MuscleMeat

VinnieVince becoming Invincible

dus ipv hypers doe je chins? foggeta 'bout it !

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.323
lkkre bezig, netjes 5x97,5 sq

huh crunches?

goeie training toch wel?

crunches zijn vaste assistance bij madcow dus die doe ik af en toe wel eens.

En vind zelf van niet, bp target niet gehaald en sq en bor nog 5kg onder m'n 5rms en voelde niet veel makkelijker aan

Maar genoeg geklaagd. Goed eten, deze week de targets proberen te halen en volgende week knallen

Volgens mij heeft iedereen er last van, but we all gonn make it brah.

that can be arranged :mad:

en dat makkelijker komt wel weer!

Mwah, weinig verschil te zien t.o.v. laatste pics dus niet de moeite waard

dus ipv hypers doe je chins? foggeta 'bout it !

Haha ja had geen zin in goodmornings :p Vond het wel mooi geweest dus ff snel nog 1 rug oefening gedaan

achja we hebben allemaal wel eens een kut week.

• #1.327
W3 Wednesday

Squat
wu 5x 20; 5x 35
5x 50
5x 60
2x5x 72.5

OHP paused
wu Rotator Cuffs (2x6) & 2x5x 20
5x 32.5
5x 40
5x 45
5x 52.5 laatste rep grind
ging wel lekker

Deadlift
wu 5x 60
5x 80
5x 95
5x 112.5 t/m hier double overhand
5x 127.5
dit ging ook goed. Had genoeg over. Wilde nog wat zware singles doen maar hou me toch maar netjes aan het schema

Crunches
4x15

Chins diagonale grip, vrij smal
5x5

prima treen

W3 Wednesday Squat wu 5x 20; 5x 35 5x 50 5x 60 2x5x 72.5 OHP paused wu Rotator Cuffs (2x6) & 2x5x 20 5x 32.5 5x 40 5x 45 5x 52.5 laatste rep grind ging wel lekker Deadlift wu 5x 60 5x 80 5x 95 5x 112.5 t/m hier double overhand 5x 127.5 dit ging ook goed. Had genoeg over. Wilde nog wat zware singles doen maar hou me toch maar netjes aan het schema Crunches 4x15 Chins diagonale grip, vrij smal 5x5
prima treen
dus dat, keep it up

• #1.330
Lekker Wince

Poh herkenbaar, soms ook zin om paar singles te doen of een repout op laatste set :o

Yes, maar dan krijg je natuurlijk weer dingen te horen als het minder gaat als 'als je het schema niet precies aanhoudt, moet je ook niet klagen als het niet werkt', wat natuurlijk waar is

Heb ook nog lang niet genoeg ervaring/kennis om naar eigen inzicht wat dingen aan te passen

vandaag nog even wat bulkvoer ingeslagen dus eten komende week komt wel goed en volgende week knallen tijdens de trainingen :D

Op naar de 95kg bw :cool:

Opsommingslijstje van je bulkvoer

wss 10x pizza, meneer Dominos kennende :o

In!

Volg zelf ook madcow

• #1.334
Opsommingslijstje van je bulkvoer

Magere naturel kwark, halfvolle aardbeien kwark, ovenbroodjes, kaas en lasagne :p

Lasagne en of (oven)brood als brunch; ovenbroodjes met kaas waarschijnlijk uurtje of 2 voor ik ga slapen, avondeten varieert elke dag, magere kwark voordat ik ga slapen en aardbeien kwark ergens tussen avondeten en midnight eten in. Totaal probeer ik ergens tussen 3500 en 4000 kcal te zitten, wat ik een soort van globaal in m'n hoofd uitreken

wss 10x pizza, meneer Dominos kennende :o

huh nee hoor heb al zeker 3 dagen geen dominos gegeten :o

Welkom masterrace broeder! Hoe lang ben je bezig met madcow?

Lekkere treen weer. Op naar de gevreesde vrijdag weer!

aww how cute
een verstandige vince!

Er wordt hier ook nog als een wild kalf getraind zie ik, goed bezig!

• #1.338
Lekkere treen weer. Op naar de gevreesde vrijdag weer!

Dankuu. Vrijdag vind ik juist het leukst; voor mij is het meer de gevreesde maandag. Je hoeft op vrijdag ook maar een zware tripple te doen, waar je 3 dagen later 5 reps mee mag (moet) doen

aww how cute
een verstandige vince!

hihi

Er wordt hier ook nog als een wild kalf getraind zie ik, goed bezig!

nog steeds geen gekke koe helaas

best ok toch ;)

Terug
Naar boven