AndroidHealthClinic

Breaking News Vermiste broertjes overleden

Mbt facebook, is natuurlijk wat je zelf wilt, ik had pas laat facebook en kreeg veel verzoekjes van oude bekenden, totdat ik me aan diverse updates dusdanig irriteerde dat ik nu nog 30 echte vrienden/familieleden heb en dat bevalt prima.
Je hoeft het natuurlijk niet te doen..was slechts een tip.

Mbt voorstellingsvermogen, is beetje lastig uit te leggen misschien wat ik bedoel, maar ik was vroeger(naja 5jaar geleden haha) ook harder in me uitspraken, en had me toen best kunnen voorstellen dat je zo boos bent op bv je vrouw dat je dan ook je kinderen meeneemt, nu vind ik dat onbegrijpelijk.
Dus in dat opzicht ben ik verandert en het zou best goed kunnen dat wanneer jij straks kinderen hebt(als je dat zou willen) je er ook niks meer bij voor kan stellen.

Welke uitspraak vond je zo hard dan?

waar is het misgegaan met dit topic?

Iedereen hier die soort van medeleven toont terwijl het ze geen K*t kan schelen en er nog geen 10 seconden bij stil staan. kom op man, het is geen facebook hier.

Elke dag gaan er duizenden mensen dood. Ik en 99% van de mensen die doen alsof ze het zo erg vinden liggen er echt niet wakker van. 2 min later zitten ze alweer lachend met een zak chips op de bank.

Iedereen hier die soort van medeleven toont terwijl het ze geen K*t kan schelen en er nog geen 10 seconden bij stil staan. kom op man, het is geen facebook hier.

Elke dag gaan er duizenden mensen dood. Ik en 99% van de mensen die doen alsof ze het zo erg vinden liggen er echt niet wakker van. 2 min later zitten ze alweer lachend met een zak chips op de bank.
Ja hoor alsof je er gelijk wakker van moet liggen om het erg te vinden...

Wauw, respect is weer ver te zoeken.

Ja hoor alsof je er gelijk wakker van moet liggen om het erg te vinden...

Irriteer me gewoon aan dat neppe medeleven en politiek correcte gedrag dat je altijd ziet. Zeggen wat je hoort te zeggen, wat verwacht woord. is gewoon copy, paste op elke trieste gebeurtenis. Maar eigenlijk zijn je woorden niks waard. Vindt het meer aandachts hoertjes gedrag wat op facebook moet blijven.

Als je ze niet kent dan interesseert het je gewoon niet. Zo zit de mens nou eenmaal in elkaar. En dat is maar goed ook. Stel je voor dat je stil staat bij elk kind dat overlijd?

Irriteer me gewoon aan dat neppe medeleven en politiek correcte gedrag dat je altijd ziet. Zeggen wat je hoort te zeggen, wat verwacht woord. is gewoon copy, paste op elke trieste gebeurtenis. Maar eigenlijk zijn je woorden niks waard. Vindt het meer aandachts hoertjes gedrag wat op facebook moet blijven.

Als je ze niet kent dan interesseert het je gewoon niet. Zo zit de mens nou eenmaal in elkaar. En dat is maar goed ook. Stel je voor dat je stil staat bij elk kind dat overlijd?

Medeleven komt dan ook in gradaties. Tis geen alles of nix kwestie. Trouwens wie ben jij om te bepalen wat iemands emoties zijn?

Dat is onjuist, jij denkt dat dat juist is omdat je leidt aan pessimisme.

Het delen van brandende kaarsjes op internet is in mijn optiek niets meer dan het breeduit etaleren van je eigen compassie.
Ik vind dat persoonlijk een ontzettend storende vorm van theatrale zelfbevlekking.

