MuscleMeat

VinnieVince becoming Invincible

Goed bezig Vince. Jammer van biceps dingen nog.

Lkkre trainingen maat, balen van je klacht.

Nice pwo friday weer.

Merk iig dat m'n abs sinds ik die belt gebruik eerder vermoeid zijn, dus zwakkere core door belt gaat niet voor mij op
Dat is sowieso onzin :P
Door die belt word je juist gedwongen je core beter te gebruiken tijdens je lifts.

Prima trainingen verder :thumbs:

Goeje training! Door dat biceps dingetje kan ik je nog net voor blijven op 1 oefening

nice vinneke!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.426
Goed bezig Vince. Jammer van biceps dingen nog.

jep, volgende keer laat ik het amputeren zodat ik er nooit meer last van heb
dank

Lkkre trainingen maat, balen van je klacht.

Nice pwo friday weer.

Speciaal voor jou toch :o

thnx mane

Dat is sowieso onzin :P
Door die belt word je juist gedwongen je core beter te gebruiken tijdens je lifts.

Prima trainingen verder :thumbs:

Nee true, maar het wordt toch in een hoop artikelen genoemd maar toch fijn de bevestiging te hebben dat dat voor mij iig niet is. Thnx

Goeje training! Door dat biceps dingetje kan ik je nog net voor blijven op 1 oefening

Haha, nu zal dat verschil alleen maar groter worden. Thnx

:)

Anders moet je eens proberen te BOR'en met DB's?

bekend probleem met de BOR. bij mij was het probleem dat ik teveel me onderarmen ging verdraaien bij de reps. grip wat breder gepakt en daag probleem.

• #1.429
Anders moet je eens proberen te BOR'en met DB's?

Dat is idd ook nog een optie. Kijk eerst ff aan of dit beter gaat en anders doe ik dat wel.

bekend probleem met de BOR. bij mij was het probleem dat ik teveel me onderarmen ging verdraaien bij de reps. grip wat breder gepakt en daag probleem.

Ik pak hem al vrij breed en sta vrijwel parallel aan de grond dus ik kan niet echt veel draaien met m'n onderarmen. Denk dat het een combi van matige warmingup en 'te explosieve' reps

but i ain't no doctah

Dat is idd ook nog een optie. Kijk eerst ff aan of dit beter gaat en anders doe ik dat wel.

Ik pak hem al vrij breed en sta vrijwel parallel aan de grond dus ik kan niet echt veel draaien met m'n onderarmen. Denk dat het een combi van matige warmingup en 'te explosieve' reps

but i ain't no doctah

dan gewoon weer lekkel ouderwets krocrows?

• #1.431
Heb je geen pulley station waar je eventueel een handle ofzo kan vastmaken?

Nee true, maar het wordt toch in een hoop artikelen genoemd maar toch fijn de bevestiging te hebben dat dat voor mij iig niet is.

Ik ben nog een beetje terughoudend over een belt omdat ik het idee heb dat mijn core-inspanning wordt vervangen door de belt. Maar het tegenovergestelde is dus eigenlijk aan de hand?

• #1.435

Dat sws niet. Kan wel eens kijken of ik iets kan regelen daar als trouw lid :p

Heb je geen pulley station waar je eventueel een handle ofzo kan vastmaken?

Ja dat kan sowieso idd. Volgens mij hebben we ergens ook nog 1 set verstelbare dbs liggen

Ik ben nog een beetje terughoudend over een belt omdat ik het idee heb dat mijn core-inspanning wordt vervangen door de belt. Maar het tegenovergestelde is dus eigenlijk aan de hand?

absoluut. Laatste training squat en laatste training deadlift (afgelopen maandag en woensdag) merkte ik duidelijk dat m'n core veel meer vermoeid was dan voorgaande weken, en de enige oorzaak daarvoor lijkt me de belt aangezien de workload zo goed als gelijk was

• #1.436
W5 Wednesday

Squat
wu 5x 20; 5x 35
5x 52.5
5x 65
2x5x 77.5
beetje last van m'n knie sinds een weekje ofzo, nu weer aan het kutten met stance waarbij het voor m'n knieën goed aanvoelt :(

OHP paused (herhaling week 4)
wu RCs & 6x 20
5x 35
5x 42.5
5x 47.5
4x 55 weer faal bij 5e rep... Dit keer kwam ik wel iets verder dan halverwege

Deadlift
wu 5x 60
5x 85
5x 102.5
5x 117.5 t/m double overhand
5x 135 belt; zwaar maar te doen

Nice training man. Die ohp is ff klooien, en opeens heb je hem!

succes met de knietjes

Als je toch al vrij parallel staat, waarom dan geen pendlay rows? Of zeg ik nu wat doms
probally

• #1.440
Nice training man. Die ohp is ff klooien, en opeens heb je hem!

Ja. Denk dat ik volgende week de op een na laatste set wat minder reps doe, 4 of mss zelfs 3. Dan moet het wel lukken

thnx :)

Als je toch al vrij parallel staat, waarom dan geen pendlay rows? Of zeg ik nu wat doms
probally

Zou kunnen, maar vaak geen zin om er grotere schijven aan te doen

en dat het niks zal helpen vergeleken met normale bor

Terug
Naar boven