MuscleMeat

vetpercentage van 18% naar 8%

Bon als ik zo kijk naar de fotos van RobbertV dan herken ik mij zeker niet in de zwart-wit foto's. Bij mij zijn mijn armen veel mooier gevormd dan die armen van toen je nog een hoger vetpercentage had; je ziet bij mij echt wel nog mooi mijn armen en schouders. Mijn borst ziet er ook heel wat beter uit, en mijn buik is ook wel minder dik, maar het is ook zo wat hetzelfde qua vorm, zo wat van onder uitsteken en dan ook die love handles.

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------
Heb ik uberhaupt gezegd dat jullie op elkaar lijken? Tuurlijk lijken jullie niet op elkaar, ik zei alleen dat jullie volgens mij met andere problemen zaten... en die lijken misschien 'WEL' op elkaar. Als ik ook zo de reactie lees van RobbertV, beetje weird. :gek:

Btw hoe zag jouw voedingsplan eruit? Hoeveel % at je onder je onderhoud, hoe was je verdeling E/KH/V en wat deed je van KT en HI(I)T/cardio???

En die van jou ook, je bent duidelijk geinteresseerd...

:orly:

Zonder duidelijke en eerlijke stats en pics... mag van mij dit topic gesloten worden. :slotje:

Lol, ik heb dus echt geen annorexia neigingen eh. Oké, dit is dus 0% van bewijs natuurlijk dat ik geen annorexia kan hebben, want het moet altijd door iemand anders beoordeeld worden, maar naar mijn zin lijkt het me toch dat ik zeker nog een buikje te verwerken heb; maarja als ik mij dit inbeeld dan zou ik toch erg versteld staan. Maar ik zal toch eens overwegen om wat foto's te posten!

de ontkenningfase ....

I agree met hierboven verdr!

• Topic Starter Topic Starter
de ontkenningfase ....

I agree met hierboven verdr!

Ja wat moet ik zeggen? Kijk ik heb dus annorexia... : P Nee maar kijk als mijn diëtiste mij nog laat afvallen en mijn ouders ondanks ze vinden dat ik toch redelijk mager ben, me nog laten "afvallen" (wat voor mij dus BF verlagen inhoudt); en mijn ouders zijn niet brainless fzo, dan wil het toch iets zeggen denk ik?

Het is gewoon bijna niet voor te stellen, dat iemand van bijna 1.80m 62/63kg weegt en nog wilt afvallen. dat is niet gezond, je weegt nu al bijna te weinig voor die lengte.

heb je al een foto gemaakt dan? dat maakt het wat duidelijker he

Denk dat het the simpel is om alleen naar lengte en gewicht te kijken, lichaamsbouw heeft er ook mee te maken. Een vriend van mij is 1.98 en weegt minder dan mij nu, 65kg, maar hij is dan ook een echte pure ectomorph en sowieso tamelijk mager. Ikzelf heb ook een lichte lichaamsbouw, mijn pols meet 15cm, gelukkig heb ik geen moeite met aankomen. Wat meet jouw pols luvQvist?

Btw hoe zag jouw voedingsplan eruit? Hoeveel % at je onder je onderhoud, hoe was je verdeling E/KH/V en wat deed je van KT en HI(I)T/cardio
6-7 maal eten per dag (circa 300 cal per keer), veel groente, verder circa 50% eiwitten (veelal kalkoen/kip filet) 30% carbs (rijst/crackers/brood) en 20% vet (omega visolie supplement en noten). Geen krachttraining. Cardio 5x in de week post bezorgen in de kou. Verder veel lopen, 3-4 uur per dag, meestal lezen en lopen tegelijk. Daarnaast om het metabolisme hoog te houden paar blikjes energy drink light, cola light en veel water.
Ben sinds midden oktober met KT begonnen, eet nu ruim 2x zoveel =D

Laatst bewerkt:
Wat een mafkees... begin maar eerst met 5-6 per dag enigszins normaal te eten. Dan kom je er al voor 75%.

hmm misschien ben zo'n typische "vette" ectomorph, de hel voor je mannelijkheid, een goeie maat van me heeft het ook: 1m87, 75 kg, k*tfysiek met spaghetti-armpjes en een buikje.

Enige oplossing: ga voor wat massa het komende halfjaar. Het vult je frame wat op waardoor dat pensje minder opvalt, en het cutten zal achteraf ook wat makkelijker gaan.

hmm misschien ben zo'n typische "vette" ectomorph, de hel voor je mannelijkheid, een goeie maat van me heeft het ook: 1m87, 75 kg, k*tfysiek met spaghetti-armpjes en een buikje.

Enige oplossing: ga voor wat massa het komende halfjaar. Het vult je frame wat op waardoor dat pensje minder opvalt, en het cutten zal achteraf ook wat makkelijker gaan.

Wel het rare is dat ik 's morgens als ik in de spiegel kijk mijn buikspieren gewoon hard door mijn vetlaag heen gaan en te zien zijn en op het einde van de dag blijft er niets meer van over na al dat eten : D En bedankt voor je steun RobbertV, ik denk dat ik idd zo'n type ben; maar ben niet zo iemand met een 'bierbuik' maar eerder zo een echte vetbuik. Ik weet niet maar ik heb ondervonden dat die 2 soorten buiken er anders uitzien..

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

Denk dat het the simpel is om alleen naar lengte en gewicht te kijken, lichaamsbouw heeft er ook mee te maken. Een vriend van mij is 1.98 en weegt minder dan mij nu, 65kg, maar hij is dan ook een echte pure ectomorph en sowieso tamelijk mager. Ikzelf heb ook een lichte lichaamsbouw, mijn pols meet 15cm, gelukkig heb ik geen moeite met aankomen. Wat meet jouw pols luvQvist?

