AndroidHealthClinic

VinnieVince becoming Invincible

Bezoekers in dit topic

sup
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ben ook in, succes!
 
02-05
Deadlift
5x 67.5
5x 80
5x+: 10x 90
De laatste reps gingen niet heel soepel, maar wilde de 10 halen.

Stiff-Legged Deadlift
5x10x 40
Vrij licht. Reps gingen soepel, misschien toch iets te licht gepakt.

Hanging Knee Raises
5x10x BW

Barbell Shrugs
20x 30
20x 30
20x 40
20x 40
20x 45

Leg Press 45°
5x10x 75
Deze ook lekker licht. Volgende keer iets zwaarder.

Calf press 45° (niet op de leg press, maar een apparaat. Tegenovergestelde van de 45° leg press)
5x15x 100
Na laatste set nog 3 extra langzame reps, ff laten branden

Nog een kuit pica voor de lol (let ook vooral op de mooie schoenen en lange witte sokken en :p) :
IMG-20140502-WA0099_zps26e25884.jpg


Prima training. Deadlift gaat ook steeds soepeler. Techniek is ook wat beter volgens mij.



Ben ook in, succes!

Welkom :D En thanks
 
Waarom maak je een kuit pic en geen film van bijvoorbeeld je deadlift nu je de focus op kracht legt?
 
Lekker katabool geweest vanavond. Nog ff gekingst met z'n 3en. Niet super, maar als quiz-master heb ik ze nog redelijk wat laten drinken
om half 3 nog een frietje en frikandel laten bezorgen :D


Waarom maak je een kuit pic en geen film van bijvoorbeeld je deadlift nu je de focus op kracht legt?

Trainde alleen. Kuit pic voor de lol. Leg de focus idd op kracht, maar disregard BB niet compleet. Vandaar ook redelijk wat assistance. Wel een goed idee voor de volgende keer ;)
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Cycle 1 Week 2
05-05
Military Press
5x 30
5x 35
5x+: 9x 40 :D
Bijna net zoveel reps als vorige week, maar dan 2.5kg extra. Zeker tevreden

BOR
10x 20
10x 30
10x 40
2x10x 50

Incline Chest Press
3x10x 25

Chest Dips
4x10x BW

Hammer Grip Chinups
2x8x BW

Was vandaag met een chick gaan trainen. Had meer oefeningen op de planning staan, maar vond het wel best zo. Na training nog zo'n 3 kwartier gezeten met haar. Gains were made.

In natuurlijk

Welkom :D
 
Laatst bewerkt:
Pak zelf vrijwel altijd hammer grip chins, als optrek oefening.
Vind die heerlijk aanvoelen!

Chick? Gains? Tell me more Vinnerd :eek:
 
Ik vind het een prima workout hoor. Gaat om de intensiteit die je bereikt.
 
ik vind het ook een prima training meer hoeft toch niet?
 
hammer grip chin ups bedoel je.

Dat ja haha

Pak zelf vrijwel altijd hammer grip chins, als optrek oefening.
Vind die heerlijk aanvoelen!

Chick? Gains? Tell me more Vinnerd :eek:

Fijne oefening idd.
Chick heb ik mee op basisschool gezeten en daarna eigenlijk een jaar of 6 amper gezien of gesproken. Heeft sinds een tijdje een eigen kapperszaakje geopend dus daar eens naartoe gegaan. Chille chick. Eigenlijk aan een stuk met haar geproken, geen stiltes ofzo, terwijl ik geknipt werd :p. Toen ik wegging voorgesteld om eens wat te doen, en dat is er eindelijk eens van gekomen. Ze kwam zelf met het idee om te sporten :thumb:

Ik vind het een prima workout hoor. Gaat om de intensiteit die je bereikt.

ik vind het ook een prima training meer hoeft toch niet?

True meer ook niet nodig, maar had wel meer gepland. Toch ff wennen om niet elke keer weer te trainen tot ik kapot ben. Time to let go :p
 
Inn! :D Succes! Waarom ben je bezig met recompen etc. als je geen AAS gebruikt? ;) Lijkt mij clean bulken of cutten effectiever.
 
Inn! :D Succes! Waarom ben je bezig met recompen etc. als je geen AAS gebruikt? ;) Lijkt mij clean bulken of cutten effectiever.

Welkom breeje!
Recomp om dit vp enigszins vast proberen te houden gedurende de zomer. Cleanbulken zou ook kunnen, maar denk dat ik dan verhoudingsgewijs teveel vet gain op rustdagen. Cutten heb ik al lang zat gedaan, ben er nu wel klaar mee haha.
Ik zou ook gewoon elke dag rond onderhoud eten, maar dit leek me wel interessant om eens uit te proberen.
 
Back
Naar boven