AndroidHealthClinic

verstandige beginners

@ Patrick;
Of het is meteen een leugen?!

Enfin, Uhmm, Patrick en Soulreaver jullie snappen allbei dat hij het niet zo bedoelde, beetje makkelijk om hem dan daarmee om z'n oren te slaan.

Laten we gewoon kappen met deze discussie; gaat toch nergens meer over. We gaan nu over in bijdehand onder de gordel-werk.

:)

Ps.
Hee patrick en Soulreaver koesteren jullie al langere tijd deze gevoelens voor elkaar!?

:) joke

@Floyd:

Nee heb nooit gezegd dat hij loog. Alleen als hij dingen zegt die niet kloppen zeg ik dit wel......

Ik bedoel heel dit board zit vol met mensen die bewijs willen zien voor argumenten die mensen naar voren brengen tijdens bepaalde discussies(training, voeding e.d.).
Alleen valt het me op dat bij de AS sectie men die onderzoeken totaal negeert en volledig op de huisdealer van de sportschool of de grootste BB-er in de sportschool afgaat. Btje raar vind je niet?

Als hij het zo niet bedoelde had die de uitspraak voor zich moeten houden, beetje hetzelfde als dat ik de opmerking maak "van iemand met een lichaam zoals jerry had je toch wat inhoudelijke kennis mogen verwachten. Dat raakt net zo goed kant noch wal.

het enige wat ik al 11 pagina's vraag is of we inhoudelijk over de 4 hoofdpunten kunnen discussieren, en daarmee wil ik alleen dat mensen hun stellingen met meer als uitspraken "ik ken mensen met tig jaar ervaring" onderbouwen. Is dit zo moeilijk?? Als 50cent beweert dat deca minder onderdrukking als test. geeft moet hij dat op ze minst kunnen onderbouwen. Hoe kunnen we anders discussieren??

Ik wil alleen een inhoudelijke discussie. Tot op heden weer een pagina verder door de inbreng van mensen die inhoudelijk 0,0 toevoegen en alleen maar stoken. Back on topic zou ik zeggen en pak mij op mijn 4 beweringen.

Owkee dan gaan we terug naar eerste post. Maar wat als je niet met test. wilt kuren, omdat je veel aanleg hebt voor acne, waterretentie etc. Is een veilige beginnerskuur dan 300/400mg boldenone met primo een goede kuur?! Zoals hij beweerde, of kun je vanwege de vervalsingen beter winny gebruiken voor een week of 5.

Is dus wel een kuur zonder test-basis, maar dat was dus ook de stelling, of dit een goede beginnerskuur is.

Stelling was wat een goede beginnerskuur zou zijn. :) In eerst instantie dus testosteron. Boldenone is een goede optie, ik zou alleen boldenone pakken op 400 mg. gedurende 10 weken of evt. 8, maar dan met een frontload. Primo is teveel fake van, zou ik niet doen.

zeer interessante discussie :thumb:

Maarre, wil je verstandig kuren, moet je je naar mijn mening verdiepen in onderzoeken/literatuur EN ervaringen van anderen!

Ondanks dat deca je HPTA onderdrukt kan deca (misschien zelfs icm testo) toch een goede beginnerskuur zijn.

I shall explain: Een startende gebruiker zal per jaar maximaal 1 a 2 kuurtjes doen. De kans op een Deca d*ck is bij 200mg Nandrolone erg klein. Tuurlijk is je eigen productie onderdrukt maar daarom moet je ook na 3 weken aan je nakuur beginnen. Gewoon 3 weken na je kuur Clomid of Nolvadex om alles zo snel mogelijk te herstellen. Een beginnende gebruiker moet wel beseffen dat ie na Nandrolone niet zo snel naar een volgende kuur moet grijpen, verstandig zou zijn om gewoon minimaal 6 maanden te wachten en bij de huisarts een bloedtest aanvragen om zelf te bekijken of alles al voldoende is hersteld.

Maar ik vind zowieso dat als je net je eerste kuur achter de rug hebt dat je niet zsm weer naar roids moet grijpen ookal zal de verleiding heel groot zijn.

