Fitness Seller

Vetpercentage, wat is ideaal?

Die vetz*kken, dat komt door de groeiende product industrie.
Vroeger moest je het doen met 3 smaken chips, 3 soorten frisdrank en 2 soorten pizza en enkel kroketten, hamburgers en frikandellen. Tegenwoordig is dit aanbod vertienvoudigd. (heb ik overigens geen problemen mee :D) maar dat is wel de oorzaak van het gemiddelde BF wat de laatste 10-20jr gestegen is.

Iemand heeft ergens 16% online geplaatst en het is feit. Als je buiten een beetje om je heen kijkt zie je zo dat het eerder rond de 20+ is en word nog ieder jaar hoger.

Dan moet je wat beter om je heen kijken :) Het is wel zo dat we steeds dikker worden, maar er zijn ook zat ecto's die op 10-12% zitten, alleen onthoud je die minder snel dan de dikke mensen die je ziet.

Die vetz*kken, dat komt door de groeiende product industrie.
Vroeger moest je het doen met 3 smaken chips, 3 soorten frisdrank en 2 soorten pizza en enkel kroketten, hamburgers en frikandellen. Tegenwoordig is dit aanbod vertienvoudigd. (heb ik overigens geen problemen mee :D) maar dat is wel de oorzaak van het gemiddelde BF wat de laatste 10-20jr gestegen is.

Dat is inderdaad een reden, maar ook de opmars van computers hebben daarmee te maken. Vroeger ging ik 's middags altijd buiten spelen. Beetje voetballen enzo. Tegenwoordig doen ze dat niet meer, maar spelen ze Fifa.

Terug
Naar boven