AndroidHealthClinic

vetpercentage van 18% naar 8%

Ik heb alleen gezegd hoe ik had gedaan had destijds, die standaardwaarden zijn misschien beter. Op een lager vetpercentage is het sowieso harder om massa te gainen, naar mijn mening is het beter om nu flink massa op je lichaam te kweken (en als je dit optimaal aanpakt zul je ook wat in vet % stijgen) en inderdaad tegen de lente aan te gaan cutten. Een sixpack in januari komt toch nergens tot zijn recht aangezien je niet naar het strand of op vakantie gaat en waarschijnlijk flink gekleed naar buiten gaat. Daarnaast kan ik je uit ervaring vertellen dat aangezien het erg koud is buiten en je dan nog eens gaat cutten je waarschijnlijk vaak erg koud zult hebben, had zelf last van winterhanden laatste winter tijdens mijn cut. S'ochtends wakker worden was altijd een hel, alleen een warm bad kon me enigzins opwarmen, maar daar kun je ook niet eeuwig in blijven zitten. Cutten rond dit tijd van het jaar is geen pretje, maar uiteindelijk moet je doen wat jouw het beste lijkt, als je gaat cutten wens ik je in ieder geval veel succes toe.

Gast je buik is plat, wat wil je er in vredesnaam af hebben? ???

Ga vreten en trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Gast je buik is plat, wat wil je er in vredesnaam af hebben? ???

Ga vreten en trainen.

Als mijn buik volledig plat was dan kon je mijn buikspieren wel deftig zien...
Ik wil wel gaan vreten en trainen, maar dat houdt dan per definitie in dat ik ook vetter wordt en dat wil ik niet :(
Heb trouwens net ontdekt dat ik GYNAECOMASTIE heb; zou dat kunnen?

Wat is mijn BF % dan als je zou schatten?

Zal niet meer zijn als 13% schat ik. Echt onzin om te cutten dus. En als je gaat cutten om vervolgens weer te bulken zul je snel weer op hetzelfde niveau zitten kwa vet omdat dat natuurlijk is voor jouw lichaam, tenzij je gaat clean bulken of niet ver boven onderhoud gaat bulken. Maar dat moet je niet willen, want als beginner moet je het voordeel pakken van je eerste jaar en lekker gaan vreten omdat je dan het meeste spiermassa aanzet.

ALs het nog niet duidelijk is weet ik het ook niet meer. Want je hebt gewoon een normaal vetpercentage. Maar je vergelijkt je wss met nog magere mannetjes als jou met hun sixpackje en schriele armpjes en jij weegt al behoorlijk weinig.
Dus ga nu gewoon lekker bulken en hard trainen zodat je over een jaar mischien kunt cutten als je echt op 18% staat.
Je hebt nu gewoon weinig spiermassa, en als er 10 kg bijzit ziet alles er een stuk beter uit.

Ik wil wel gaan vreten en trainen, maar dat houdt dan per definitie in dat ik ook vetter wordt en dat wil ik niet :(

Gast...je ziet je buikspieren genoeg voor het training niveau waar je op zit. Ga gewoon je buikspieren trainen zodat je uberhaupt wat hebt....en begin gewoon NU met je geplande clean bulk als je echt zorgen maakt over vet aankomen. Wat een gereutel.

En gynecomastia? Ja.,..dat zou kunnen...maar is uitermate onwaarschijnlijk en niet te zien op deze foto's. Ga de hell gewoon trainen en stop met die onzin over cutten.

Je BF zou ik niet in kunnen schatten...maar 18% lijkt mij veel te hoog ingeschat.

ik denk dat dat vetpercentage niet omlaag hoeft, das geen buikje hoor volgens mij! als je echt je vetpercentage omlaag wil brengen zou ik op zn minst intermittend fasting overwegen om ook spiermassa te pakken!

Ik heb besloten om eens die intermittend fasting uit te proberen. Ga wel opteren voor in een klein venster te eten en niet te gaan voor 24uren zonder eten te leven; want dat lijkt me helemaal niet gezond. Ik zie hoe mijn gewicht en metingen er volgende zondag uitzien ^^

Gast, jij hebt echt geen gyno... waar haal je al deze onzin vandaan?
Ben je nou zo gruwelijk onzeker over je eigen lijf dat je denkt dat er van alles mis is?

Je hebt een normale tot slanke bouw, geen vetoverschot en vooral niet veel spiermassa. Als je je buikspieren deftig wilt zien dan zou ik zorgen dat je buikspieren HEBT. Ga trainen en normaal eten en vergeet het cutten een tijdje: je bent dermate perfectionistisch (zo kom je over) dat je wel degelijk bezig bent anorexia te ontwikkelen. Accepteer jezelf zoals je bent en ga wat spieren op dat lijf zetten. Met een verhoogde spiermassa zul je komende zomer juist wat makkelijker vet kunnen verliezen (mocht dat nodig zijn).

Zal niet meer zijn als 13% schat ik. Echt onzin om te cutten dus. En als je gaat cutten om vervolgens weer te bulken zul je snel weer op hetzelfde niveau zitten kwa vet omdat dat natuurlijk is voor jouw lichaam, tenzij je gaat clean bulken of niet ver boven onderhoud gaat bulken. Maar dat moet je niet willen, want als beginner moet je het voordeel pakken van je eerste jaar en lekker gaan vreten omdat je dan het meeste spiermassa aanzet.

