AndroidHealthClinic

Verzoek ivm reportage voor Nieuwe Revu (mbt anabolen/ steroïden)

Wat een vooroordelingen weer (ook richting jesse). ik dacht dat skyblazer een tijdje terug met jesse had gemeet, volgens hem was hij een hele sympathieke jongen irl.

Als een iemand dat vindt, moet dat maar als waarheid beschouwd worden? Buiten dat, moet je onderscheid maken tussen internet en real-life. Hier op internet 'misdraagt' hij zich nogal (buiten internet, geen idee...), en is het niet zo verwonderlijk dat mensen zich daaraan storen.

Valt gewoon onder trolgedrag.

Dit is zoooo vaaaaak gezegd, echter doet hij er niks mee en blijft maar doorgaan. Tja, dan krijg je de poppen aan het dansen...

Laatst bewerkt:
Dat kan best zo zijn, maar als je hem niet kent dan beoordeel je hem op zijn uitspraken op dit forum.
Die uitspraken wat hij doet daar spat gewoon de domheid vanaf: ''10% steroiden'':rolleyes:

Meen je dit nu serieus Jesse?

Als je mij zou kennen zou je hebben geweten dat ik meedeed aan dit interview niet met de reden om werkelijk te laten zien hoe het werkt. Maar om het scherpe randje eraf te halen en het taboe te doorbreken dat als je maar een spuit zet je groot zult worden. Dat maakt het des te aparter dat mensen de zin 10% blijven herhalen ;). Ik en de rest weten ook dat als je gek genoeg doet zelf een ecto breed kan worden maar is dat dan ook wat de maatschappij moet denken ? Nee daarom deed ik dit en wilde ik ook met die man trainen mijn voeding doornemen puur en alleen om te laten zien dat dat dus ook erg van belang is. Verder ja daarom deed ik het ik had ook wel wat waardering daarvoor verwacht maar once again verkeerd gedacht van mij.

Als je mij zou kennen zou je hebben geweten dat ik meedeed aan dit interview niet met de reden om werkelijk te laten zien hoe het werkt. Maar om het scherpe randje eraf te halen en het taboe te doorbreken dat als je maar een spuit zet je groot zult worden. Dat maakt het des te aparter dat mensen de zin 10% blijven herhalen ;). Ik en de rest weten ook dat als je gek genoeg doet zelf een ecto breed kan worden maar is dat dan ook wat de maatschappij moet denken ? Nee daarom deed ik dit en wilde ik ook met die man trainen mijn voeding doornemen puur en alleen om te laten zien dat dat dus ook erg van belang is. Verder ja daarom deed ik het ik had ook wel wat waardering daarvoor verwacht maar once again verkeerd gedacht van mij.

Kerel, niks persoonlijks maar je komt over als een mong**l in dat stukje.

Het halve verhaal gaat over dat jij jezelf ophemelt en vervolgens kom je met de meest ongefundeerde opmerkingen waarom aas niet zo slecht is.

Als je het taboe wilt doorbreken moet je informeren, niet zeggen dat jij de breedste bent en iedereen afgunst heeft omdat jij zo breed en perfect bent.

Als je ooit nog eens een interview houd probeer dan het niveau wat hoger te doen dan een gemiddelde oh oh cherso aflevering. Of beter gezegd, doe het niet als je het taboe wilt doorbreken. Doping zal altijd een taboe zijn omdat we het niet moeten willen dat het sociaal accepteerbaar is. Mensen zijn er niet over geïnformeerd, weten niet hoe het werken en het heeft dus geen enkel zin de gemiddelde burger te proberen te overtuigen van jouw gelijk. 1 arts die zegt dat het slecht is en alle moeite was weer voor niets.

Kerel, niks persoonlijks maar je komt over als een mong**l in dat stukje.

Het halve verhaal gaat over dat jij jezelf ophemelt en vervolgens kom je met de meest ongefundeerde opmerkingen waarom aas niet zo slecht is.

Als je het taboe wilt doorbreken moet je informeren, niet zeggen dat jij de breedste bent en iedereen afgunst heeft omdat jij zo breed en perfect bent.

Als je ooit nog eens een interview houd probeer dan het niveau wat hoger te doen dan een gemiddelde oh oh cherso aflevering. Of beter gezegd, doe het niet als je het taboe wilt doorbreken. Doping zal altijd een taboe zijn omdat we het niet moeten willen dat het sociaal accepteerbaar is. Mensen zijn er niet over geïnformeerd, weten niet hoe het werken en het heeft dus geen enkel zin de gemiddelde burger te proberen te overtuigen van jouw gelijk. 1 arts die zegt dat het slecht is en alle moeite was weer voor niets.

