- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is sowieso onzinMerk iig dat m'n abs sinds ik die belt gebruik eerder vermoeid zijn, dus zwakkere core door belt gaat niet voor mij op

Lkkre trainingen maat, balen van je klacht.
Nice pwo friday weer.
Dat is sowieso onzin
Door die belt word je juist gedwongen je core beter te gebruiken tijdens je lifts.
Prima trainingen verder![]()
Goeje training! Door dat biceps dingetje kan ik je nog net voor blijven op 1 oefening

bekend probleem met de BOR. bij mij was het probleem dat ik teveel me onderarmen ging verdraaien bij de reps. grip wat breder gepakt en daag probleem.
Dat is idd ook nog een optie. Kijk eerst ff aan of dit beter gaat en anders doe ik dat wel.
Ik pak hem al vrij breed en sta vrijwel parallel aan de grond dus ik kan niet echt veel draaien met m'n onderarmen. Denk dat het een combi van matige warmingup en 'te explosieve' reps
but i ain't no doctah

Als ik db rows ga doen als barbell row weer kut blijkt te zijn ga ik wel wat lager in reps, al zal dat maar tijdelijk zijn aangezien de dbs maar tot 36 gaan![]()
Nee true, maar het wordt toch in een hoop artikelen genoemd maar toch fijn de bevestiging te hebben dat dat voor mij iig niet is.

Heb je geen pulley station waar je eventueel een handle ofzo kan vastmaken?
Ik ben nog een beetje terughoudend over een belt omdat ik het idee heb dat mijn core-inspanning wordt vervangen door de belt. Maar het tegenovergestelde is dus eigenlijk aan de hand?

Nice training man. Die ohp is ff klooien, en opeens heb je hem!

Als je toch al vrij parallel staat, waarom dan geen pendlay rows? Of zeg ik nu wat doms
probally