- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Bon als ik zo kijk naar de fotos van RobbertV dan herken ik mij zeker niet in de zwart-wit foto's. Bij mij zijn mijn armen veel mooier gevormd dan die armen van toen je nog een hoger vetpercentage had; je ziet bij mij echt wel nog mooi mijn armen en schouders. Mijn borst ziet er ook heel wat beter uit, en mijn buik is ook wel minder dik, maar het is ook zo wat hetzelfde qua vorm, zo wat van onder uitsteken en dan ook die love handles.
---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------
Heb ik uberhaupt gezegd dat jullie op elkaar lijken? Tuurlijk lijken jullie niet op elkaar, ik zei alleen dat jullie volgens mij met andere problemen zaten... en die lijken misschien 'WEL' op elkaar. Als ik ook zo de reactie lees van RobbertV, beetje weird.
Btw hoe zag jouw voedingsplan eruit? Hoeveel % at je onder je onderhoud, hoe was je verdeling E/KH/V en wat deed je van KT en HI(I)T/cardio![]()
En die van jou ook, je bent duidelijk geinteresseerd...

Zonder duidelijke en eerlijke stats en pics... mag van mij dit topic gesloten worden.

En vet dacht ik idd iets vanaf te doen en te gaan naar 20% ipv die 23% wat ik nu heb. Momenteel haal ik vetten uit lijnzaadolie maar vanaf volgende week combinatie lijnzaadolie met visolie. Voor noten zou ik ook graag gaan alleen is dit iets waar ik niet vanaf kan blijven; die noten zijn zo heerlijk dat ik telkens zou cheaten : (