Fitness Seller

Verstoring Domino Day wordt mus fataal

D.D.

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Verstoring Domino Day wordt mus fataal

Uitgegeven: 14 november 2005 16:02
Laatst gewijzigd: 14 november 2005 16:28

LEEUWARDEN - Een mus heeft maandagochtend een poging gedaan het wereldrecord dominostenen omgooien te verbeteren. Het vogeltje was het Frisian Expo Centre (FEC) in Leeuwarden binnengevlogen en trof daar meer dan vier miljoen opgezette steentjes aan. Waar de organisatie van het zogenoemde Domino Day de steentjes pas vrijdag door zangeres Anastacia wil laten omgooien, was de mus al begonnen.

"De mus heeft 23.000 stenen omgegooid. Gelukkig hebben we 750 beschermingen ingebouwd, anders konden we de wereldrecordpoging vergeten", aldus de geschrokken bedenker Robin Paul Weijers van Domino Day 2005.

Toen de mus in een stil hoekje van het FEC ging zitten heeft een medewerker van Ware Care faunabeheer maandagochtend met luchtbuks een einde gemaakt aan het leven van het vogeltje. Het huidige wereldrecord werd in 2004 door Weijers gezet met 3.992.397 omgegooide stenen. Bij de poging vrijdag in de Friese hoofdstad wordt geprobeerd 4.321.000 stenen te laten vallen.

Beloning

De actie van Ware Care faunabeheer is bij sommige mensen in het verkeerde keelgat geschoten. Zo looft bijvoorbeeld de weblog GeensT een beloning uit van 1000 euro voor degene die voor vrijdag één miljoen dominostenen kan omgooien.

Gadverdamme, walgelijke actie inderdaad

dus ze hebben een levend wezen vermoord zodat ze een paar miljoen steentjes om kunnen gooien?

ik vond domino steentjes niet meer leuk na mijn 8ste. Maar schijnbaar vind één of andere infantiele gek dominosteentjes omgooien nog zo leuk dat hij er dieren voor doodschiet?

Hierbij verhef ik de mus tot Martelaar die is gestorven in de strijd tegen zinloze spelletjes waar ze zinloze televisieshows van maken waar een zinloze artiest om onduidelijke redenen het eerste zinloze steentje komt omgooien.

De volgende actie van deze zelfmoord-mussen is een aanslag op het Big Brother huis. Ze gaan met honderden tegelijk proberen de bewoners op hun hoofd te schijten.

Waar woont die gast? Dan verkoop ik 'm ff een paar meppen :mad:

Echt belachelijk, schiet die Anastacia ook maar af met haar **kop.

Ik neem aan dat deze mus wel wordt voorgedragen voor een lintje met prinsjesdag...ter compensatie iig aan de nabestaande van de mus. Echt te gek voor woorden dit, k*t domino's een grote marketing grap om van een klein spelletje voor kleuters een nationaal gebeuren te maken :(

Is toch logisch, er gaat enorm veel geld om in Domino Day, met alle reclame e.d. En sinds wanneer zijn dieren (of mensen) belangrijker dan geld?

Doet niks af aan het feit dat het eigenlijk gewoon zeer triest is.

musjes zijn lief!

als we nu eens allemaal struisvogels gaan droppen in het expo centre

ik ga wel effe die 1000 euro verdienen, ik moet toch nog naar Leeuwarden

Stelletje randdebielen. Een levend wezen afschieten voor een paar dominostenen:mad: . Dan spoor je toch echt niet hoor.
Zoiezo een zielige vertoning; volwassen mensen die zo opgaan in dominosteentjes.
Ik kan maar één ding hopen; totale mislukking van de recordpoging!

Zijn mussen geen vogelsoort die bedreigd is? Dacht zoiets gehoord te hebben dat t slecht ging met die soort.

laten we wat stenen op hem gooien

O MY GOD, als er iets echt ongelovelijk triest is is het wel dat Domino-D-day. Echt meelijwekkend al die uitzinnige zwakbegaafden als die stomme steentjes omvallen. Het absolute dieptepunt van Nederlandse josti-burgerlijkheid. Ik schaam me dood dat Nederland voortdurend dat record verbeterd.
En ook die aankondigingen steeds op TV, elke 10 minuten verschijnt er op SBS6 ofzo zo'n tekst: nog 5 dagen... Alsof er mensen op Mars gaan landen ofzo. :rolleyes:

Bah, ik walg er werkelijk van. En dan trots vermelden dat ze het musje te pakken hebben. :shoot:

Ik kijk liever naar een musje dan naar die zwakbegaafdenvertoning.

Stelletje honden, ze moeten hún beschieten met een luchtbuks :mad: Groot zal mijn vreugde zijn, te zien dat iemand er een complete battery legkippen los zal laten, net als de laatste steen is gezet.

:roflol:hebben jullie vroeger nooit met een luchtbuks zinloos vogeltjes afgeschoten?

Terug
Naar boven