MuscleMeat

VinnieVince becoming Invincible

Even wat minder, prima. Dat is het fijne van wendler.

• Topic Starter Topic Starter
"Nuttig" rondzwerven op dbb haha. Nee ik snap hem. De gym dichtbij scheelt een hoop idd.

Je hebt gelijk hoor ;) Nuttig als in het werk dat ik moet doen, moet ik op mijn laptop doen. En dan krijg je uiteraard weer motivatieproblemen omdat internet..

Even wat minder, prima. Dat is het fijne van wendler.

Inderdaad. Twijfelde eerst nog om met Wendler te beginnen voordat ik klaar was met de drukte. Achteraf gezien goede keuze geweest om al te beginnen.

C1W3

Druk gehad, maar vandaag scriptie ingeleverd dus kan weer fatsoenlijk trainen. Wel door tijdgebrek beetje geimproviseerd vandaag.

Squat
5x 55
3x 65 --> was mijn telefoon vergeten en twijfelde wat het nou was. Moest eigenlijk 62.5 zijn
1x+: 7x 70

Niet ontevreden, maar had stiekem wel iets meer gehoopt. Zeker ook aangezien ik voordat ik begon met wendler 5x70 had gedaan.
Was mijn telefoon ook vergeten, dus ook geen muziek. Hoorde nu wel dat bij bijna elke rep mijn knieën knakken, maar met die knee sleeves geen last van.

Bench Press
5x 55
3x 62.5
1x+: 7x 70
Spotter was iets te gretig, maar hielp met 1 vinger. Was me zonder hulp ook gelukt

CGBP paused reps
2x10x 50

Was met iemand meegereden die op tijd weg moest, dus heb het hierbij gelaten. Zondag deadlift en volgende week deload

Goed bezug Vinnerd

C1W3
Gisteren behoorlijk wat bier op en paar shots, maar training viel niet tegen

Deadlift
5x 80
3x 90
1x+: 8x 100
Jokersets
1x 110
1x 120
1x 125 ging moeizaam, maar wel gelukt :D

BOR -ss- Shrugs
10x 20 -ss- 20x 20
10x 30 -ss- 20x 30
10x 40 -ss- 20x 40
10x 50 -ss- 10x 50

Hanging Leg Raises ss Hanging Knee Raises
[5x] 5x ss 5x

Calf Press
10x 70.6
10x 83.6
10x 97.6
10x 111.6
10x 124.6
10x 138.6

En nu chillen in de zon :cool:

Lekkere training :) ik zou toch voor zon en bier gaan ;)

Merk de laatste tijd dat ik veel beter presteer na een avond drinken:o.
Nice deadlifts verder. Ben zelf niet zo weg vna Joksersets. Waarom combineer je BOR niet pull-ups?

Merk de laatste tijd dat ik veel beter presteer na een avond drinken:o.
Nice deadlifts verder. Ben zelf niet zo weg vna Joksersets. Waarom combineer je BOR niet pull-ups?

Merci. BOR en shrugs doe ik beiden bij zelfde oefening, pullups is weer halve gebouw doorlopen. Lekker dicht bij elkaar en vond wel prima zo

---------- Post added at 22:17 ---------- Previous post was at 14:35 ----------

C1W4 Deload :(

Military Press
5x 20
5x 25
5x 27.5

Bench Press paused
4x10x 40

Incline DB Press
3x8x 20

Nog wat curls voor de gurls.
Hammer Grip Curls
2x10x 10

Barbell Curls (ez)
2x10x 20

Nog nooit zo snel klaar geweest met een training, was net iets langer dan een half uur bezig. Achteraf verbaasde ik mezelf dat ik zo snel klaar was, aangezien ik toch nog best wat heb gedaan.

C1W4

Squat
5x 30
5x 37.5
5x 45

Deadlift -ss- Wide Grip Pullups
3x10x 60 -ss- 3x6x

Sumo Deadlift
10x 60

Eerste keer dat ik de sumo dl doe. Wilde kijken of deze beter bevalt, maar had er al zoveel reps op zitten (voor mijn doen) dat ik geen zin meer had in nog een set. Nog niet echt duidelijk geworden dus of ik hem fijner vind

Hammer Grip Chinups
2x8x
6x

Wilde de Boring But Big assistance variant van Wendler eens proberen, maar ben er achter gekomen dat zo'n hoge reprange niks voor mij is voor meerdere sets. Lekker warm natuurlijk, zweette als een otter, en was aan het hijgen alsof ik een marathon had gelopen.

Hey otter, Gurls for the gurls? Waarom snap je mij dan altijd sexy biceppics :$

Lekker deloading.

C1W4
Kortste training ooit volgens mij (ze lijken steeds korter te worden, die deload trainingen :p)

Bench Press
5x 30
5x 37.5
5x 45

Incline DB Press
3x10x 16

CGBP -ss- Wide Grip Pullups
[4x] 10x 25 -ss- 6x (volgens mij laatste set ook 6, niet zeker tho)

20 minuutjes binnen geweest :o

jep.
nop

Laatst bewerkt:
deloaden? ben je homo ofzo?

Terug
Naar boven