AndroidHealthClinic

Verzoek ivm reportage voor Nieuwe Revu (mbt anabolen/ steroïden)

aas 10%, wat een idioot ben je toch jesse. kan je de taboe niet doorbreken zonder onzin te lullen

natty kampioen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

niet natty kampioen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar goed phil zal wel betere voeding hebben waar hij die 20-30 kg spier vandaan haalt

Wat een achterlijke vergelijking stel je hier. Maar je mag mij een idioot vinden fotootje maakt duidelijk waarom jij dat vind ;)

image.jpg

Het is hier op dbb wel vaker te spraken geweest dat Jesse liegt over z'n trainingsjaren, hij wil mensen voor de gek houden en doen laten geloven dat ie MONSTER genen heeft.

fijn dat je ook even uitlegt waarom. als aas maar 10% is, hoe komt phil dan aan al die extra spieren?

Je vergelijkt appels met peren pak dan de allerbeste naturel BBer en zit die naast Phil niet dit mannetje. Dit mannetje kun je vergelijken met een amateur van C-B niveau dus nog steeds heel goed begrijp me niet verkeerd maar naast mr. O lijkt niemand geen 1 amateur nog wat. Phil heet the gift zegt dat niet genoeg

Je vergelijkt appels met peren pak dan de allerbeste naturel BBer en zit die naast Phil niet dit mannetje. Dit mannetje kun je vergelijken met een amateur van C-B niveau dus nog steeds heel goed begrijp me niet verkeerd maar naast mr. O lijkt niemand geen 1 amateur nog wat. Phil heet the gift zegt dat niet genoeg

strong dit, dat is philip ricardo jr, die vent heeft 3x ifpa yorton cup gewonnen.

Nee hoor dat is mijn bedoeling niet. Had ik maar monster genen dan stond ik nu op een prof podium
Geen goede genen dus... omschrijf je talent dan eens. Wat maakt jou zo'n talentvol persoon?

En prof podium, na 1 jaar training? Welke bb-er werd prof na 1 jaar training.

Pff op elk korreltje zout leggen meer kunnen ze hier niet ofwel ? Ik hoef niks uit te leggen mijn talent is er gewoon ieder mens heeft zo zijn talent sommige zijn heel sterk van nature andere niet is dat nou zo moeilijk om zelf te snappen ?

"Amateur" :roflol:

Het is geweldig ken heel die man niet evenals zijn wedstrijd verleden. Staat er top bij dat zeker kan zomaar voor iemand een streef fysiek zijn

en wat is dus het verschil tussen deze natty kampioen en phil heath? op de aas na dan want dat is maar 10%

en wat is dus het verschil tussen deze natty kampioen en phil heath? op de aas na dan want dat is maar 10%

Jongen lees jij nog even maar een paar pagina's terug en kom dan nog eens met die domme vraag waar nu al 6x antwoord op is gegeven als je wilt rellen doe het dan goed en kom niet met die slappe aftreksels

Jongen lees jij nog even maar een paar pagina's terug en kom dan nog eens met die domme vraag waar nu al 6x antwoord op is gegeven als je wilt rellen doe het dan goed en kom niet met die slappe aftreksels

wat nou rellen, als jij beweert dat aas weinig doet dan wil ik toch wel eens weten waar dat enorme verschil in massa met nattys vandaan komt?

Ik vind het best een goed artikel, snap die extreme haat niet naar jesse. Snapt niemand dan dat hij die 10% vermeldde omdat het gewone volk denkt dat je zomaar huge kunt komen met AAS?

Ondanks alles heeft jesse toch al wat bereikt en is hij dedicated.

hahaha drugs is alles momenteel, laat je niet voor de gek houden man.

wat nou rellen, als jij beweert dat aas weinig doet dan wil ik toch wel eens weten waar dat enorme verschil in massa met nattys vandaan komt?

En zoals ik al eerder zij die 10 procent is gewoon zo verzonnen klonk leuk. Natuurlijk is het verschil veel groter dat ziet Stevie Wonder nog maar het is niet AAS alleen wat denk je van Peptide,HGH en nog wat andere shit maar goed AAS zeker in extreme doseringen zoals Bostin Loyd ons al heel mooi verteld heeft. Dat is het verschil en uiteraard genen etc voeding zijn ook heel belangrijk en aanhechtingen en je uitstraling algemeen allemaal dingen die heel belangrijk zijn.
Het enige waar we zelf invloed op hebben is AAS etc en voeding de rest niet dat is ons gegeven dus daar is dan ook weinig over te zeggen. Het is ook wat is je doel en wat wil je bereiken ? De een wil prof worden en de ander gewoon leuk meedraaien.

---------- Post toegevoegd 24 August 2013 om 22:16 ----------

Ik vind het best een goed artikel, snap die extreme haat niet naar jesse. Snapt niemand dan dat hij die 10% vermeldde omdat het gewone volk denkt dat je zomaar huge kunt komen met AAS?

Ondanks alles heeft jesse toch al wat bereikt en is hij dedicated.

Dat was precies de gedachten die ik over probeerde te brengen op het gewone volk. 1 iemand die het snapt. Jammer dat de meesten hier alleen maar willen horen hoeveel gear er voor iets nodig is. Mocht ik ooit stoppen dan beloof ik bij deze dat mijn aantekeningen vrij worden gegeven. Kunnen we daarna mooi discussiëren wat beter was die 10 procent of het andere :D.

best zielig dan dat de sport draait om hoeveel je durft te gebruiken

Jij verzint 90% van wat je zegt. Geloofwaardigheid is ver te zoeken. Alles wat je zegt, kun je een vraagteken bij zetten. Dat is nou niet bepaald goed in de bodybuilding / forum wereld, maar dat had je al gemerkt.

Laatst bewerkt:
best zielig dan dat de sport draait om hoeveel je durft te gebruiken

Nogmaals dit is afhankelijk van wel level je wil meedoen wil je echt een topper worden binnen de sport dan heb je ook echt topspul nodig zeg maar. Het is ook niet geheel onlogische BB is niet alleen massa bouwen en rippe het is JOU eigen perfecte ik bouwen en daar worden spullen bij gebruikt heel normaal. En natuurlijk kun je ook kampioen worden met veel minder maar dan zal het veel langer duren.

Terug
Naar boven