Ik kan me persoonlijk namelijk prima voorstellen hoe een vader dat kan doen. Onder de juiste omstandigheden is elk mens tot moord in staat.

begrijpen is toch niet hetzelfde als goedkeuren? Persoonlijk vind ik het ook maar cheesy om kaarspics te posten op facebook, maar als een ander daardoor het idee krijgt zijn medeleven te tonen, waarom niet. Voor de moeder kan zoiets on the long run misschien zelfs een klein beetje het rouwproces verlichten.

begrijpen is toch niet hetzelfde als goedkeuren? Persoonlijk vind ik het ook maar cheesy om kaarspics te posten op facebook, maar als een ander daardoor het idee krijgt zijn medeleven te tonen, waarom niet. Voor de moeder kan zoiets on the long run misschien zelfs een klein beetje het rouwproces verlichten.

Lijkt mij heel sterk dat de moeder steun gaat zoeken op dutchbodybuilding. Als jij op facebook aan al je vrienden wilt laten zien hoe erg jij het wel allemaal niet vindt terwijl je niet over die 1000 kinderen die in afrika dood gingen post. Prima.

Als ik dat wil lezen zat ik wel op facebook. Overigens ook de reden waarop ik nu vaker op misc zit. Keihard eerlijke uitspraken en geen nep politiek correct gedrag :o

Lijkt mij heel sterk dat de moeder steun gaat zoeken op dutchbodybuilding. Als jij op facebook aan al je vrienden wilt laten zien hoe erg jij het wel allemaal niet vindt terwijl je niet over die 1000 kinderen die in afrika dood gingen post. Prima.

Als ik dat wil lezen zat ik wel op facebook. Overigens ook de reden waarop ik nu vaker op misc zit. Keihard eerlijke uitspraken en geen nep politiek correct gedrag :o

:roflol: De Misc noemen als een bron van eerlijkheid..

Meen je dit nou? Op misc zitten de grootste r**ards/psycho's. Als je dat normaal gedrag vindt moet je jezelf toch echt even achter je oren krabben :roflol:

Jezelf blootgeven over het gemis aan empathie... 1 van de grootste kenmerken van de psychopaat.

Ik vind het maar een beetje nep. Hoef maar even op facebook te kijken en iedereen getuigd van medeleven en hoe onvoorstelbaar het is dat deze 2 kereltjes dood zijn. 72 uur niet vinden = 99.99% kans overlijden, zo onvoorstelbaar was dit nieuws dan ook niet. De vraag was alleen waar ze op zouden duiken.

Allemaal van die huilerige wijven die dan op facebook grote posts moeten maken over dit nieuws en dat dit nooit meer mag gebeuren. Over een weekje zijn we het dan alweer vergeten en over een maand van nu vragen dezelfde huilerige wijven zich af hoe deze 2 kereltjes ook alweer heetten. Beetje meegaan met de andere schapen, wellicht dat jouw facebook status 10k likes krijgt...

Erg voor de moeder die nu alleen achter blijft en erg voor die kinderen. Maarja gewoon blij zijn dat het niet je eigen kind is, zo denk ik dan weer.

Heel erg triest dit, sterkte aan de fam!

Mbt voorstellingsvermogen, is beetje lastig uit te leggen misschien wat ik bedoel, maar ik was vroeger(naja 5jaar geleden haha) ook harder in me uitspraken, en had me toen best kunnen voorstellen dat je zo boos bent op bv je vrouw dat je dan ook je kinderen meeneemt, nu vind ik dat onbegrijpelijk.
Dus in dat opzicht ben ik verandert en het zou best goed kunnen dat wanneer jij straks kinderen hebt(als je dat zou willen) je er ook niks meer bij voor kan stellen.

Dat is natuurlijk vanuit jouw standpunt gezien met een gezonde geest.Uiteraard kan je dat dan niet vatten.

Maar dat is het net.Het zijn niet alleen de typische "negatieve" emoties zoals boos zijn op die dit triggeren.
Diezelfde beschermende liefde die jij voelt bij je eigen kinderen kan dezelfde emotie zijn die aanleiding geeft tot extreme daden met nog steeds dezelfde doelstellingen,bescherming en liefde.

Je moet als ouder maar een situatie als het einde der tijden of als onherroepelijk hopeloos ervaren.Of het als het ultieme gevaar voor het welzijn/levenskwaliteit van je kind ziet.

