Fitness Seller

vetverbranden!! mag koffie met melk en zoetstof??

wil1234

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Ik doe aan krachttraining. Ik ben nu bijna 100 kg en wil mijn vetpercentage omlaag hebben! Maar ik vind koffie zwart niet te drinken!
Mijn vraag is of ik melkpoeder en zoetjes moet vermijden? Ik cardio nu 30 min per dag en 4 dagen in de week.

's ochtends neem ik een shake.
9 uur brinta met melk, 2 sneetjes brood met kalkoenfilet
11 uur rijst met een kippen borst,200 gr groente gewokt in olijfolie
12.30 uur 2 sneetjes brood met 4 eieren, (3 dooiers weg)
14.30 uur rijst met kip en 50 gr gewokte groente in olijfolie
17.00 uur avond eten (wat vriendin kookt)+2 eieren met eigeel er nog in.
19.00 uur witte vis filet, door de bloem, gebakken in olijfolie
21.00 uur bak magere kwark (van de aldi)

volgens mij eet ik wel goed maar ik drink veel koffie met melk en zoetjes.
ongeveer 10 bakken over de gehele dag.
en drink ook veel cola light, heeft dit veel invloed op vetverbranding?

Laatst bewerkt:
10 koppen koffie per dag en veel cola light... dus je drinkt geen water wss?

• Topic Starter Topic Starter
ik drink ongeveer een liter water per dag en ook nog wat glazen halfvolle melk

wie o wie geeft mij advies???

Laatst bewerkt:
Alles "mag", zolang het binnen je calorie-budget past. Dat suiker minder verstandig is dan wat meer gezondere bronnen van voeding lijkt me duidelijk.

Cola light is ook geen probleem.

Maar, 10 koppen koffie, 1 liter water, een paar glazen melk per dag EN veel cola light ... waarom drink je uberhaupt zo veel ?

Melk en suiker/zoetstof in de koffie is voor mensen die het niet lusten...
Waarom drink je dan koffie als je het liet lust? ???

Ahja natuurlijk, de mens is een kuddedier, iedereen drinkt koffie dus ik moet ook koffiedrinken.

Zelf drink ik ook wel een aantal bakkies per dag, maar ik probeer steeds meer te wisselen naar groene thee zonder suiker, dit is goed voor je, het helpt je stofwisseling en helpt dus bij het afvallen..

Cola zou ik helemaal mee stoppen.. daar zitten alleen maar stoffen in die de vetverbranding kunnen verlangzamen.. ook het aspartaam wat in die cola zit kan extra stress en een onrustig gevoel veroorzaken!

Ook zou ik als ik jou was meer water drinken.. dit reinigt je lichaam en zorgt ervoor dat je zelf minder vocht gaat vasthouden (dus er droger uit zal zien).

Ze zeggen dat je van melk er ook minder droog uit kan gaan zien, maar dit kan ik echter niet onderbouwen.. pin me er dus niet op vast!

Zelf pak ik zeker 2 a 2,5 liter water per dag.. doe het gewoon per halve liter, dit slok je makkelijker achterover dan een grote fles en voor je het weet zit je aan de 2 liter.. (koffie geldt overigens niet als water, dus zou je boven op de koffie en melk nog eens 2 liter water moeten drinken..) ik zou proberen de cola iig te wisselen met het water.. dat is al een verbetering!

Melk en suiker/zoetstof in de koffie is voor mensen die het niet lusten...
Waarom drink je dan koffie als je het liet lust? ???

Ahja natuurlijk, de mens is een kuddedier, iedereen drinkt koffie dus ik moet ook koffiedrinken.

ik doe ook zoetstof bij mijn koffie
ik lust het dus idd niet zonder zoetstof
maar met vind ik het ineens veel lekkerder (en ik drink meestal alleen koffie als ik de caffeine goed kan gebruike)

net als kwark
kwark zonder zoetstof ==> niet te vreten
met zoetstof ==> valt zeer goed mee

zelfde met thee :D

Dank jullie wel!!

Deggo,
Ik ga mijn cola light vervangen voor water ( met citroen).

Wazzup,
Ik drink nou eenmaal veel op een dag. 's ochtends heb ik die 3 koppen koffie echt nodig... Maar ik geef toe dat ik moeite heb om water te drinken. Maar met citroen zit er toch nog wat smaak aan. en dit citroenzuur helpt bij de oxidatie van vetten.

Xeph20,
Wij houden gewoon niet van bitter maar wel van een opkikker!

Dank jullie wel, Maar is die melk poeder verstandig????

Heeft iemand een tip?

Dank jullie wel, Maar is die melk poeder verstandig????

Heeft iemand een tip?

Melkpoeder is eigenlijk ingedampte en gedroogde melk (zit een heel proces achter), als je melkpoeder ook met water zou mengen komt het een klein beetje weer in de buurt van melk..

Je hebt twee varianten van melkpoeder.. een die gemaakt is van magere melk en een van volle melk...

Behalve het aantal suikers wat erin zit lijkt het me niet schadelijk of gevaarlijk..

Als ik het mis heb, corrigeer mij dan aub.. ik leer ook altijd weer bij!

dank je deggo!

En die water met citroen lukt me nu wel!
Die cola light kan ik wel missen!

Goedzo! Cola light vind ik maar troep.. ik drink het dan ook nooit! (ook niet lekker overigens).

Veel succes verder gozer!

thanks deggo

Hou het lekker clean, dus water.

Ik zit nu ong. 2.5 maanden in de cut en heb vrijwel alle vloeistof vervangen door water/thee (ja met zoetjes). Melk drink ik wel, maar dat spreekt voor zich. Geef wel eerlijk toe dat ik orange drink van hardthof weleens neem, maar verder is het water/thee.

Cola, fanta, energydrank etc etc is allemaal troep. Ik doe dat alleen op mijn cheat day, maar never energydrank, teveel suikers en boomerang effect.

ik drink nu een tijdje meer water en voel me ook beter. minder moe. Ik heb geen last meer van die suikerdips.

Ik heb er toch baat bij!

Beetje laat, maar mooi om te lezen!

Hoe gaat het nu?

Je zou ook nog crystal clear kunnen drinken denk ik, zit ook niet zoveel slechts in en is lekker.

Alle zoetstoffen zijn slecht voor je lichaam. Sommige zijn zelfs zeer schadelijk voor je lichaam. Cola light en zoetjes in de koffie houden je lichaam voor de gek en hebben daardoor bijna hetzelfde effect als gewoon suiker, echter zijn ze veel schadelijker!

Leren zwarte koffie te drinken en cola vervangen voor water dus ;)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 09:41 ----------

Oh, oud topic :P.

Gewoon afbouwen in suikers in de koffie , vroeger dronk ik 1 tas koffie met 4 suikerklontjes , nu doe ik geen suikerklont erin.

Gewoon elke week minder indoen , zo bouw je af.... lukt aardig !

Zelfde met zout in het eten...

Terug
Naar boven