als jij alleen vet in je onderbuik heb betekent dat je dat mekkelijk kwijt kan raken,omdat je lichaam dan alleen vet daaruit gebruikt als energie.
Ik zou nu ook niet zeggen dat het gemakkelijk kwijt te geraken is ... het is even moeilijk om het kwijt te geraken als iemand die er teveel van heeft op zijn benen. Echter is het zo dat het ergens op andere plaatsen niet echt opvalt, terwijl dit op de onderbuik wel zo is. Als je na je een fulltraining je kleren uitdoet dan staat alles lekker gespannen, maar die vetlaag op je onderbuik niet, dat hangt daar maar. Ik kan ervan meespreken omdat ik het ook heb. Ik weeg slechts 60 kg en sta overal redelijk droog. Je schrijft dat je lichaam vet gaat nemen, daar waar het meest is, zijnde in ons geval de onderbuik. Ik kan je vertellen dat het zo niet is. Je lichaam neemt vet van overal en niet van een specifieke plaats. Als je 4x week 30-45min aan cardio doet, dan ga je overal vet gaan beginnen verliezen. Frustrerende van is dat je zoveel vet moet gaan beginnen verliezen tot dat die onderbuik is verdwenen, maar dan sta je serieus droog. But it's a pain!

vermits het niet specifiek in de regio weggaat. Er is maar 1 oplossing, cardio tot het vet weg is en dat terug beginnen bulken. En in je bulk moet je aan cardio blijven doen, anders komt het gewoon weer terug en mag je terug van 0 beginnen. Ik heb de grote fout gedaan door zwaar te bulken (calorieën) en geen cardio te doen. Het gevolg was effectief dat ik heel goed bijkwam, ook in kracht (logisch), maar had geen interesse naar waar het vet zich opstapelde. Zolang ik maar aankwam om dit later dan om te zetten in spieren. Nooit meer! Zoals je kan clean cutten, kan je ook clean bulken. Do you CARDIO! ALWAYS! Dat is toch mijn motto en tip naar allen die "mager" zijn en willen verdikken.