Hertog_Jan
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 506
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede manier om te reageren man, meteen bs roepen. Zij maken winst met het maken van zijn interview, de geïnterviewde maakt zeker wel tijd vrij die hij anders had kunnen besteden. Zo niet levert hij nog steeds bruikbare content. Een financiële vergoeding ontvangen, of op zijn minst reclame mogen maken voor je zaak/organisatie is doodnormaal in de journalistiek. Maar het gebrek aan respect voor BB is zo groot dat ze maar even gratis moeten meewerken, vaak dan nog om BB in een slecht daglicht te brengen (het gaat ALTIJD over AAS en ALTIJD over hoe enorm schadelijk het is).
Je moet wel knettergek zijn om nog met die klootzakken mee te werken. Ik raad het iedereen hier af, zelfs als je een vergoeding krijgt.
Bij TMG zijn pas 350 mensen ontslagen, de tijdschriften en kranten gaan slecht (neem dit artikel, nauwelijks door DBB'rs gekocht en wordt hier gratis en voor niets neergezet), er wordt zwaar bezuinigd op de Publieke omroep en de regionale omroepen, net afgestudeerde journalisten komen niet meer aan een fulltime baan maar moeten voor beroerde tarieven freelancen.... Niets op aan te merken, ze praat over 500 ml lol ipv mg, achterlijk.
Het is toch niet te geloven dat jij je elke keer weer in de nesten weet te werken..**** it geen commentaar is niet de moeite sta ik boven
Het is toch niet te geloven dat jij je elke keer weer in de nesten weet te werken..
van een mobieltje kun je ook onvruchtbaar worden
Hij is de breedste hier - één meter zesentachtig lang, honderdtwaalf kilo zwaar - en daarnaast ook nog eens het mooist in verhouding. Dat wekt afgunst.
Alle andere apparaten zijn er om te pompen
Hij maakt het ijzer zijn b*ch
Dit is Helmond, niet het fakking Gooi
**** it geen commentaar is niet de moeite sta ik boven
lol, volgens mij ben jij die ''Joey'' of niet Jesse?
1,86m 112kg CHECK
woont in Helmond CHECK
werkt bij supplementenwinkel CHECK
vriendin en kindje CHECK
wedstrijd eind vorig jaar (flex cup) CHECK
als jij dat niet bent eet ik me schoen op.

Dit is Helmondb*ch[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nee toch maar niet geen zin in krijg er de kanker maar bij
Testo onlyMooie kerel die jesse. Dacht trouwens dat het z'n eigen zoon was joh
Is het ook. Ik houd alleen gezin zoveel mogelijk buiten de sport
Wat een vooroordelingen weer (ook richting jesse). ik dacht dat skyblazer een tijdje terug met jesse had gemeet, volgens hem was hij een hele sympathieke jongen irl.

Wat een vooroordelingen weer (ook richting jesse). ik dacht dat skyblazer een tijdje terug met jesse had gemeet, volgens hem was hij een hele sympathieke jongen irl.