6-7 maal eten per dag (circa 300 cal per keer), veel groente, verder circa 50% eiwitten (veelal kalkoen/kip filet) 30% carbs (rijst/crackers/brood) en 20% vet (omega visolie supplement en noten). Geen krachttraining. Cardio 5x in de week post bezorgen in de kou. Verder veel lopen, 3-4 uur per dag, meestal lezen en lopen tegelijk. Daarnaast om het metabolisme hoog te houden paar blikjes energy drink light, cola light en veel water.
Ben sinds midden oktober met KT begonnen, eet nu ruim 2x zoveel =D

Nogmaals bedankt, ik eet toch gemiddeld iets meer per maaltijd maar bon...ik vraag me af of het nog wel gezond is om 50% uit je eiwitten te halen, momenteel zit ik aan 36% en heb al ferm genoeg van al die eieren te eten lol :D En vet dacht ik idd iets vanaf te doen en te gaan naar 20% ipv die 23% wat ik nu heb. Momenteel haal ik vetten uit lijnzaadolie maar vanaf volgende week combinatie lijnzaadolie met visolie. Voor noten zou ik ook graag gaan alleen is dit iets waar ik niet vanaf kan blijven; die noten zijn zo heerlijk dat ik telkens zou cheaten : (
Volgde je btw elke dag dit schema nauwgezet na? Of had je ook 1 cheatdag? Want momenteel leef ik zonder cheaten ^^
En ik heb echt niet de tijd om 3 uren mij bezig te houden met te lopen jammergenoeg. Ik doe 4x week KT, 2x Thai box en dan wat cardio/HIIT tijdens conditietraining, op fiets of op zo van die crosstrainertoestelle in de gym...

Eiwitten vind je overal en niet alleen in eieren... De verhoudingen eiwitten/koolhydraten/vetten moet 50/30/20 zijn. En dus niet dat je 50% van je kcal bestaat uit eieren eten.

Als je weinig weegt en toch een hoog bf hebt wil dat gewoon zeggen dat je amper spiermassa hebt. En als je buikspieren 's morgens zichtbaar zijn kun je nooit 18% hebben... Je hebt misschien 14%.

Oké, hier zijn dan de zo lang verwachte foto's ^^
Een foto is vooraanzicht de andere is zijaanzicht, beide in gewone positie en niet opgespannen. Genomen in de avond.

Dus wie nu niet gelooft dat mijn BF omlaag mag, dan weet ik het ook niet meer lol

HF

PB010142.jpg

PB010143.jpg

Eiwitten vind je overal en niet alleen in eieren... De verhoudingen eiwitten/koolhydraten/vetten moet 50/30/20 zijn. En dus niet dat je 50% van je kcal bestaat uit eieren eten.

Als je weinig weegt en toch een hoog bf hebt wil dat gewoon zeggen dat je amper spiermassa hebt. En als je buikspieren 's morgens zichtbaar zijn kun je nooit 18% hebben... Je hebt misschien 14%.

Ja dat weet ik ook dat je eiwitten vind in iets anders, maar kvind het gewoon al zo ongezond lijken dat ik zoveel eiwitten opneem in een dag lol. De regel bij cutten was toch 35% eiwitten, 40% KH en 25% vetten?

ik denk dat dat vetpercentage niet omlaag hoeft, das geen buikje hoor volgens mij! als je echt je vetpercentage omlaag wil brengen zou ik op zn minst intermittend fasting overwegen om ook spiermassa te pakken!

Als ik jouw daar zo op die foto's ziet kan ik je eerder plaatsen in mijn zwart/wit foto's van mezelf rond de 55kg dan die kleurenfoto's van rond de 65kg, denk na het zien van je foto's inderdaad dat je beter eerst wat massa's kunt gainen dan nu al te gaan cutten, anders word je waarschijnlijk wel erg mager en krijg je armen en sixpack zoals madonna.

Denk ook wel dat je een ectomorph bent. Dat van bierbuik en zo'n buik die jij hebt heeft ook met lichaamstype te maken. Mesomorphe mensen krijgen eerder een bierbuik aangezien het vet zich alleen op de buik ophoopt, ectomorphe mensen krijgen eerder zo'n onder + bovenbuik geval.

Wat meet jouw pols eigenlijk??

Hier mijn foto's ter vergelijking, weet niet of het aan mij ligt maar ik vind jouw in verre qua lichaamsvet niet op mijn kleuren foto's lijken..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja ik had je foto's al gezien RobbertV, maar kijk ik ga gewoon cutten tot pakweg midden december ofzo? Daarna ga ik lekker bulken zodat ik ook deftig kan studeren voor die examens.

En springfield of RobbertV kan je mij even vertellen waarom je opeens afwijkt van de standaard waarden voor de cut bij verdeling E/KH/V zoals in de sticky?

cutten wtf? ik was ook zoals jou toen ik begon, 't is nu winter ga gewoon lekker hard bulken en cutten in april, Ja je zal dikker worden maar armpjes zoals stokken met een sixpack is een no go.

Duidelijk door de foto's: absoluut onzinnig om te cutten.

Oké, hier zijn dan de zo lang verwachte foto's ^^
Een foto is vooraanzicht de andere is zijaanzicht, beide in gewone positie en niet opgespannen. Genomen in de avond.

Dus wie nu niet gelooft dat mijn BF omlaag mag, dan weet ik het ook niet meer lol

HF

Waar wil je dat vet wat je kwijt wil dan vandaan halen ???

Wat is mijn BF % dan als je zou schatten?

Terug
Naar boven