Fitness Seller

verstandige beginners

Heel misschien blijf ik nog, maar alleen als de kwaliteit van de discussies en het forum omhoog gaat. De kwaliteit van de discussies op de Amerikaanse forums ligt veel hoger en op de Amerikaanse forums is veel meer informatie te vinden. Daar geven ze ook reacties waar je wat aan hebt en hier meestal niet.

RedDragon zei:
Heel misschien blijf ik nog, maar alleen als de kwaliteit van de discussies en het forum omhoog gaat. De kwaliteit van de discussies op de Amerikaanse forums ligt veel hoger en op de Amerikaanse forums is veel meer informatie te vinden. Daar geven ze ook reacties waar je wat aan hebt en hier meestal niet.

Amerikanen zijn ook veel verder op het gebied van anabolica. Ook veel geschifter qua doseringen, maar dat terzijde. In Amerika is het niet zo vreemd dat mannen op latere leeftijd HRT ondergaan, hier in Nederland zie ik nog geen huisarts hormonen aan een man voorschrijven. Toch denk ik dat we redelijk op weg zijn kwalitatief goed forums te verkrijgen, maar op Amerikaanse boards zitten onder de gurus veelal artsen, hoogleraren, professoren,, enz. Aan dat niveau en hun voorsprong kunnen we natuurlijk niet tippen.

we komen een eind hoor, want wij hebben soulreaver :banana:

Hee D., anders vraag je meteen een handtekening aan Soulreaver...

geintje bro :)

Maar wat Jimbo zei klopt toch ook volgens mij, de korte termijn bijwerkingen van test zijn toch altijd wel redelijk vergeleken met deca/winny/boldenone. Dat wilde hij er volgens mij mee zeggen, en dat heb ik vaker gehoord van o.a. BigCat.

Welke bijwerkingen bedoel je dan?

RedDragon zei:
De kwaliteit van de discussies op de Amerikaanse forums ligt veel hoger en op de Amerikaanse forums is veel meer informatie te vinden.

Is ook niet zo verwonderlijk he als je een internationale URL hebt waarbij de halve wereld op afstroomt. BB.com heeft een arsenaal aan artikels en sectie's die worden gecrëeerd door mensen met niet zo maar een achtergrond. Bovendien wordt bijna alle info die wordt ingewonnen op BB bebied, als eerste op die site geplaatst.

Als ik 1 beginner zou zijn, zou ik na het lezen van deze thread niet veel verstandiger geworden zijn.

Eerder nog onzekerder.

Je zult als beginner ook moeten nadenken en je erin verdiepen. Je zult keuzen en afwegingen moeten maken. Voor mij staat me gezondheid op 1, ik zal dan ook niet met middelen als dboll, tren of deca kuren. Ieder moet een beslissing nemen. Ik ben en blijf van mening dat test. de basis van elke kuur moet zijn, zonder test. geen kuur.

Qua bijwerkingen tov. deca, welke bijwerkingen van testosteron zijn daadwerkelijk schadelijk voor je gezondheid? gyno is lullig, maar kan je van deca ook krijgen, slechts in hele zeldzame gevallen kan dit ontaarden in borstkanker bij mannen, er is geen bewijs voor, maar men heeft een vermoeden. kaler worden, meer lichaamsbeharing is enkel cosmetisch, geen schade aan je gezondheid. Vergrote prostaat is goedaardig, wellicht kan het lastig zijn, maar niet gevaarlijk. Overigens geloof ik niet dat bij doseringen van 250-500 mg. de prostaat daadwerkelijk zo extreem veel groter wordt. Welke bijwerkingen hebben we nog meer?? Agressie? Vind ik persoonsgebonden en heeft meer met de persoon te maken, ken mensen die meerdere grammen test. wekelijks nemen en deze zijn poeslief, ken mensen die van 30 mg. winstrol al agressief worden, meestal zijn dit wel de mensen die van nature al opgefokt en agressief zijn. Heeft meer met je persoonlijkheid te maken vind ik. Andere bijwerkingen?? Verbeterde concentratie, verbeterde cholestrol niveaus, verbeterd immuumsysteem, verbeterde libido. geen overdreven druk op je organen als lever en nieren. Sterke massabouwer, relatief weinig kuren nodig voor veel massa. Nogmaals er zijn inmiddels al tientallen sites die HRT promoten, vele artsen in amerika die mensen boven de 30 HRT geven, kankerpatienten, aidspatienten, enz. Allemaal krijgen deze testosteron op therapeutische basis.

soulreaver, ik ken er niet genoeg van maar iemand die testosteron krijgt op therapeutische basis zal veel minder krijgen dan iemand die kuurt. 2 glazen wijn per dag is gezond. 2 flessen per dag is ongezond. is dit ook niet het geval met testsuppletie. kan je iemand die 250mg om de twee weken krijgt vergelijken met iemand die 500mg of meer per week neemt? is het niet dat je met de eerste dosis geen of bijna geen bijwerkingen hebt en dat met de tweede dosis de bijwerkingen misschien veel groter zijn? is maar een vraag? niet om af te breken.

soulreaver zei:
Je zult als beginner ook moeten nadenken en je erin verdiepen. Je zult keuzen en afwegingen moeten maken. Voor mij staat me gezondheid op 1, ik zal dan ook niet met middelen als dboll, tren of deca kuren. Ieder moet een beslissing nemen. Ik ben en blijf van mening dat test. de basis van elke kuur moet zijn, zonder test. geen kuur.