Even ter info dat ik de grootste van de gym ben heeft niks met mijn uitspraken te maken dat is wat hij zelf opmerkt. Verder heb ik het netjes gehouden als ik mijn werkelijke doseringen had verteld dan was het volgens de Dbb members misschien geloofwaardiger en voor het grote publiek een schok.

Even ter info dat ik de grootste van de gym ben heeft niks met mijn uitspraken te maken dat is wat hij zelf opmerkt. Verder heb ik het netjes gehouden als ik mijn werkelijke doseringen had verteld dan was het volgens de Dbb members misschien geloofwaardiger en voor het grote publiek een schok.

Ik heb geen idee hoe het interview precies gegaan is maar je wordt er niet bijster intelligent neer gezet.

Daarnaast zal het het gemiddelde publiek echt een worst wezen of je 50 of 5000 mg testosteron in je reet spuit, ze hebben geen enkel benul van doseringen. Het feit dat je wat in je reet zet is waar mensen op focussen.

Als je het de volgende keer probeert ga dan het proberen te nuanceren met daadwerkelijke wetenschappelijke onderbouwing. Maar misschien is het beter dat niet te doen..

Mensen denken automatisch het is illegaal omdat het slecht is. Dit is iets wat je heel lastig kwijt gaat raken.

:ojullie moeten het niet te letterlijk nemen wat erin staat :o

Even off topic ik verwacht zelf 50% ik ben van mezelf al niet smal

Gast effe srs, dat jij al meteen naar de aas grijpt zonder eerst enkele jaren naturel te trainen zegt veel over je. Jij kan dus onmogelijk weten hoe 'groot' of smal je kon worden zonder aas.

Vind het overigens wel goed van je dat je er al wat mee bereikt hebt.

Gast effe srs, dat jij al meteen naar de aas grijpt zonder eerst enkele jaren naturel te trainen zegt veel over je. Jij kan dus onmogelijk weten hoe 'groot' of smal je kon worden zonder aas.

Ik denk dat ongeveer 0% van de pro bodybuilders tot hun natty max getraind hebben voordat ze aan aas begonnen.

Arnold zat op 16 al aan de aas

Nou ik heb de keuze gemaakt ik ben nu 24 jaar en als ik naar de top wil van wedstrijd BB kun je niet pas op je 30 beginnen ermee dat zet geen zoden aan de dijk. Het is dus een bewuste keuze die je maakt. Ik heb daarvoor gekozen punt enige probleem is dat ik in tegenstelling tot 99% van de bb wereld er eerlijk over ben geweest

Ik denk dat ongeveer 0% van de pro bodybuilders tot hun natty max getraind hebben voordat ze aan aas begonnen.

Arnold zat op 16 al aan de aas

:roflol:
Arnaud aan de aas?

Enkele jaren trainen betekent toch niet dat je dan al aan je natty max zit.

Nou ik heb de keuze gemaakt ik ben nu 24 jaar en als ik naar de top wil van wedstrijd BB kun je niet pas op je 30 beginnen ermee dat zet geen zoden aan de dijk. Het is dus een bewuste keuze die je maakt. Ik heb daarvoor gekozen punt enige probleem is dat ik in tegenstelling tot 99% van de bb wereld er eerlijk over ben geweest

Ja, goed dat je er eerlijk over bent geweest, daarover gaat het toch ook niet. Mijn punt is dat je nooit kan weten welke massa je naturel hebt gehaald (of zou kunnen gehaald hebben) en welke mede door aas gebruik, omdat je meteen naar de aas gegrepen hebt.

Hoe weet jij dat het '10% AAS' is, als je uberhaupt geen referentie kader zonder AAS hebt?

aas 10%, wat een idioot ben je toch jesse. kan je de taboe niet doorbreken zonder onzin te lullen

natty kampioen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

niet natty kampioen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar goed phil zal wel betere voeding hebben waar hij die 20-30 kg spier vandaan haalt

​Slechts iets meer dan een jaar doet Joey aan bodybuilding

Door Revu verzonnen om het verhaal wat mooier te maken of gewoon een leugentje om eigen bestwil?

Als Big Kelvin was Jesse al sinds 2004 bezig op dit forum, hij was toen 15. Dat is dus wel iets meer dan 1 jaar BB lijkt me.

Door Revu verzonnen om het verhaal wat mooier te maken of gewoon een leugentje om eigen bestwil?

Als Big Kelvin was Jesse al sinds 2004 bezig op dit forum, hij was toen 15. Dat is dus wel iets meer dan 1 jaar BB lijkt me.

Klopt ben heel lang actief geweest destijds echter niet altijd met trainen. Andere prioriteiten destijds

Terug
Naar boven