Kort door de bocht,een ouder kan op een zieke manier de redenering die wij gebruiken voor het legaliseren van euthanasie verwringen om gestoorde acties te rationaliseren/te rechtvaardigen en net als barmhartige daden te zien.(Tenzij je zo een pro-vita figuur bent denk ik dat je je hier toch wel in kan vinden of niet?)

Als de geest dusdanig vertroebelt is en men ziet in het leven geen opties meer op lang termijn kan veel.
Voortvloeiend uit onder andere diezelfde emoties die je nu zeggen dat je je dit niet kan inbeelden.

Jezelf blootgeven over het gemis aan empathie... 1 van de grootste kenmerken van de psychopaat.

Dan is iedereen die zelfmoord pleegt een psychopaat? Klinkt logisch

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 05:45 ----------

Ik vind het maar een beetje nep. Hoef maar even op facebook te kijken en iedereen getuigd van medeleven en hoe onvoorstelbaar het is dat deze 2 kereltjes dood zijn. 72 uur niet vinden = 99.99% kans overlijden, zo onvoorstelbaar was dit nieuws dan ook niet. De vraag was alleen waar ze op zouden duiken.

Allemaal van die huilerige wijven die dan op facebook grote posts moeten maken over dit nieuws en dat dit nooit meer mag gebeuren. Over een weekje zijn we het dan alweer vergeten en over een maand van nu vragen dezelfde huilerige wijven zich af hoe deze 2 kereltjes ook alweer heetten. Beetje meegaan met de andere schapen, wellicht dat jouw facebook status 10k likes krijgt...

Erg voor de moeder die nu alleen achter blijft en erg voor die kinderen. Maarja gewoon blij zijn dat het niet je eigen kind is, zo denk ik dan weer.

True, grootste deel dat medelevensberichten plaatst doet t alleen maar omdat de moraalnicht willen uithangen.

Ja het is triest maar sommige plaatsen: oh we zullen jullie missen bla bla

Wijf werd ziek boos toen ik vroeg of ze die luitjes kende en kon vertellen wat ze precies zo leuk vond aan die jochies :roflol:

Wie wil jij nou laten zien hoe hard hard jij bent? Is de misc tegen woordig de echte wereld? Stoer hoor op een internetforum keiharde uitspraken te doen doen. Niemand verwacht dat je kaarsjes op FB plaatst maar je enigszins verplaatsen in een andere is een hele gezonde uiting.

Wie wil jij nou laten zien hoe hard hard jij bent? Is de misc tegen woordig de echte wereld? Stoer hoor op een internetforum keiharde uitspraken te doen doen. Niemand verwacht dat je kaarsjes op FB plaatst maar je enigszins verplaatsen in een andere is een hele gezonde uiting.

Lastig om je te verplaatsen in een ander zeker als je realiseert dat de moeder waarschijnlijk de vader tot deze daad bewogen heeft. Iedereen gaat er maar van uit dat die ma oh zo zielig is maar in het NRC stond een heel stuk over mogelijke valse aangiftes enz.

Waar 2 partijen vechten hebben 2 partijen schuld en die jochies zijn daar nu het slachtoffer van geworden.

Politiek correct is zo'n afgezaagd woord. Overleden broertjes heeft niks met politiek te maken. Zeggen wat je hoort te zeggen.......lees je eigen bericht eens na. Jij vult nu zelf in wat je behoort te zeggen wat verwacht wordt maar dan op puberale tegendraadse wijze. Maar is een totale omdraaiing van het virtuele kaarsjes branden niet net zo wat je hoort te zeggen maar dan op andere sociale plekken. Zoals je je op misc te gedragen hebt of dbb of......inclusief het woordgebruik als aandachtshoertjes.

Afreageren op wat je politiek correct gedrag noemt door de boel simpelweg om te draaien levert vanzelfsprekend net zo politiek correct gedrag op. Op een bepaalde plek is een maatpak passend en op de andere een alto kledingsstijl. Zo ook de wijze waarop je je formuleert. Ik maak liever een individuele afweging en jij tikt imo totaal conformistisch aan het misc. taalgebruik en het taalgebruik op wel meer internetplekken.

Terug
Naar boven