. Ik ben bang dat dat niet zo is. En voor de rest kan ik het ook niet invullen; zijn motivatie ging zijn graf in.

Vind ik mooi verwoord. AL wint Sjors26 haar theatrale zelfbevlekking wel een prijs. Je moet er maar opkomen.

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 20:07 ----------

Iedereen hier die soort van medeleven toont terwijl het ze geen K*t kan schelen en er nog geen 10 seconden bij stil staan. kom op man, het is geen facebook hier.

Elke dag gaan er duizenden mensen dood. Ik en 99% van de mensen die doen alsof ze het zo erg vinden liggen er echt niet wakker van. 2 min later zitten ze alweer lachend met een zak chips op de bank.

Eerlijk gezegd, toen ik het hoorde dat ze dood gevonden waren vond ik het echt erg. Gedurende 1 minuut, en dan gaat het leven verder. Dan hoorde ik het nog eens 's avonds, en vond ik het weer erg, en 30 seconden later was ik het al vergeten,...

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 20:10 ----------

begrijpen is toch niet hetzelfde als goedkeuren? Persoonlijk vind ik het ook maar cheesy om kaarspics te posten op facebook, maar als een ander daardoor het idee krijgt zijn medeleven te tonen, waarom niet. Voor de moeder kan zoiets on the long run misschien zelfs een klein beetje het rouwproces verlichten.

Inderdaad. Ik had een schoolvriend in het middelbaar en ik hoorde pas een aantal maanden geleden dat die zelfmoord had gepleegd. Ik stuurde een berichtje naar zijn familie en zei heb dat hun zoon een blijvende indruk had achter gelaten en dat ik af en toe nog aan hem dacht als zijnde een zeer vriendelijke, toffe jongen met enorm veel tekentalent, en die altijd klaarstond op te komen voor een paar andere zwakkere jongens in de klas. Een echt goede kerel.
Die familie heeft dat enorm geapprecieerd.

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 20:11 ----------

begrijpen is toch niet hetzelfde als goedkeuren? Persoonlijk vind ik het ook maar cheesy om kaarspics te posten op facebook, maar als een ander daardoor het idee krijgt zijn medeleven te tonen, waarom niet. Voor de moeder kan zoiets on the long run misschien zelfs een klein beetje het rouwproces verlichten.

Inderdaad. Ik had een schoolvriend in het middelbaar en ik hoorde pas een aantal maanden geleden dat die zelfmoord had gepleegd. Ik stuurde een berichtje naar zijn familie en zei heb dat hun zoon een blijvende indruk had achter gelaten en dat ik af en toe nog aan hem dacht als zijnde een zeer vriendelijke, toffe jongen met enorm veel tekentalent, en die altijd klaarstond op te komen voor een paar andere zwakkere jongens in de klas. Een echt goede kerel.
Die familie heeft dat enorm geapprecieerd.

• Like
Waarderingen: Ymir
@Yasmine +++ dat je inhoudelijk en respectvol blijft posten ondanks de uitval tegen jou persoon ook door de forumleiding.

Laatst bewerkt:
Wie zegt dat mensen die zm niet instaat zijn tot empathie? Maarja als je zelfmoord kan plegen ben je niet helemaal normaal nee

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 05:27 ----------

Ik denk eerlijk gezegd dat je behoorlijk ziek in je hoofd bent met dit soort uitspraken. De moeder heeft de vader "bewogen" het te doen? Ben je helemaal leip in je kop? Welke gezonde persoon doet zoiets, in welk gezond persoon komt zoiets op, welk gezond persoon handeld er volgens nog naar ook? Wie kan zijn eigen kinderem vermoorden, wie straft die kinderen terwijl ze er buiten staan.