ALs het nog niet duidelijk is weet ik het ook niet meer. Want je hebt gewoon een normaal vetpercentage. Maar je vergelijkt je wss met nog magere mannetjes als jou met hun sixpackje en schriele armpjes en jij weegt al behoorlijk weinig.
Dus ga nu gewoon lekker bulken en hard trainen zodat je over een jaar mischien kunt cutten als je echt op 18% staat.
Je hebt nu gewoon weinig spiermassa, en als er 10 kg bijzit ziet alles er een stuk beter uit.

13 % heeft hij nooit je ziet toch op de foto dat hij expres zijn buik probeert dikker te maken terwijl er amper vet op zit.
Zal wel max een 10-11 % zijn.

Gozer je kan je beter laten nakijken niet slecht bedoelt maar als je nu nog wil afvallen heb je echt anorexia.
En hoe het komt dat je geen buikspieren ziet? Kijk eens in de spiegel je hebt totaal geen spiermassa gemiddelde vrouw heeft zelfs al stukken meer.
Je spieren zijn al zo slecht ontwikkeld dat je zelfs op een heel laag vetpercentage ze amper zult zien.
Ga een paar jaartjes bulken en denk dan pas aan cutten.

13 % heeft hij nooit je ziet toch op de foto dat hij expres zijn buik probeert dikker te maken terwijl er amper vet op zit.
Zal wel max een 10-11 % zijn.

Gozer je kan je beter laten nakijken niet slecht bedoelt maar als je nu nog wil afvallen heb je echt anorexia.
En hoe het komt dat je geen buikspieren ziet? Kijk eens in de spiegel je hebt totaal geen spiermassa gemiddelde vrouw heeft zelfs al stukken meer.
Je spieren zijn al zo slecht ontwikkeld dat je zelfs op een heel laag vetpercentage ze amper zult zien.
Ga een paar jaartjes bulken en denk dan pas aan cutten.

Oké van dat buik dikker maken op de foto is niet eens waar. Oké, ik zal vanaf de eerste week van December beginnen met bulken!

Buikspieren zien? Die moet je wel hebben dan!
Ga vreten en trainen....dat vet% is al laag en je massa laat stevig te wensen over.
Als je dat niet doorhebt zit je op het verkeerde forum.
In dat geval zou ik je tevens een psychiater aanbevelen, want je neigt dan naar een anorexia type!

En Gynaecomistie....laat me niet lachen! Moet je een BH'tje dragen dan!
Flinke A-cup schat ik zo:roflol:

Buikspieren zien? Die moet je wel hebben dan!
Ga vreten en trainen....dat vet% is al laag en je massa laat stevig te wensen over.
Als je dat niet doorhebt zit je op het verkeerde forum.
In dat geval zou ik je tevens een psychiater aanbevelen, want je neigt dan naar een anorexia type!

En Gynaecomistie....laat me niet lachen! Moet je een BH'tje dragen dan!
Flinke A-cup schat ik zo:roflol:

Nee tis gewoon dat ik zo een knobbeltje onder mijn tepel heb : ( En dat is toch al meer dan een jaar..Mijn borstkas ziet er daardoor fout uit :(

Nee tis gewoon dat ik zo een knobbeltje onder mijn tepel heb : ( En dat is toch al meer dan een jaar..Mijn borstkas ziet er daardoor fout uit :(

Wordt het dan niet eens tijd om een huisarts te bezoeken?!
Hoeze kom je daar net pas achter dan?

Ik zou er niet teveel wakker van liggen....zeker niet als die knobbel:
1) niet groter wordt
2) geen pijn doet
3) gewoon heen en weer bewogen kan worden.

Je bent 18 jaar, kan me goed voorstellen dat het iets van een hormoonkwestie is. Je hebt er de leeftijd voor.

Gaat het pijn doen of is het een knobbel die 'vast zit' aan spieren of ander weefsel en dus niet makkelijk heen en weer te schuiven is, dan ik inderdaad een bezoekje aan de huisarts wel verstandig.

Ik zou er niet teveel wakker van liggen....zeker niet als die knobbel:
1) niet groter wordt
2) geen pijn doet
3) gewoon heen en weer bewogen kan worden.

Je bent 18 jaar, kan me goed voorstellen dat het iets van een hormoonkwestie is. Je hebt er de leeftijd voor.

Gaat het pijn doen of is het een knobbel die 'vast zit' aan spieren of ander weefsel en dus niet makkelijk heen en weer te schuiven is, dan ik inderdaad een bezoekje aan de huisarts wel verstandig.

hormoonkwestie dus, maar volgens de dingen die ik heb gelezen heb ik dan een hoger oestrogeen niveau en een lager testosteron niveau; maar als ik dan train, is dat niet echt bevorderlijk toch?

hormoonkwestie dus, maar volgens de dingen die ik heb gelezen heb ik dan een hoger oestrogeen niveau en een lager testosteron niveau; maar als ik dan train, is dat niet echt bevorderlijk toch?

Of borstkanker...dat kan ook als man...dan moet de zooi geamputeerd worden. Als je twijfelt ==> huisarts....want internet diagnose is echt, echt 100% accuraat en betrouwbaar :rolleyes:

Of je bent langzaam aan het muteren in een wicht....:rolleyes:....je klinkt zo langzamerhand als een...little b@#$

Ga eten, ga trainen...maak je niet over elk klein detail zo druk...

Nog een breezertje?

Gast je heb echt een steekje los als je nu denk dat dat je moet cutten.. Ga eens langs een dokter.. of psychiater?

Als ik zo'n lichaam had zou ik alles vreten wat los en vast zat! Maarja ieder ze ding!

Terug
Naar boven