Het voordeel als je eerst Deca of EQ gebruikt ipv Testosteron is dat je altijd nog later met lagere dosissen Testosteron kan groeien en dat kan andersom niet. Als je eenmaal Testosteron hebt gebruikt reageer je over het algemeen niet meer zo super op lage dosissen Deca of EQ.

Mijn beginnerskuur is een combinatie van D-Boll, Deca en Test. Ookal is D-boll een B roid en onderdrukt Deca je HPTA ben ik er toch van overtuigd dat dit een kuur is met mooie resultaten helemaal als je nog helemaal clean bent. De dosering is ook niet echt hoog. Eerste 4 weken 25 tot 30mg D-Boll ED, 8 weken 200mg Deca en 8 weken 250mg Testosteron. Mooie winterkuur en de eerst volgende kuur zou je dan ongeveer een jaar later moeten doen en niet 3 maanden na je nakuur. Als je met verstand en kennis kuurt en je wacht gewoon ongeveer een jaar na die kuur dan zal je lichaam alweer voldoende herstelt zijn.

Quote van de dag: Het gaat er niet om wat je kuurt als je maar weet wat je kuurt, wat de consequenties kunnen/zullen zijn en dat je van te voren moet accepteren dat je niet te snel naar de volgende kuur grijpt.

Je moet altijd in je gedachten houden dat je na je eerste kuur al ongeveer 4 jaar aan spiermassa hebt gewonnen, je loopt dus al ongeveer 4 jaar voor. Wees dus verstandig en heb gewoon geduld. Je hebt maar één lichaam, wees er zuinig op.

Laatst bewerkt:
jimbo zei:
Ondanks dat deca je HPTA onderdrukt kan deca (misschien zelfs icm testo) toch een goede beginnerskuur zijn.

I shall explain: Een startende gebruiker zal per jaar maximaal 1 a 2 kuurtjes doen. De kans op een Deca d*ck is bij 200mg Nandrolone erg klein. Tuurlijk is je eigen productie onderdrukt maar daarom moet je ook na 3 weken aan je nakuur beginnen. Gewoon 3 weken na je kuur Clomid of Nolvadex om alles zo snel mogelijke te herstellen. Een beginnende gebruiker moet wel beseffen dat ie na Nandrolone niet zo snel naar een volgende kuur moet grijpen, verstandig zou zijn om gewoon minimaal 6 maanden te wachten en bij de huisarts een bloedtest aanvragen om zelf te bekijken of alles al voldoende is hersteld.

Maar ik vind zowieso dat als je net je eerste kuur achter de rug hebt dat je niet zsm weer naar roids moet grijpen ookal zal de verleiding heel groot zijn.

Het voordeel als je eerst Deca of EQ gebruikt ipv Testosteron is dat je altijd nog later met lagere dosissen Testosteron kan groeien en dat kan andersom niet. Als je eenmaal Testosteron hebt gebruikt reageer je over het algemeen niet meer zo super op lage dosissen Deca of EQ.

Mijn beginnerskuur is een combinatie van D-Boll, Deca en Test. Ookal is D-boll een B roid en onderdrukt Deca je HPTA ben ik er toch van overtuigd dat dit een kuur is met mooie resultaten helemaal als je nog helemaal clean bent. De dosering is ook niet echt hoog. Eerste 4 weken 25 tot 30mg D-Boll ED, 8 weken 200mg Deca en 8 weken 250mg Testosteron. Mooie winterkuur en de eerst volgende kuur zou je dan ongeveer een jaar later moeten doen en niet 3 maanden na je nakuur. Als je met verstand en kennis kuurt en je wacht gewoon ongeveer een jaar na die kuur dan zal je lichaam alweer voldoende herstelt zijn.

Quote van de dag: Het gaat er niet om wat je kuurt als je maar weet wat je kuurt, wat de consequenties kunnen/zullen zijn en dat je van te voren moet accepteren dat je niet te snel naar de volgende kuur grijpt.

Je moet altijd in je gedachten houden dat je na je eerste kuur al ongeveer 4 jaar aan spiermassa hebt gewonnen, je loopt dus al ongeveer 4 jaar voor. Wees dus verstandig en heb gewoon geduld. Je hebt maar één lichaam, wees er zuinig op.