Het hele verhaal klopt sowieso voor geen k*t, maar als jij je kan inleven in de dader ben je goed ziek

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 05:29 ----------

Een logische handeling zou een scheiding zijn als het zo'n k*twijf was, niet je kinderen vermoorden. Labiel stuk vreten, laat je nakijken

:roflol:

Ik kan helaas uit eigen ervaring vertellen dat sommige wijven psychotisch niet goed in hun bol zijn.

En ondanks dat ik dat wijf al 2 jaar niet gezien hebt blijft ze lekker doorzieken.

Als ze dood zou gaan zou ik over haar graf heen schijten.

Jij gaat er van uit dat die kerel zelfmoord pleegt zonder dat er wat aan de hand is, ja dan ben je geestelijk gezond :o

Een poging om ontopic te gaan (omdat ik me stoor aan zinnen als over een graf heenschijten in dit specifieke topic, vind ik echt ongepast)

http://www.ad.nl/ad/nl/13304/Vermis...or-voor-zijn-ex-zo-groot-mogelijk-maken.dhtml

Alles wijst erop dat vader Jeroen Denis wraak wilde nemen op zijn ex-partner. De moorden en zelfmoord waren zeer goed voorbereid. Dat zegt Alain Remue van de Belgische Cel Vermiste Personen, nauw betrokken bij het onderzoek naar Ruben en Julian.

Alain Remue, nog geen dag na het terugvinden zonder enig bewijs zo ontzettend met modder gooien. Heel onprofessioneel imo. Hoe groot de maatschappelijke vraag naar antwoorden ook is, het onderzoek moet goed gebeuren en dan kan je sensatiezoekers als die belg missen als kiespijn.

Laatst bewerkt:
Vind het altijd zo irritant dat iedereen meteen zo extreem erin mee gaat, al die irritante kaarsjes op facebook en al die irritante posts erover...

Tuurlijk is het erg voor die moeder en zou je het niemand wensen maar hou aub op als schapen achter elkaar op facebook kaarsjes te delen.

Volgende week is nederland weer ergens anders kapot over

Een poging om ontopic te gaan (omdat ik me stoor aan zinnen als over een graf heenschijten in dit specifieke topic, vind ik echt ongepast)

http://www.ad.nl/ad/nl/13304/Vermis...or-voor-zijn-ex-zo-groot-mogelijk-maken.dhtml

Alain Remue, nog geen dag na het terugvinden zonder enig bewijs zo ontzettend met modder gooien. Heel onprofessioneel imo. Hoe groot de maatschappelijke vraag naar antwoorden ook is, het onderzoek moet goed gebeuren en dan kan je sensatiezoekers als die belg missen als kiespijn.

Was puur ter illustratie dat vrouwen ook niet altijd even netjes zijn.

Maar goed, als hij wraak wilde nemen op zijn ex, waarom dan?

Vind het altijd jammer dat in dit soort zaken er nooit het hele verhaal naar boven komt. Blijkbaar is t niet moraal acceptabel te realiseren dat bijna alle moordenaars tot moorden zijn gekomen dankzij de situatie. Zo ook zal in dit hele verhaal nooit naar boven komen wat die ma gedaan heeft dat de vader tot deze daad gedreven heeft.

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 22:31 ----------

Vind het altijd zo irritant dat iedereen meteen zo extreem erin mee gaat, al die irritante kaarsjes op facebook en al die irritante posts erover...

Tuurlijk is het erg voor die moeder en zou je het niemand wensen maar hou aub op als schapen achter elkaar op facebook kaarsjes te delen.

Volgende week is nederland weer ergens anders kapot over

T ergste is t nog wel voor die kinderen.

Tijdje geleden vermoordde een Belgische vrouw, gehuwd met een Marokkaanse man, haar vijf kinderen;
De eerste berichten op tv waren:" wat een schande, tja die Marokkanen die hechten toch wel een andere waarde aan een mensenleven he. Hoe zou hij die kinderen geslacht hebben? Wat een smeerlap" (ik parafraseer he).

Daarna werd het duidelijk dat de vrouw de dader was. Op tv: "Oh ze zal wellicht gek geworden zijn door het leven met die man he.".