ok, maar jou eerste kuur bevatte geen test toch? dat was vlg mij winny en clen en je had er geen spijt van dat dit je eerste kuur was toch?
dus na 13 pagina's is de beginvraag van deze thread zeer marginaal aan de orde geweest, wel zeer interessant allemaal,maar toch....

skydirk zei:
soulreaver, ik ken er niet genoeg van maar iemand die testosteron krijgt op therapeutische basis zal veel minder krijgen dan iemand die kuurt. 2 glazen wijn per dag is gezond. 2 flessen per dag is ongezond. is dit ook niet het geval met testsuppletie. kan je iemand die 250mg om de twee weken krijgt vergelijken met iemand die 500mg of meer per week neemt? is het niet dat je met de eerste dosis geen of bijna geen bijwerkingen hebt en dat met de tweede dosis de bijwerkingen misschien veel groter zijn? is maar een vraag? niet om af te breken.

Geheel waarheid. Feiten zijn dat bb. medicijnen aan het overdoseren zijn. Test. kent gezondheidsbevorderende eigenschappen, echter bij overdoseren is dat op een bepaalt punt natuurlijk afgelopen. Het is mijn inziens het gezondste middel, wat niet wil zeggen dat het gezond is. Snap je hoe ik het bedoel?

nb7 zei:
Is ook niet zo verwonderlijk he als je een internationale URL hebt waarbij de halve wereld op afstroomt. BB.com heeft een arsenaal aan artikels en sectie's die worden gecrëeerd door mensen met niet zo maar een achtergrond. Bovendien wordt bijna alle info die wordt ingewonnen op BB bebied, als eerste op die site geplaatst.

Sorry maar je hebt ff fout. BB.com is niet echt goed(nu hebben we het ff niet over de fantastische profielen van Big Cat, de cycles van SHOT en ctg(blue?) en nog wat andere bro's die daar goeie info posten). Ik zit veel op onbekende fora waar het niet gaat om de kwantiteit maar de kwaliteit van de members. De beste forums zijn de kleinere dus post niet over iets waar je de achtergrond niet van weet.

soulreaver zei:

Qua bijwerkingen tov. deca, welke bijwerkingen van testosteron zijn daadwerkelijk schadelijk voor je gezondheid? gyno is lullig, maar kan je van deca ook krijgen, slechts in hele zeldzame gevallen kan dit ontaarden in borstkanker bij mannen, er is geen bewijs voor, maar men heeft een vermoeden

Nog ff een puntje tegen deca: progesterone (spelling) (waar je o.a. gyno van krijgt) is alleen (met nolvadex word het minder maar dan nog) met bromo te verhelpen tov test waar nolva voldoende is om bij de hand te houden tegen gyno.

even een opmerking tegen RedDragon; ik weet niet of jij in de toekomst wil gaan kuren, maar in ieder geval petje af voor het verdiepen in deze goedjes. Helemaal gezien je leeftijd :thumb:

RedDragon zei:

[offtopic]
Je zou ook kunnen blijven en dit board helpen beter te worden door de kennis die je daar opdoet hier met anderen te delen. 't is maar een suggestie...
[/offtopic]

Thnx KaLe! Ik ga later wel kuren ja, rond mn 20ste.
Axestream, mss blijf ik wel ja maar ik werd gister gewoon ff gek van alle Ned. forums en de arrogantie van vele van hun members. Het gaat nu niet alleen over bodybuilding maar ook over andere fora.

RedDragon zei:
Nog ff een puntje tegen deca: progesterone (spelling) (waar je o.a. gyno van krijgt) is alleen (met nolvadex word het minder maar dan nog) met bromo te verhelpen tov test waar nolva voldoende is om bij de hand te houden tegen gyno.

Het is wel zo dat er oestrogeen aanwezig moet zijn om progesterone werkzaam te laten zijn, dus kan je het met nolva wel enigzins voorkomen...

Koolhoven zei:
De onderdrukking die iemand van 200mg nandrolone op de axis zal ondervinden is minimaal helemaal als er verder geen zware middelen in de kuur gebruikt worden. Het herstel zal helemaal niet zo lang duuren. De werkende stoffen zijn al binnen een paar weken uit het stelsel. De resterende stoffen blijven inderdaad langer aantoonbaar maar zijn totaal niet schadelijk.

Deca is en blijft gewoon een goed basis anabol dat zorgt voor goed resultaat met minimale risico's. En dat mensen last krijgen van hun libido kan gewoonweg niet komen door 200mg nadrolone p/w.

Absoluut niet mee eens!!! Deca legt zelfs bij 200 mg in de week je hele hpta plat zelfs bij een beginner!! Ik kan hetz elf weten want ik hebe rmee gekuurd, elke maand bloed laten prikken en geloof me het duurt maanden en maanden voordat je herstelt bent, pas na 7 maanden kwam mijn test weer een beetje in de buurt van de normale waardes, dus je beweringen zijn absoluut onjuist!!

Amerikanen leven in een schijnwereld , plastische chirurgie op je 12e , testosteron voor vrouwen zijn daar nu de laatste trend.
Kan allemaal goed zijn dat het er op Amerikaanse boards vriendelijker aan toe gaat maar daar raad men bvb ook een beginner 500 mg test 400 mg deca en als het ff kan ook nog wat dbol aan.
Europeanen verkopen gewoon minder bullshit en zijn meer to the point ...

Terug
Naar boven