Fitness Seller

VinnieVince becoming Invincible

machines zijn dan ook gemaakt voor recreatieve 60 plussers en ecto's die niet weten hoe ze moeten trainen

en bodybuilders natuurlijk, maar dat zei ik net ook al

Beter laat dan nooit, maar in! Ga nu ook beginnen met de jacht op gekke koeien

Tietgainz were maed.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.284
Week 2 Monday

Laatste week onregelmatig treenen. Ivm de geskipte woensdag treen vorige week hier en daar wat aangepast vandaag. Vannacht 4.5 uur geslapen en niet echt goed gegeten dus kracht was vandaag niet geweldig

Squat
wu 5x 20; 5x 35
5x 47.5
5x 60
5x 72.5
5x 82.5
5x 95

Bench Press
wu Rotator Cuffs (2x6) & 5x 20; 5x 30
5x 42.5
5x 52.5
5x 62.5
5x 72.5
6x 82.5 2e rep paused
Deed om en om met iemand die vanaf de 2e rep 2 vingers er onder hield, vandaar de 6e rep. Spot was wel minimaal maar ja. Denk dat ie dacht dat het niet lukte omdat de 2e rep paused was ofzo

Deadlift
wu 5x 60
5x 77.5
5x 92.5
5x 107.5 t/m hier double overhand
5x 122.5 zwaar
Was 2 weken geleden dat ik had gedeadlift en normaal doe ik 4 lichte sets squat vooraf en nu dus zwaar. Viel tegen, maar wel tevreden met die 107.5 double overhand

OHP gewichten aangehouden die ik eigenlijk komende woensdag zou moeten doen, behalve de laatste set
wu 5x 20
5x 32.5
5x 40
5x 45
3x 52.5

Hammer Grip Chins
3x
4x
5x
6x
7x
dit ging dan wel weer lekker

ohja iemand zei dat de barbells 17.5 wogen ipv 20 wat ik dacht, maar ik betwijfel het aangezien de barbells zwaarder aanvoelen dan bij de training in joostd z'n gym, dat zou betekenen dat die dan 15 wegen ofzo.
Iemand die dat toevallig weten? Zijn volgens mij barbells van Matrix (basic fit)

bedankt :cool:

machines zijn dan ook gemaakt voor recreatieve 60 plussers en ecto's die niet weten hoe ze moeten trainen

en bodybuilders natuurlijk, maar dat zei ik net ook al

eg he

Beter laat dan nooit, maar in! Ga nu ook beginnen met de jacht op gekke koeien

Welkom! Succes met madcow, gaat je zeker bevallen.

hop en nu dat eten inhalen vinceje!!

Lekkere treen toch ondanks je vermoeidheid. En denk dat veel mensen dat nu wel hebben, dat onregelmatige trainen.

toch wel een lekkere train hoor, denk dat db's gewoon wegen wat erop staan zijn ge"eikt lijkt me?

ik zag toevallig dat je vroeg online was geweest, ik dacht al da ken nie kloppen.

nette train :thumbs:

• #1.290
Lekkere treen toch ondanks je vermoeidheid. En denk dat veel mensen dat nu wel hebben, dat onregelmatige trainen.

Thnx, en idd

toch wel een lekkere train hoor, denk dat db's gewoon wegen wat erop staan zijn ge"eikt lijkt me?

db´s wel maar barbells staat geen gewicht op

ik zag toevallig dat je vroeg online was geweest, ik dacht al da ken nie kloppen.

nette train :thumbs:

thnx

Fijne jaarwisseling Vinnie en lots of gains in 2015

Laatst bewerkt:
fijne jaarwisseling

Laatst bewerkt:
  • #1.294
rustig aan mannen het is aangepast

alvast beste wensen minihoofd!

joost mag het weten.

Fijne jaarwisseling!