MuscleMeat

Verzoek ivm reportage voor Nieuwe Revu (mbt anabolen/ steroïden)

dvsd.jpg

:trollface:

Dan hebben obesitas mensen veel talent zeker?

Goede manier om te reageren man, meteen bs roepen. Zij maken winst met het maken van zijn interview, de geïnterviewde maakt zeker wel tijd vrij die hij anders had kunnen besteden. Zo niet levert hij nog steeds bruikbare content. Een financiële vergoeding ontvangen, of op zijn minst reclame mogen maken voor je zaak/organisatie is doodnormaal in de journalistiek. Maar het gebrek aan respect voor BB is zo groot dat ze maar even gratis moeten meewerken, vaak dan nog om BB in een slecht daglicht te brengen (het gaat ALTIJD over AAS en ALTIJD over hoe enorm schadelijk het is).

Je moet wel knettergek zijn om nog met die klootzakken mee te werken. Ik raad het iedereen hier af, zelfs als je een vergoeding krijgt.

Gewoonlekkel en jij vergeten dat de journalistiek niet alleen een commercieel model is, maar een controlerende functie heeft. We weten in dit land ontzettend veel dankzij de journalistiek, die feiten zouden anders door communicatiemensjes snel onder onder het tapijt worden geveegd. Neem onthullingen van de Fyra, de JSF die er straks toch gewoon komt, dat Bulgaren hier in Nederland zorgtoeslag kunnen ophalen...

Betalen om journalistiek te bedrijven is een principekwestie: niet doen. Het hek is van de dam als de Nieuwe Revu voor 1 interview gaat betalen. Als anderen het horen willen zij ook betaald worden. Eerst alleen bij de Revu, dan ook bij kranten en tv-zenders. En mensen gaan nog meer eisen stellen: Er zijn talloze argumenten te verzinnen waarom journalisten niet zouden moeten betalen om hun werk te doen.

Ten eerste: waar halen de journalisten sowieso het geld vandaan? :roflol: Bij TMG zijn pas 350 mensen ontslagen, de tijdschriften en kranten gaan slecht (neem dit artikel, nauwelijks door DBB'rs gekocht en wordt hier gratis en voor niets neergezet), er wordt zwaar bezuinigd op de Publieke omroep en de regionale omroepen, net afgestudeerde journalisten komen niet meer aan een fulltime baan maar moeten voor beroerde tarieven freelancen....

En neem bijvoorbeeld de betaalde interviews met Joran van der Sloot. Bijv. deze: Omdat hij geld kreeg, heeft hij er flink op los gefantaseerd. Werd niemand behalve hijzelf beter van. Dat soort situaties krijg je als mensen gaan praten voor geld of reclame.

En hoe kun je als nieuwsmedium nog objectief en kritisch te werk gaan als je betrokkenen moet betalen voor hun bijdrage, of reclame moet gaan maken voor bedrijven?

Journalistiek is soms ook al een win-win-situatie. Bijvoorbeeld hier voor Jesse, hij zorgde er met zijn medewerking voor dat een aantal lezers van de revu minder negatief over AAS-gebruik denkt. Is ook in zijn belang.

Niets op aan te merken, ze praat over 500 ml lol ipv mg, achterlijk.

Ik doelde ik meer op hoe stigmatiserend de repo zou zijn, maar dat is inderdaad erg slordig.

van een mobieltje kun je ook onvruchtbaar worden

Hij is de breedste hier - één meter zesentachtig lang, honderdtwaalf kilo zwaar - en daarnaast ook nog eens het mooist in verhouding. Dat wekt afgunst.

Alle andere apparaten zijn er om te pompen

Hij maakt het ijzer zijn b*ch

Dit is Helmond, niet het fakking Gooi

Dit is Helmond
b*ch
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

AAS maar 10% pleur toch op man, zonder gear had jij nooit gestaan waar je nu staat in een jaar tijd

Testo only :roflol: Mooie kerel die jesse. Dacht trouwens dat het z'n eigen zoon was joh

Wat een vooroordelingen weer (ook richting jesse). ik dacht dat skyblazer een tijdje terug met jesse had gemeet, volgens hem was hij een hele sympathieke jongen irl.

Wat een vooroordelingen weer (ook richting jesse). ik dacht dat skyblazer een tijdje terug met jesse had gemeet, volgens hem was hij een hele sympathieke jongen irl.

Dat kan best zo zijn, maar als je hem niet kent dan beoordeel je hem op zijn uitspraken op dit forum.
Die uitspraken wat hij doet daar spat gewoon de domheid vanaf: ''10% steroiden'':rolleyes:

Meen je dit nu serieus Jesse?

+1 Wat dan nog dat hij te vroeg is begonnen met AAS, het is duidelijk dat hij een bepaald doel voor ogen heeft en daardoor gepassioneerd is. En dan ga je nu eenmaal voor de middelen die voor handen zijn. Bijna niemand die serieus wedstrijden draait wacht eerst tot hij zijn natuurlijk potentieel eeft behaald, want dan ben je 10 jaar verder en liggen de kansen een stuk lager om op een bepaald niveau te geraken.

Terug
Naar boven