In deze 11 pagina's het eerste inhoudelijke en goed onderbouwde antwoord :) ik denk dat er toch nog hoop is tot discussie :)

Mensen (vooral Koolhoven/soulreaver/de anderen),

Voor zover ik weet/gelezen heb zijn alle anabole steroïden een derivaat (spelling) van testosterone. Dus waarom dan geen testosterone in de eerst kuur? Testosterone word door het lichaam gezien als een natuurlijke stof, boldenone bijvoorbeeld niet, natuurlijk word er op den duur in een kuur van jezelf geen tot nauwelijks testosterone aangemaakt maar dat ter zijde. Ik probeer hier nu niet slim te doen maar dit is ff mijn mening en ik wil graag ff jullie mening over mijn mening, OK (laatste zin was om flames te voorkomen)?

O ja BTW, ik heb met veel vets/mods gesproken van Amerikaanse boards en die vinden toch allemaal (ja idd ALLEMAAL) test het beste als 1ste kuur....

[edit]Voor dat iedereen begint te zeiken over mijn leeftijd ik gebruik zelf NIET (op normale forums hoef je deze zooi er allemaal niet bij te zetten maar hier word zoveel heen en weer geflamed dat het wel moet)[/edit]

Laatst bewerkt:
RedDragon zei:
Mensen (vooral Koolhoven/soulreaver/de anderen),

Voor zover ik weet/gelezen heb zijn alle anabole steroïden een derivaat (spelling) van testosterone. Dus waarom dan geen testosterone in de eerst kuur? Testosterone word door het lichaam gezien als een natuurlijke stof, boldenone bijvoorbeeld niet, natuurlijk word er op den duur in een kuur van jezelf geen tot nauwelijks testosterone aangemaakt maar dat ter zijde. Ik probeer hier nu niet slim te doen maar dit is ff mijn mening en ik wil graag ff jullie mening over mijn mening, OK (laatste zin was om flames te voorkomen)?

O ja BTW, ik heb met veel vets/mods gesproken van Amerikaanse boards en die vinden toch allemaal (ja idd ALLEMAAL) test het beste als 1ste kuur....

[edit]Voor dat iedereen begint te zeiken over mijn leeftijd ik gebruik zelf NIET (op normale forums hoef je deze zooi er allemaal niet bij te zetten maar hier word zoveel heen en weer geflamed dat het wel moet)[/edit]

Soul is juist een voorstander van Testosteron .... (trouwens niets mis mee hoor).

En een voordeel om (nog) niet met Testosteron te beginnen is als je voor optimale GAINS wilt gaan. Nadeel is dat je met Testosteron bijna alle bijwerkingen kan krijgen omdat het zowel naar Estradriol en naar DHT converteert.

jimbo zei:
Soul is juist een voorstander van Testosteron .... (trouwens niets mis mee hoor).

En een voordeel om (nog) niet met Testosteron te beginnen is als je voor optimale GAINS wilt gaan. Nadeel is dat je met Testosteron bijna alle bijwerkingen kan krijgen omdat het zowel naar Estradriol en naar DHT kan conventeren.

Dude ik weet dat soul daar een voorstander mee is, wou alleen ff dat hij zijn mening over mijn mening gaf. Maar je zegt het zelf al jimbo, dat je bijna alle bijwerkingen KAN krijgen dat wil niet zeggen dat je er krijgt... Verklaar je ff nader over de side effects van test die je met andere anabolica niet zou krijgen jimbo.

RedDragon zei:
Dude ik weet dat soul daar een voorstander mee is, wou alleen ff dat hij zijn mening over mijn mening gaf. Maar je zegt het zelf al jimbo, dat je bijna alle bijwerkingen KAN krijgen dat wil niet zeggen dat je er krijgt... Verklaar je ff nader over de side effects van test die je met andere anabolica niet zou krijgen jimbo.

Leuk woordspelletje RedDragon of je stelt de vraag verkeerd:

Verklaar je ff nader over de side effects van test die je met andere anabolica niet zou krijgen jimbo.

Ik zei: Met Test kan je ze bijna allemaal krijgen omdat het naar beiden converteert en ik legte de nadruk op KAN, hoeft dus niet zo te zijn.

Stanozolol is bijvoorbeeld een hormoon dat converteert naar DHT daarmee zal je dus inprincipe nooit last krijgen van b*ch Tits ok nu zullen er wel weer mensen zijn die hele aparte gevallen kennen bij wie het wel is gebeurd maar we praten nu over het algemeen.

