XXL Nutrition

vet verliezen maar tegelijkertijd speirmassa aankomen!

• Topic Starter Topic Starter
ga je nou met een schema beginnen of niet ???
eerst zeg je ik start maandag een schema, dan vraagik je naar het schema
en of je het misschien wil posten. dan zeg je: als ik weer moet gaan vastzitten zal ik persoonlijk aan die kerels vragen voor een schema.

ik weet niet maar volgens mij praat je jezelf wat tegen.
ga je nu dat schema volgen of niet

waarom zou ik ém posten als jullie dat toch niet geloven???

je houd wel een log bij he

ik onderken alle moeilijkheid in deze sport en probeer slimme manier resultaten te boeken...
ik als uitzonderlijke persoon gaat het me ook lukken, want optimisme is mijn drijfveer.

zoals ze al zeiden je hebt werkpaarden en sier-paarden... ik ben een sier-paard met alle rust zal ik de meeste vorderingen maken van deze hele pessimistische leden

hahahahahah HAHAHAHAHAHA:D
Nou doe je het weer:p
Geweldig!:D
Aan alle reacties te lezen waren we wel weer toe aan een totale onwetende maar bovenal stronteigenwijze noob.:D
hahahahhahahahha.........

waarom zou ik ém posten als jullie dat toch niet geloven???

als jij er van overtuigd bent waarom zou je dan niet het tegendeel bewijzen.
ik geloof namelijk niet dat zoiets bestaat, maar als jij het tegendeel niet bewijst dan blijven wij bij ons standpunt.

je zal iedereen overtuigen als je dit kan bewijzen, geloof me. ;)

maar zonder jou was het niet mogelijk!:p

doe je best! want dan moet je eerst je eigen oppervlakkigheid overwinnen!:p

je bent gewoon minder bedeeld... mijn diepzinnigheid is om jaloers om te worden.

ik zie het voor me, hoe jij smacht van mijn woordenschat:cool:

fragiel

je bent gewoon minder bedeeld... mijn diepzinnigheid is om jaloers om te worden.

ik zie het voor me, hoe jij smacht van mijn woordenschat:cool:

fragiel

ja ik smacht ernaar! zou je me dat a4tje gedrukt in lettertype 100 met al die woorden van jouw woordenschat naar mij kunnen sturen? het zou mn leven verrijken.

hahahahahah HAHAHAHAHAHA:D
Nou doe je het weer:p
Geweldig!:D
Aan alle reacties te lezen waren we wel weer toe aan een totale onwetende maar bovenal stronteigenwijze noob.:D
hahahahhahahahha.........

zeg nou maar dat jij reageert voor notificatie denkend dat ik mijn schema vrij zal geven. heb je door kerel... ben heel doortastend

is dit een grap?

ja ik smacht ernaar! zou je me dat a4tje gedrukt in lettertype 100 met al die woorden van jouw woordenschat naar mij kunnen sturen? het zou mn leven verrijken.

pienter als ik ben zal je toch nooit worden, het is dat je vatbaar bent dat ik je help.... want sentimentele mensen zijn van oudsher heel kwetsbaar geweest...

als jij er van overtuigd bent waarom zou je dan niet het tegendeel bewijzen.
ik geloof namelijk niet dat zoiets bestaat, maar als jij het tegendeel niet bewijst dan blijven wij bij ons standpunt.

je zal iedereen overtuigen als je dit kan bewijzen, geloof me. ;)

ik zal over 3 weken mijn stats posten....
hoop dat niemand een boze oog heeft. want resultaat zal verbluffend zijn

ik zal over 3 weken mijn stats posten....
hoop dat niemand een boze oog heeft. want resultaat zal verbluffend zijn

ik zou eerst eens even cutten want je kan niet nog meer bf gebruiken:p
maar wat zeg ik, ik bedoel niet even maar gewoon 3 maanden. zal er mischien bijna 80kg overblijven met 10-12% bf.

Terug
Naar boven