XXL Nutrition

vetverbranding wat is nou waar??

Ja ik ben nu zoiets soortgelijks aan het proberen alleen dan met oefeningen als de squat en deadlift ipv bench. Lijkt wel alsof ik uit een zwembad ben gestapt na al die reps joh... Trainen hou ik trouwens wel op 1x per dag, anders kan me moeder ook niks anders meer doen dan sportkleding voor mij wassen, is ook zoiets.

Idd zweten als een malle! Haha de was is inderdaad wel een klein probleempje. Maar daar heb ik mezelf mee want die doe ik :D

• Topic Starter Topic Starter
Dat is het nadeel van Fit!vak. De lesboeken zijn vaak veel te beperkt. En het belangrijkste bij fitnesstrainer a is dat je goed kan rond huppelen en leuk kan praten met de klanten. Jammer, want trainer zijn is meer dan alleen dat.

Ik raad je aan om een boek over o.a. trainingsleer en leer voor jezelf de zin en onzin te onderscheiden.

Wat je mensen moet vertellen hangt van hun doel af. Dé ideale manier bestaat niet.

jah ik verdiep me er ook zeker in want het intresseert me! (tijd terug nog boek van Tom Venuto aangeschaft)
zowel voeding als het trainen zelf, want fitvak gaat echt veelste weinig hier op in.
Maar de rest van de instructeurs zijn soms echt van die knuppels van 18 jaar zonder trainingservaring:cool: ( niet dat ik de God ben maar voel me vaak wel beter dan hun :p

---------- Post added do 9 jun 2011 at 18:15 ----------

Als je tijd hebt en een beetje diehard bent, kun je dit een keer proberen. Werkt super voor mij.

Ga voor een 5 daagse split. Bijv: Ma: borst, Di: rug, Wo: schouders, Do: armen, Vr: benen.
Om maandag als voorbeeld te nemen:
je begint je training in de ochtend. Kiest 6 oefeningen uit waarvan 2 voor je onderkant borst, 2 midden en 2 bovenkant. Dan doe je 1 setje van elke oefening achter elkaar door, hoog in reps (20-25). Dit doe je 3 rondjes.

Dan ga je in de avond nog een keer om vervolgens weer je borst te pakken, maar dan nu met zwaar gewicht. Laag in reps dus, om die spieren weer flink te prikkelen.

In de ochtend heb je dus een uur lang pure vetverbranding. Dit in combinatie met een low carb dieet en het vet vliegt er af. Eigen ervaring :D

haha toevallig zit mijn schema qua dagindeling er al zo uit alleen dan 1 keer per dag:D maar thanks zal het proberen!

Laatst bewerkt:
Als je hard traint verlies je al vet, daarbovenop wat HITT erbij en je zit goed.

95% Van de fatburners doen zogoed als niets. Alleen hetgeen je stofwisseling verhoogd zullen caloriën verbranden, waaronder Yohimbine HCL, caffeine, synephrine, capiscin (ook te vinden in chili's) en ephedrine. Deze zullen buiten bij een klein aantal mensen ook met verhoogde bloeddruk, nervositeit & zweetbuien gepaard gaan. Kan ook niet anders wanneer je je lichaam sneller doet draaien dan het gewend is!

Uit mijn ervaring zou ik stellen dat voor elke kilo vet je door training & voeding verbrand er misschien 200gr extra door verbrand worden. Dus na 10 weken is, in het beste geval, 1kg van de zes die jij 'natuurlijk' hebt verbrand te danken aan de fatburner. Die één kilo op 10 wekens ga je ook niet zien trouwens.
Voor zo'n 40 Eur gemiddeld per maand vind ik dat geen goed resultaat...

Het is imo handig na een weekendje zuipen, als je weer snel droog wilt staan...

Daarnaast geeft het toch wel een boost, ook mentaal.

Krijg echter van de stackers die ik nu heb ziekelijke krampen, WTF! :eek:

Stacker 2 XPLC heb ik het over.

Is een milde stacker, maar goed misschien drink ik er te weinig bij...

Terug
Naar boven