Sorry, ik zat een beetje te vagen :) Maaruh zo kun je over stanozolol ook weer gaan lullen dat dat naar DHT converteert natuurlijk... Dat je daar kaal van wordt bijvoorbeeld... Dus ja om onze bekende voetbalman te citeren:

Elke voordeel hebbe zn nadeel (of was het nou alles heeft zn nadeel en zn voordeel?)

[edit] "Nadeel is dat je met Testosteron bijna alle bijwerkingen kan krijgen omdat het zowel naar Estradriol en naar DHT kan conventeren."

Eigenlijk klopt het toch niet helemaal wat je zegt... Want is het wel een nadeel als je alle bijwerkingen KUNT krijgen? Er zijn zoveel veel anabolica waarbij dat ook kan en waarbij sommige side effects veel grover zijn als bij test. Denk bijvoorbeeld aan de haaruitval/pijn in pezen bij winny, leverschade bij drol/winny/dbol/halo, de suppresie bij deca/fina(trenbolone), enz enz enz enz. Zo kun je doorblijven gaan en straks blijft de enige keus misschien wel anavar (die super vaak gefaked wordt).....

Laatst bewerkt:
jimbo zegt gewoon dat je van test alle mogelijke sides kan krijgen en van andere steroïden niet, wat valt er niet te snappen ?

Sjonge sjonge, weet je wat, zoeken jullie het maar uit jongens. Ik discusseer elke dag op Amerikaanse forums, mijn Nederlands is er zelfs slechter door geworden.... Nog nooit 1 ****ing flame of lullige opmerking ongeacht dat ik zo jong ben.. Altijd fatsoenlijk advies en ze beschouwen mij ook als een normaal mens, Sorry hoor sommige gasten zijn hier ook relaxt/slim maar vele van jullie hebben niks van fatsoen. Overal flames/lullige opmerkingen. Dit is het laatste topic op een Nederlands/Belgisch forum dat ik ooit nog volg of op post, jullie zijn het gewoon niet waard... LATER 4 EVER....

Hey chil RedDragon .... helemaal geen geflame naar jou toe. Je moet alleen ff de hele thread een beetje opnieuw doorlezen en vooral de teksten en dan zal je tot de conclussie komen dat alles al volledig besproken is.

Moen begrijpt waarschijnlijk gewoon niet wat jou punt op dit moment is omdat alles er al duidelijk staat.

Sorry, maar ik het gewoon beu dat in die Nederlandse forums altijd zo veel lullige opmerkingen staan. Op Amerikaanse forums daar in tegen worden ik en anderen altijd fatsoenlijk behandeld.

RedDragon zei:
Sorry, maar ik het gewoon beu dat in die Nederlandse forums altijd zo veel lullige opmerkingen staan. Op Amerikaanse forums daar in tegen worden ik en anderen altijd fatsoenlijk behandeld.

Tsjah ik denk dat de Nederlanders gewoon wat harder en egoistischer zijn.
Mag ik vragen op welke opmerkingen je doelt? En misschien is het verstandig om het aan 1 van de moderators of de admin te PMen zodat die er wat aan kan doen. Maar we gaan offtopic naar mijn idee is het allemaal duidelijk.

Het is over het algemeen over de Nederlandse forums altijd zo, niet persoonlijk op jullie of dit topic bedoeld.

Bro, ik zit zelf ook veel op amerikaanse forums, cuttingedge, bb.com, avant labs en nog een hele reeks, amerikanen hechten meer waarde aan de mening van bepaalde guru's en zijn wat meer respectvoller, dat is waar, echter vind ik wel dat men daar wat meer als een kudde schapen achter de guru aanloopt. hier is iedereen wat controverseler :) elk voordeel kent een nadeel en elk nadeel een voordeel :) ik ben het overigens wel eens mbt. je standpunten van testosteron, wellicht omdat we beide veel op amerikaanse forums zitten die als haarfijn in detail aangetoond hebben dat tes. het ideale middel is. doe me een lol, en blijf nog effe hangen :D eindelijk iemand die zich in deze discussie aan mijn zijde schaart :)

Terug
Naar boven