Ondanks dat deca je HPTA onderdrukt kan deca (misschien zelfs icm testo) toch een goede beginnerskuur zijn.
I shall explain: Een startende gebruiker zal per jaar maximaal 1 a 2 kuurtjes doen. De kans op een Deca d*ck is bij 200mg Nandrolone erg klein. Tuurlijk is je eigen productie onderdrukt maar daarom moet je ook na 3 weken aan je nakuur beginnen. Gewoon 3 weken na je kuur Clomid of Nolvadex om alles zo snel mogelijke te herstellen. Een beginnende gebruiker moet wel beseffen dat ie na Nandrolone niet zo snel naar een volgende kuur moet grijpen, verstandig zou zijn om gewoon minimaal 6 maanden te wachten en bij de huisarts een bloedtest aanvragen om zelf te bekijken of alles al voldoende is hersteld.
Maar ik vind zowieso dat als je net je eerste kuur achter de rug hebt dat je niet zsm weer naar roids moet grijpen ookal zal de verleiding heel groot zijn.
Het voordeel als je eerst Deca of EQ gebruikt ipv Testosteron is dat je altijd nog later met lagere dosissen Testosteron kan groeien en dat kan andersom niet. Als je eenmaal Testosteron hebt gebruikt reageer je over het algemeen niet meer zo super op lage dosissen Deca of EQ.
Mijn beginnerskuur is een combinatie van D-Boll, Deca en Test. Ookal is D-boll een B roid en onderdrukt Deca je HPTA ben ik er toch van overtuigd dat dit een kuur is met mooie resultaten helemaal als je nog helemaal clean bent. De dosering is ook niet echt hoog. Eerste 4 weken 25 tot 30mg D-Boll ED, 8 weken 200mg Deca en 8 weken 250mg Testosteron. Mooie winterkuur en de eerst volgende kuur zou je dan ongeveer een jaar later moeten doen en niet 3 maanden na je nakuur. Als je met verstand en kennis kuurt en je wacht gewoon ongeveer een jaar na die kuur dan zal je lichaam alweer voldoende herstelt zijn.
Quote van de dag: Het gaat er niet om wat je kuurt als je maar weet wat je kuurt, wat de consequenties kunnen/zullen zijn en dat je van te voren moet accepteren dat je niet te snel naar de volgende kuur grijpt.
Je moet altijd in je gedachten houden dat je na je eerste kuur al ongeveer 4 jaar aan spiermassa hebt gewonnen, je loopt dus al ongeveer 4 jaar voor. Wees dus verstandig en heb gewoon geduld. Je hebt maar één lichaam, wees er zuinig op.