XXL Nutrition

Vetpercentage omlaag

ricric

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
86kg
Hallo,

Ik wil graag mijn vetpercetage omlaag en mijn spiermassa omhoog,
ik zit nu bijna anderhalf jaar op fitness, ik heb redelijk grote spieren voor iemand van nog geen 16 jaar, van 193 cm lang en 87 kg, maar ik wil dus mijn vetpercentage omlaag, zodat mijn spieren mooier uitkomen.

ik sport 3x per week, (kracht en cardio)

intotaal aan cardio calorieën verlies:

warm-up: +/- 100 calorieën
Krachttraining: Laten we zeggen ongeveer 150 calorieën
daarna lopende band ong. 20 min: 240 calorieën
roeien: 100 calorieën
----------------- +
590 Calorieën

Daarbij heb ik een gezond eetpatroon met daarin ong.:

500g kwark
Volkoren brood
veel fruit
water (geen frisdrank)
aardappels, vlees en groenten
om de 2/3 weken in het weeken +/- 6 bier

ik sport dus 3 keer in de week dat zijn 590x3=1770 Calorieën in de week.

is dit genoeg om mijn vetpercentage omlaag te werken?
en gaat dit dan ook redelijk snel?

Alvast bedankt voor de mensen die mij willen helpen.

Eet je 700 gram aardappels in de week of 7 kilo ?

Kom op, doe eens precies. Als jij vage gegevens geeft kan men hier alleen vage opmerkingen maken.

Bereken je onderhoud
Stel een voedingsschema op waarbij je daar onder gaat zitten
Weeg je na een week
Ben je lichter ... goed bezig
Ben je niet lichter... eet minder of doe meer.

post je voedingsschema,trainingsschema, stats en een naaktfoto van je vriendin dan kunnen we je helpen maat :-)

+1

Ik denk dat je krachttraining ook nogal onderschat wat cal verbruik betreft, weet natuurlijk niet hoe jij traint.

post je voedingsschema,trainingsschema, stats en een naaktfoto van je vriendin dan kunnen we je helpen maat :-)

---------- Toegevoegd om 10:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

+1

Ik denk dat je krachttraining ook nogal onderschat wat cal verbruik betreft, weet natuurlijk niet hoe jij traint.

400-500 kilocalorieën per uur is een goede richtlijn.

• Topic Starter Topic Starter
Had ik niet om een naaktfoto gevraagd?

dat is je moedr misschien,

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Eet je 700 gram aardappels in de week of 7 kilo ?

Kom op, doe eens precies. Als jij vage gegevens geeft kan men hier alleen vage opmerkingen maken.

Bereken je onderhoud
Stel een voedingsschema op waarbij je daar onder gaat zitten
Weeg je na een week
Ben je lichter ... goed bezig
Ben je niet lichter... eet minder of doe meer.

tuurlijk niet als je minder weegt, ik kom spiermassa aan en vet af als ik kraachttrainingen en cardio doe, en spieren wegen meer als vet. dus als ik gelijk blijf dan gaat mijn vetpercentage tog omlaag omdat ik spiermassa aankom.

dat is je moedr misschien,

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

tuurlijk niet als je minder weegt, ik kom spiermassa aan en vet af als ik kraachttrainingen en cardio doe, en spieren wegen meer als vet. dus als ik gelijk blijf dan gaat mijn vetpercentage tog omlaag omdat ik spiermassa aankom.

nee.

Doe of het een of ahet ander.

Als je denkt 2 dingen tegelijkertijd te doen kom je hoogstwaarschijnlijk bedrogen uit (maar daar kom je vanzelf achter).

nee.

Doe of het een of ahet ander.

Als je denkt 2 dingen tegelijkertijd te doen kom je hoogstwaarschijnlijk bedrogen uit (maar daar kom je vanzelf achter).

lijkt mij ook.
om te kunnen groeien moet je meer kcal eten dan je verbrand..
om lager vet% te krijgen moet je meer verbranden dan je eet..

Terug
Naar boven