XXL Nutrition

vetpercentage van 18% naar 8%

Hoe heb je die 18% BF gemeten? Een normale 'man' van 18 jaar kan in mijn ogen onmogelijk 64kg wegen en dan zo dik (18%) zijn!

• Topic Starter Topic Starter
Hoe heb je die 18% BF gemeten? Een normale 'man' van 18 jaar kan in mijn ogen onmogelijk 64kg wegen en dan zo dik (18%) zijn!

Ja wel ik heb het niet laten meten, het is dan idd ook een schatting, maar dan vraag ik mij af waar ik een opmeting kan laten doen, want wil dan toch iets betrouwbaar natuurlijk..

^^waarschijnlijk zit je gewoon op 14% ofzo en kun je gerust gaan bulken

WTF? is dit de nieuwe hit ofzo fb ... van naar .... ?
+ bs ga eerst naar de gym en doe wat cardio ! ipv hier zitten bs'en

WTF? is dit de nieuwe hit ofzo fb ... van naar .... ?
+ bs ga eerst naar de gym en doe wat cardio ! ipv hier zitten bs'en

Doe ik al jaren, tot eind juni ging ik 2 keer in de week 5 tot 10km lopen en daarnaast af en toe eens 's avonds voetballen.

18% bij 64 en dan cutten naar 8% is inderdaad niet goed... Dan heb je amper spiermassa?
Of je hebt geen 18% maar denkt het gewoon. Een vriend van mij dacht ook dat hij 15% had en ik zei hem dat het niet zo hoog was. Uiteindelijk gemeten zodat het kon zien en hij had 12%.

Laat het dus eens meten. En kweek spiermassa of je gaat eruit zien als een skelet en ik denk niet dat je daar blij met zult zijn.

Ja nee, mijn laag gewicht blijft me ook wel een mysterie; momenteel weeg ik iets van 62,9 denk ik, maar deze weegschaal hier is niet echt betrouwbaar, zo een oud ding : ( En zie ook lichtjes aan vooruitgang in de vetmassa, dus denk dat ik nu wel goed bezig ben.

Maar bon ik zie wel wanneer ik stop en ik zal zeker eens navragen of ik mijn vetpercentage kan laten opmeten in mijn fitness.

Btw vergeet niet, ben pas het laatste jaar zo van gewicht gedaald, daarvoor woog ik eind de 70kg en was ik veel te dik!

Ik ben gewoon 1 blok beton die vederlicht is ;) Nee nee, acceptabel op 8% daar spreek ik niet over, en ik geef je misschien geen ongelijk, maar het zal voor mij meer acceptabel zijn dan wat het nu is, daarbij geen vrees, daarna ga ik goed bulken, dan wel clean!
begin dan lekker met een clean bulk...je begint net...met een goede clean bulk kun je genoeg gainen zonder vetter te ogen...misschien daal je nog wel een procentje ofzo als je het goed doet...

waarschijnlijk schat je je vet% ook totaal verkeerd in en zit je miss max op 14/15%...hou lekker dat % aan en ga gewoon wat kilos pakken...en ga eventueel in mei/juni pas aan een cut denken...als je zo nodig droog moet staan voor t strand

Vooruit dan maar, de kleuren foto's zijn van toen ik rond de 65kg was en de zwart/wit foto's zijn van rond de 55kg ergens midden Januari. Destijds deed ik niet aan kracht training, nu net 3 weken bezig.

[Link niet meer beschikbaar]

DUDE bij je voedingsschema hebben we het allemaal al gezegt. je bent nu al mager, je jaagd jezelf zo nog de dood in man, wake up en gaat eten, trainen slapen.. als je dat kunt kun je gaan cutten.

CUTTEN is easy
lean gaining is hard

Ben vorig jaar van 66kg naar 56kg gegaan in anderhalve maand (december/januari). Heb ook pics daarvan. Is niet zo moeilijk al voel je je soms wel vet k*t omdat je zo weinig eet, meer psychisch dan lichamelijk.

Lekker gezond..

^^waarschijnlijk zit je gewoon op 14% ofzo en kun je gerust gaan bulken

Ind.

