Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe heb je die 18% BF gemeten? Een normale 'man' van 18 jaar kan in mijn ogen onmogelijk 64kg wegen en dan zo dik (18%) zijn!
WTF? is dit de nieuwe hit ofzo fb ... van naar .... ?
+ bs ga eerst naar de gym en doe wat cardio ! ipv hier zitten bs'en
Daarom weeg je ook 64kgDoe ik al jaren, tot eind juni ging ik 2 keer in de week 5 tot 10km lopen en daarnaast af en toe eens 's avonds voetballen.

begin dan lekker met een clean bulk...je begint net...met een goede clean bulk kun je genoeg gainen zonder vetter te ogen...misschien daal je nog wel een procentje ofzo als je het goed doet...Ik ben gewoon 1 blok beton die vederlicht isNee nee, acceptabel op 8% daar spreek ik niet over, en ik geef je misschien geen ongelijk, maar het zal voor mij meer acceptabel zijn dan wat het nu is, daarbij geen vrees, daarna ga ik goed bulken, dan wel clean!

Ben vorig jaar van 66kg naar 56kg gegaan in anderhalve maand (december/januari). Heb ook pics daarvan. Is niet zo moeilijk al voel je je soms wel vet k*t omdat je zo weinig eet, meer psychisch dan lichamelijk.
^^waarschijnlijk zit je gewoon op 14% ofzo en kun je gerust gaan bulken
Ja nee, mijn laag gewicht blijft me ook wel een mysterie; momenteel weeg ik iets van 62,9 denk ik, maar deze weegschaal hier is niet echt betrouwbaar, zo een oud ding : ( En zie ook lichtjes aan vooruitgang in de vetmassa, dus denk dat ik nu wel goed bezig ben.
Maar bon ik zie wel wanneer ik stop en ik zal zeker eens navragen of ik mijn vetpercentage kan laten opmeten in mijn fitness.
Btw vergeet niet, ben pas het laatste jaar zo van gewicht gedaald, daarvoor woog ik eind de 70kg en was ik veel te dik!
Vooruit dan maar, de kleuren foto's zijn van toen ik rond de 65kg was en de zwart/wit foto's zijn van rond de 55kg ergens midden Januari. Destijds deed ik niet aan kracht training, nu net 3 weken bezig.
[Link niet meer beschikbaar]

Wat is er nou wel betrouwbaar? Je maakt een topic aan met de vraag hoe lang het ongeveer duurt om van 18% bf naar 8%bf te gaan en vervolgens zijn je stats niet eens duidelijk!
Je raad maar hoeveel je weegt en wat je bf is...ben je misschien ook inmiddels gekrompen in de lengte?
Volgens mij zit jij nog met hele andere problemen net als RobbertV en moet je daar maar eerst overheen zien te komen. En 70 kg? dat is echt niet veel als je lengte klopt, je kan er misschien wat vettig uitzien als je weinig spiermassa hebt..

+1... ik dacht alleen dat vrouwen last hadden van annorexia, maar blijkbaar is het bij de mannen ook.
wellicht is die qua lengte wel ergens anders gekrompen![]()
Lol, ik heb dus echt geen annorexia neigingen eh. Oké, dit is dus 0% van bewijs natuurlijk dat ik geen annorexia kan hebben, want het moet altijd door iemand anders beoordeeld worden, maar naar mijn zin lijkt het me toch dat ik zeker nog een buikje te verwerken heb; maarja als ik mij dit inbeeld dan zou ik toch erg versteld staan. Maar ik zal toch eens overwegen om wat foto's te posten!
dat kan een hoop duidelijk maken. mischien heb je een holle rug.