Klusmier.
Een serieuze tip; pas op met die 1 RM. Ik ben er met 300 kilo 2 weken uitgeklapt (rugblesure)
Je rug ligt in een redelijk gevoelige positie, wanneer je dit in een constructie doet waarbij het niet geschikt is (smitmachine is eigenlijk niet direct geschikt voor...). Als je het in de smit doet, zorg dat dat je op zo'n dikke mat kan liggen.
leg ook 2 zware dumbbells onder de smit neer zodat je niet wegschuift (je gaat met je reet tegen die dumbbells aanliggen) Ik had 2 x 30 kilo dumbbells.
Ik denk dat wanneer je rug op een mat ligt (je dus in die mat wordt gedrukt feitelijk) wel wat beter beschermd ligt.
oefen anders eerst eens een tijdje met deze oefening, dat je fijn ligt, je bekend bent met (wanneer je dit alles noodgedwongen in de smit moet doen).
In een specifiek levarege vertical legpressapparataat i de constructie aangepastaan je houding mag ik aannemen.
3xl Dus de decline bencpress/db press heeft ook de mogelijkheid tot druk in je hoofd (je benen zijn immers hoger dan je hoofd).
valt de vertical legpress in dezelfde categorie aangaande zgnd drukgevar voor je hoofd als; decline db press/benc press/decline skull crushers enz?