Ja nee, mijn laag gewicht blijft me ook wel een mysterie; momenteel weeg ik iets van 62,9 denk ik, maar deze weegschaal hier is niet echt betrouwbaar, zo een oud ding : ( En zie ook lichtjes aan vooruitgang in de vetmassa, dus denk dat ik nu wel goed bezig ben.

Maar bon ik zie wel wanneer ik stop en ik zal zeker eens navragen of ik mijn vetpercentage kan laten opmeten in mijn fitness.

Btw vergeet niet, ben pas het laatste jaar zo van gewicht gedaald, daarvoor woog ik eind de 70kg en was ik veel te dik!

Wat is er nou wel betrouwbaar? Je maakt een topic aan met de vraag hoe lang het ongeveer duurt om van 18% bf naar 8%bf te gaan en vervolgens zijn je stats niet eens duidelijk!

Je raad maar hoeveel je weegt en wat je bf is...ben je misschien ook inmiddels gekrompen in de lengte?

Volgens mij zit jij nog met hele andere problemen net als RobbertV en moet je daar maar eerst overheen zien te komen. En 70 kg? dat is echt niet veel als je lengte klopt, je kan er misschien wat vettig uitzien als je weinig spiermassa hebt..

Bon als ik zo kijk naar de fotos van RobbertV dan herken ik mij zeker niet in de zwart-wit foto's. Bij mij zijn mijn armen veel mooier gevormd dan die armen van toen je nog een hoger vetpercentage had; je ziet bij mij echt wel nog mooi mijn armen en schouders. Mijn borst ziet er ook heel wat beter uit, en mijn buik is ook wel minder dik, maar het is ook zo wat hetzelfde qua vorm, zo wat van onder uitsteken en dan ook die love handles.

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

Vooruit dan maar, de kleuren foto's zijn van toen ik rond de 65kg was en de zwart/wit foto's zijn van rond de 55kg ergens midden Januari. Destijds deed ik niet aan kracht training, nu net 3 weken bezig.

[Link niet meer beschikbaar]

Btw hoe zag jouw voedingsplan eruit? Hoeveel % at je onder je onderhoud, hoe was je verdeling E/KH/V en wat deed je van KT en HI(I)T/cardio???

Wat is er nou wel betrouwbaar? Je maakt een topic aan met de vraag hoe lang het ongeveer duurt om van 18% bf naar 8%bf te gaan en vervolgens zijn je stats niet eens duidelijk!

Je raad maar hoeveel je weegt en wat je bf is...ben je misschien ook inmiddels gekrompen in de lengte?

Volgens mij zit jij nog met hele andere problemen net als RobbertV en moet je daar maar eerst overheen zien te komen. En 70 kg? dat is echt niet veel als je lengte klopt, je kan er misschien wat vettig uitzien als je weinig spiermassa hebt..

+1... ik dacht alleen dat vrouwen last hadden van annorexia, maar blijkbaar is het bij de mannen ook.

wellicht is die qua lengte wel ergens anders gekrompen ;)

+1... ik dacht alleen dat vrouwen last hadden van annorexia, maar blijkbaar is het bij de mannen ook.

wellicht is die qua lengte wel ergens anders gekrompen ;)

Lol, ik heb dus echt geen annorexia neigingen eh. Oké, dit is dus 0% van bewijs natuurlijk dat ik geen annorexia kan hebben, want het moet altijd door iemand anders beoordeeld worden, maar naar mijn zin lijkt het me toch dat ik zeker nog een buikje te verwerken heb; maarja als ik mij dit inbeeld dan zou ik toch erg versteld staan. Maar ik zal toch eens overwegen om wat foto's te posten!

Lol, ik heb dus echt geen annorexia neigingen eh. Oké, dit is dus 0% van bewijs natuurlijk dat ik geen annorexia kan hebben, want het moet altijd door iemand anders beoordeeld worden, maar naar mijn zin lijkt het me toch dat ik zeker nog een buikje te verwerken heb; maarja als ik mij dit inbeeld dan zou ik toch erg versteld staan. Maar ik zal toch eens overwegen om wat foto's te posten!

dat kan een hoop duidelijk maken. mischien heb je een holle rug.

Cutten met 64kg is echt een grap.

Terug
Naar boven