MuscleMeat

Vetten en koolhydraten

Murrray

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
72kg
Beste mensen,

Ik heb een voedingsschema gemaakt, maar de juiste vetten ontbreken nog. Ook moeten er eigenlijk meer koolhydraten bij. Pasta eet ik tussen de middag, maar bereid verliest deze veel koolhydraten en voedingswaarde. Iemand nog tips? Geen noten a.u.b

En kan ik het beste magere kwark aan het begin van de dag of het eind van de dag eten?

Post je voedingsschema.

Beste mensen,

Ik heb een voedingsschema gemaakt, maar de juiste vetten ontbreken nog. Ook moeten er eigenlijk meer koolhydraten bij. Pasta eet ik tussen de middag, maar bereid verliest deze veel koolhydraten en voedingswaarde. Iemand nog tips? Geen noten a.u.b

En kan ik het beste magere kwark aan het begin van de dag of het eind van de dag eten?
Hoe krijg je dat voor elkaar? Wat je bereid houdt gewoon zijn voedingswaarde. Verdwijnen die dan opeens bij jou?

• Topic Starter Topic Starter
Ja schijnbaar verliest het voedsel delen van de vitamines en koolhydraten wanneer je het kookt..
Zelfde als bij groente toch?

Delen van zn koolhydraten verliezen? XD in b4 c6h12o5 opzoek naar zn verloren zuurstofatoom
Denk dat je gewoon bedoelt dat t water absorbeert en daardoor per gram ongeveer de helft minder voedingswaarde heeft.

Terug
Naar boven