MuscleMeat

VinnieVince becoming Invincible

Bezoekers in dit topic

Welkom breeje!
Recomp om dit vp enigszins vast proberen te houden gedurende de zomer. Cleanbulken zou ook kunnen, maar denk dat ik dan verhoudingsgewijs teveel vet gain op rustdagen. Cutten heb ik al lang zat gedaan, ben er nu wel klaar mee haha.
Ik zou ook gewoon elke dag rond onderhoud eten, maar dit leek me wel interessant om eens uit te proberen.

Ik snap hem! Op een gegeven moment ben je cutten ook strontbeu.

Ik heb het ook ooit geprobeerd op deze manier. Mijn ervaring was dat door op onderhoudsdagen zo laag te gaan (- 700 kcal. onder onderhoud eten), ik wel wat massa inleverde, wat mijn metabolisme vertraagde en je lichaam juist aanzet tot vetopslag. Op onderhoud eten, en wat meer cardio voorkwam dat wel beter bij mij. Goed in de gaten houden dus dat je geen VVM verliest, en je bent G2G!
 
Ik snap hem! Op een gegeven moment ben je cutten ook strontbeu.

Ik heb het ook ooit geprobeerd op deze manier. Mijn ervaring was dat door op onderhoudsdagen zo laag te gaan (- 700 kcal. onder onderhoud eten), ik wel wat massa inleverde, wat mijn metabolisme vertraagde en je lichaam juist aanzet tot vetopslag. Op onderhoud eten, en wat meer cardio voorkwam dat wel beter bij mij. Goed in de gaten houden dus dat je geen VVM verliest, en je bent G2G!

Merkte in de eerste 2 weken idd dat rustdagen -700 iets teveel van het goede was. Ik schat m'n onderhoud rond de 2850, en eet op rustdagen nu rond de 2400, al dan niet door het toevoegen van wat cardio. Nu nog te vroeg om er iets van te zeggen, maar volgens mij werkt dit wel prima. Kracht gains gaan iig prima, gewicht blijft redelijk steady en mijn vp lijkt dat ook te zijn
 
Merkte in de eerste 2 weken idd dat rustdagen -700 iets teveel van het goede was. Ik schat m'n onderhoud rond de 2850, en eet op rustdagen nu rond de 2400, al dan niet door het toevoegen van wat cardio. Nu nog te vroeg om er iets van te zeggen, maar volgens mij werkt dit wel prima. Kracht gains gaan iig prima, gewicht blijft redelijk steady en mijn vp lijkt dat ook te zijn

Klinkt goed! :D
 
06-05
Squat
3x 52.5
3x 60
3x+: 10x 65

Druk met school momenteel, dus ff gaan squatten en that's it.
De warming up van vorige week was idd teveel van het goede, aangezien ik nu 2 reps meer squat met 5kg extra. Dacht na 6e rep dat er niet veel meer in zat, maar na iedere rep ff herpakt en een keer diep adem gehaald, resultaat nog 4 reps erbij. Zat mss nog iets meer in, maar had geen spotter en geen zin in the walk of shame :p
 
Waarom wist ik nog niet dat jij een log had?


IN

tumblr_m938b7MDSc1qdlh1io1_400.gif
 
I aint no jacking shit, gedaan wat je moest doen :thumb:.
 
C1W2

Bench Press
3x 52.5
3x 60
3x+: 13x 65
1 rep minder dan vorige week en 5 kg zwaarder. Stuk beter dan ik dacht aan begin van de training

Incline Dumbbell Press
8x 20
8x 22
8x 24
7x 28
Zag de 26 niet liggen, dus maar 28 gepakt. Gewichten worden amper opgeruimd en alles ligt door elkaar.. Schijt irritant.

CGBP paused reps
4x10x 40
bevalt goed die paused reps. Hou dat erin denk ik op BP dag.

BOR
2x10x 20
3x10x 30
15x 30
Beetje last van de binnenkant van mijn elleboog (die spier/pees/?) dus lekker licht gehouden.

Prima training :D
 
Sterke incline dumbell press mane! Hoeveel kg pak je 'm flat?
 
1 rep meer en 5 kilo meer lijkt mij prima ;). Ik zelf deed het push & pull om en om.
 
Sterke incline dumbell press mane! Hoeveel kg pak je 'm flat?

Doe die eigenlijk nooit. Flat doe ik normale bp, incline dbs. Tijdje geleden voor de grap eens flat dbp geprobeerd, maar vond het een stuk k*tter om m'n schouders in een goede positie te houden dan bij de incline, dus laat die oefening gewoon achterwege.

1 rep meer en 5 kilo meer lijkt mij prima ;). Ik zelf deed het push & pull om en om.

Dat dacht ik ook :D
push/pull om en om afwisselen op mp en bp dag, of om de week?
 
succes bro, met meer kracht
 
C1W2

Deadlift
3x 72.5
3x 85
3x+: 10x 95
Jokersets
1x 105
1x 115
1x 120

Deadlift ging lekker vandaag.

Squat
8x 20
8x 30
8x 40
8x 50
8x 60
Woensdag knee sleeves (rehband 7751) binnen gekregen. Had soms (dagen) na squatten wat last van mijn knieën. De sleeves vandaag uitgetest en ze bevielen prima.

Hanging Knee Raises
3x 10x BW

Hanging Knee Raises -SS- Hanging Leg Raises
5x -ss- 5x
5x -ss- 5x
Onderste abs voel ik veel beter bij HLRs, en deze manier beviel best goed. Voor 5x10x HLRs zijn mijn abs nog te zwak :o

Calf Press
8x 39
3x 66
5x15x 100; direct na de laatste set nog 5 hele langzame reps met 100kg gedaan

succes bro, met meer kracht

Thanks!
 
Laatst bewerkt:
Knee sleeves, nice. Hoeveel heb je er voor neergetikt?
 
C1W3

Military Press
5x 32.5
3x 37.5
1x+: 6x 42.5

Hammer Grip Chinups
10x
6x
6x
6x

T/m donderdag nog druk dus even snel gaan trainen. Vanaf donderdagavond weer normaal trainen
 
In uiteraard!

---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Vind je het btw niet irritant om voor maar 1 of 2 oefeningen naar de gym te gaan? Ik zou dan echt de neiging hebben om te denken: Ohh kan ook nog wel ff dat doen etc en dan alsnog 1,5 uur er te zijn :p
 
In uiteraard!

---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Vind je het btw niet irritant om voor maar 1 of 2 oefeningen naar de gym te gaan? Ik zou dan echt de neiging hebben om te denken: Ohh kan ook nog wel ff dat doen etc en dan alsnog 1,5 uur er te zijn :p

Welkom!

En doe idd liever meer oefeningen, maar het is dichtbij (5 minuten ongeveer) en moet vrijdag scriptie inleveren, dus probeer mijn tijd "nuttig" te besteden :p
 
"Nuttig" rondzwerven op dbb haha. Nee ik snap hem. De gym dichtbij scheelt een hoop idd.
 
Back
Naar boven