- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry maar van 18 naar 8 met jou gewicht is gewoon nutteloos. Waarvoor doe je het? Met thai box gaat het jou geen voordeel opleveren.
dan moet je idd niet willen cutten maar juist flinke spiermassa aanzetten. Tip aan TS; laat ff je percentage opmeten of knal ff een foto neer, ik schat dat je meer richting de 12 zal gaan.Mijn god...
Ik denk dat 4 maanden idd een goed schatting is.
Doe je wel aan voor en na pics? Ben wel benieuwd.
als je zegt dat je weet waar je mee bezig bent. Hoe komt het dan dat je 64 kg weegt met een vetpercentage van 18% ?
Ben vorig jaar van 66kg naar 56kg gegaan in anderhalve maand (december/januari). Heb ook pics daarvan. Is niet zo moeilijk al voel je je soms wel vet k*t omdat je zo weinig eet, meer psychisch dan lichamelijk.
Gast, als je nou 20kg zwaarder woog zou je er mischien wat acceptabel uit gaan zien bij 8%, maar om te gaan cutten met 64kg! You're sick! Of ben je een kloontje?
Nee nee, acceptabel op 8% daar spreek ik niet over, en ik geef je misschien geen ongelijk, maar het zal voor mij meer acceptabel zijn dan wat het nu is, daarbij geen vrees, daarna ga ik goed bulken, dan wel clean!