XXL Nutrition

vetpercentage van 18% naar 8%

Mijn god... :roflol:

Ik denk dat 4 maanden idd een goed schatting is.

Doe je wel aan voor en na pics? Ben wel benieuwd.

Sorry maar van 18 naar 8 met jou gewicht is gewoon nutteloos. Waarvoor doe je het? Met thai box gaat het jou geen voordeel opleveren. Gebruik je orgaan die tussen je oren ligt en vreet je vol totdat je 80 kilo bent. Dan mag je mischien nadenken over cutten als je dat zo graag wilt.

Als je zegt dat je weet waar je mee bezig bent. Hoe komt het dan dat je 64 kg weegt met een vetpercentage van 18% ?

Gewoon clean bulken. Flink wat spiermassa opbouwen, je vetpercentage van nu zal hetzelfde blijven waardoor je naar verloop van tijd dan droger zal komen te staan. Zeker nu met jouw lichaam. Goed en veel eten boven onderhoud. :thumb:

lol ik denk dat ie nu wel weg gejaagd is :D

Ik denk dat hij z'n vetpercentage veel te hoog schat. Als beginner is het ook moeilijk om te schatten. Maar als ik iets kleiner ben dan hem, maar met 15,3% (wat wel gemeten is overigens) al 15kg zwaarder ben terwijl ik echt nog niet volop gespierd ben ofzo.. :rolleyes: dan moet je idd niet willen cutten maar juist flinke spiermassa aanzetten. Tip aan TS; laat ff je percentage opmeten of knal ff een foto neer, ik schat dat je meer richting de 12 zal gaan.

Als je hier echt mee wil doorgaan, zoek es naar foto's van SniperX. Denk dat je er ongeveer zo uit komt te zien dan.

Ik zou allereerst je vetpercentage gewoon laten opmeten om zeker te zijn van je BF. Daarnaast, waarom wil je naar 8%? Is die 8% gewoon een willekeurig getal, of heb je er echt een idee achter?

• Topic Starter Topic Starter
Momenteel zit je met 18% @64kg op 11,5kg vet.
Je zult ruim 6,5kg vet moeten verliezen om op 8% te komen, je zult dan. 57,5kg wegen.
Hou rekening met 0,5kg vet verlies per week, ga niet lager dan 15% onder onderhoud zitten of je verliest spiermassa.

Trek hier dus minimaal 13 weken voor uit.

dude jij hebt echt serieuze issues
hiermee moet je naar dokter niet hier

Hoe kun je in godsnaam 18% hebben bij 64kg op 1.79?

Ben vorig jaar van 66kg naar 56kg gegaan in anderhalve maand (december/januari). Heb ook pics daarvan. Is niet zo moeilijk al voel je je soms wel vet k*t omdat je zo weinig eet, meer psychisch dan lichamelijk.

pics ?

Gast, als je nou 20kg zwaarder woog zou je er mischien wat acceptabel uit gaan zien bij 8%, maar om te gaan cutten met 64kg! You're sick! Of ben je een kloontje?

• Topic Starter Topic Starter
Gast, als je nou 20kg zwaarder woog zou je er mischien wat acceptabel uit gaan zien bij 8%, maar om te gaan cutten met 64kg! You're sick! Of ben je een kloontje?

Ik ben gewoon 1 blok beton die vederlicht is ;) Nee nee, acceptabel op 8% daar spreek ik niet over, en ik geef je misschien geen ongelijk, maar het zal voor mij meer acceptabel zijn dan wat het nu is, daarbij geen vrees, daarna ga ik goed bulken, dan wel clean!

Terug
Naar boven