Je zult als beginner ook moeten nadenken en je erin verdiepen. Je zult keuzen en afwegingen moeten maken. Voor mij staat me gezondheid op 1, ik zal dan ook niet met middelen als dboll, tren of deca kuren. Ieder moet een beslissing nemen. Ik ben en blijf van mening dat test. de basis van elke kuur moet zijn, zonder test. geen kuur.
Qua bijwerkingen tov. deca, welke bijwerkingen van testosteron zijn daadwerkelijk schadelijk voor je gezondheid? gyno is lullig, maar kan je van deca ook krijgen, slechts in hele zeldzame gevallen kan dit ontaarden in borstkanker bij mannen, er is geen bewijs voor, maar men heeft een vermoeden. kaler worden, meer lichaamsbeharing is enkel cosmetisch, geen schade aan je gezondheid. Vergrote prostaat is goedaardig, wellicht kan het lastig zijn, maar niet gevaarlijk. Overigens geloof ik niet dat bij doseringen van 250-500 mg. de prostaat daadwerkelijk zo extreem veel groter wordt. Welke bijwerkingen hebben we nog meer?? Agressie? Vind ik persoonsgebonden en heeft meer met de persoon te maken, ken mensen die meerdere grammen test. wekelijks nemen en deze zijn poeslief, ken mensen die van 30 mg. winstrol al agressief worden, meestal zijn dit wel de mensen die van nature al opgefokt en agressief zijn. Heeft meer met je persoonlijkheid te maken vind ik. Andere bijwerkingen?? Verbeterde concentratie, verbeterde cholestrol niveaus, verbeterd immuumsysteem, verbeterde libido. geen overdreven druk op je organen als lever en nieren. Sterke massabouwer, relatief weinig kuren nodig voor veel massa. Nogmaals er zijn inmiddels al tientallen sites die HRT promoten, vele artsen in amerika die mensen boven de 30 HRT geven, kankerpatienten, aidspatienten, enz. Allemaal krijgen deze testosteron op therapeutische basis.