So sick!

Tijdje geleden vermoordde een Belgische vrouw, gehuwd met een Marokkaanse man, haar vijf kinderen;
De eerste berichten op tv waren:" wat een schande, tja die Marokkanen die hechten toch wel een andere waarde aan een mensenleven he. Hoe zou hij die kinderen geslacht hebben? Wat een smeerlap" (ik parafraseer he).

Daarna werd het duidelijk dat de vrouw de dader was. Op tv: "Oh ze zal wellicht gek geworden zijn door het leven met die man he.".

So sick!

Je weet nog steeds niet wat er precies gebeurd is dus zijn zowel die reacties als je eigen houding als zou die Marokkaan onschuldig zijn voorbarig. In theorie is het inderdaad mogelijk dat die vrouw tot wanhoop gedreven werd. De reden dat mensen de neiging hebben om de schuld bij de Marokkaanse man te zoeken is door hun eerdere ervaringen met bepaalde Marokkanen en de islam. Wat enerzijds normaal menselijk gedrag is maar anderzijds ook weer leidt tot voorbarige conclusies.

Je weet nog steeds niet wat er precies gebeurd is dus zijn zowel die reacties als je eigen houding als zou die Marokkaan onschuldig zijn voorbarig. In theorie is het inderdaad mogelijk dat die vrouw tot wanhoop gedreven werd. De reden dat mensen de neiging hebben om de schuld bij de Marokkaanse man te zoeken is door hun eerdere ervaringen met bepaalde Marokkanen en de islam. Wat enerzijds normaal menselijk gedrag is maar anderzijds ook weer leidt tot voorbarige conclusies.

Daar gaat het me niet om. Het gaat me over het feit dat men de schuld niet wou zien bij de vrouw.

En ik heb nog maar weinig ervaring "met bepaalde Marokkanen en de ISlam" die hun 5 kinderen vermoorden.
Als er al een kind vermoord wordt gaat het jammer genoeg meestal om een puber (meisje) die dan de "eer" van de familie zou schaden; Eermoorden hebben trouwens niks te maken met de Islam. Eermoorden bestaan over de hele wereld, bij alle etnische en religieuze groepen, waarbij de geschifte familie, vaak om straf te ontlopen, zich beroept op de religie. Indirect is er natuurlijk wel een link want het zogezegd schandelijk gedrag van het kind is zogezegd in strijd me de religie van de familie; Maar de religie zelf draagt deze moorden zelf niet op. It's a fine line, but there is a line.

Heb de details van deze zaak nog eens opgezocht:
http://en.wikipedia.org/wiki/Genevieve_Lhermitte

Ik werd bijna misselijk toen ik me de scenes inbeeldde. Ik denk echter dat ze in de psychiatrie thuishoort, niet in de gevangenis.

Laatst bewerkt:
Eerlijk gezegd, toen ik het hoorde dat ze dood gevonden waren vond ik het echt erg. Gedurende 1 minuut, en dan gaat het leven verder. Dan hoorde ik het nog eens 's avonds, en vond ik het weer erg, en 30 seconden later was ik het al vergeten,...
:fuu:
Dit is nu juist net wat mij stoort... Niemand vind de moord op die jongetjes fijn of goed. Iedereen doet alsof ze het super erg vinden en proberen goed over te komen door op fb te zetten en dan pluspunten te scoren bij hun sociale kring. Zowat niemand die dat doet kent die jongetjes of hun familie en kennen maar 1% van het verhaal wat via de media wordt verteld. Niks persoonlijks trouwens, ik vind het al heel wat dat jij er een volle minuut bij hebt stilgestaan. En voor de rest van de post kan ik je alleen maar kuddo's geven, want zo hoort het! FAMILIE en BEKENDEN die elkaar steunen en niet een of andere vreemdeling die wil scoren.

inb4 angelus

Terug
Naar boven