Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je te zwaar bent is touwspringen niet de beste manier, aangezien je bij springen meer belasting op je knie en enkel hebt.
+1
ga fietsen (beter voor je knieen en je houdt het veeeeel langer vol) en pas je voeding aan.
ja maar springen met een springtouw tijdens de bokstraining is toch niet zo belastend voor de knieën als je de juiste schoenen draagt en op een zwevende vloer traint
ja maar springen met een springtouw tijdens de bokstraining is toch niet zo belastend voor de knieën als je de juiste schoenen draagt en op een zwevende vloer traint
+1...fietsen is echt idioot voor vetverlies, ga gwn crosstrainer
fietsen is echt idioot voor vetverlies, ga gwn crosstrainer
ik lees nu van mensen dat het niet zou kunne helpen om het borstvet te verbranden ?
touwtjes springen is toch ook cardio of niet soms
Fietsen is inderdaad wat beter door mindere belasting, maar touwspringen is weer veel beter dan hardlopen omdat je alleen een opwaartse beweging maakt en op dezelfde plek blijft en geen stoepranden op of af hoeft waar je je op kunt verstappen, of bochten hoeft te maken.
Om af te vallen zou ik het niet aanraden, het is absurd saai. Ik hield het uit verveling nooit langer vol dan 20 minuten en dan had je ongeveer 500-600x gesprongen met wat pauzes erbij en dan zit je aan 60 kcal verbrand. Dat schoot dus echt niet op.

Per sprong is het ongeveer 0.1kcal. Dus ja kijk maar wat jij in 30 minuten haalt dan. Stel je springt 1 keer per seconde dan zit je op 1800sprongetjes, en dus 180kcal verbrand.
2x per seconde springen houd ik geen 30 minuten vol.
Als je het zo kunt als die kerel uit dat youtube filmpje dan is dat natuurlijk über, maar kost veel oefening. Volgens mij zit er geen touw aan, en is het woesj geluidje er gewoon bijgezet
Ligt er beetje aan hoe hard je draait hoe hard je hart tekeer gaat. 1 per seconde vind ik goed uit te houden. dubbele niet echt, dan ga ik aardig kapot.